اینکه برای جابجایی و اسباب کشی لوازم منزل و ورود به خانه جدید در کنار هیجان کمی اضطراب نیز داشته باشید، کاملا طبیعی است.البته در صورتی که شما از خدماشت شرکت های باربری تهران استفاده نمایید بیشتر این استرس ها از بین خواهد رفت. هر تغییری همواره با استرس همراه است و تغییر منزل و جابجایی وسایل منزل قدیمی نیز از این امر مستثنا نیست. بخشی از این اضطراب مربوط به امنیت لوازم، آسیب نرسیدن و حمل ایمن آن ها می شود و بخشی دیگر نیز به چگونگی بسته بندی اثاثیه منزل که علاوه بر اینکه احتمال آسیب را کم می کند، باز کردن و چیدن در منزل جدید توسط انجام این کار نیز براحتی قابل انجام می باشد. این امر در مورد جابجایی لوازم دفتر و شرکت ها نیز کاملا صادق است.


بهترین شیوه برای بسته بندی اثاثیه منزل ، سپردن این کار به شرکت های باربری تهران می باشد.اما در صورتی که خود شما قصد انجام این کار را داشته باشید ، می بایست برخی از نکات را در هنگام انجام این کار انجام دهید.این نکات عبارتند از:

از حجم لوازم منزل خود کم کنید

واقعیت این است که اثاث کشی و اسباب کشی چیزی نیست که معمولا غیر منتظره اتفاق بیافتد و غالبا چند هفته یا چند ماه برای بسته بندی اثاثیه منزل و برنامه ریزی برای روز اصلی حمل و اسباب کشی وسایل منزل یا محل کار زمان وجود دارد. بهترین کاری که می توانید در این زمان انجام دهید این است که از حجم اثاث خود بکاهید. لوازمی که مدتهاست استفاده نکرده اید و یا به آن ها نیاز ندارید را دور بریزید و یا آن ها را به افراد دیگر اهدا کنید. همه این کارها را می توانید با رخت خواب کهنه، لباس های قدیمی، ظروف قدیمی که مدتهاست استفاده ای از آن نکرده اید و ... انجام دهید. با این کار، تمرکز خود را به حمل و بسته بندی اثاثیه منزل معطوف خواهید کرد. سعی کنید تا حد امکان کارتن و جعبه های کمتری در روز اثاث کشی جابجا کنید تا از این طریق هم سرعت بسته بندی اثاثیه منزل ، حمل و چیدمان لوازم در منزل یا دفتر جدید را بالا ببرید و هم حفظ امنیت آن ها را راحت تر نمایید.

باربری تهران


به کارتن های بسته بندی اثاثیه خود برچسب بزنید

انجام این کار برای افرادی که از خدمات باربری تهران از جمله بسته بندی اثاثیه نیز استفاده می کنند ضرورت دارد.اما ضرورت انجام این موضوع برای افرادی که خود قصد انجام بسته بندی وسایل را دارند دو چندان می باشد.مطمئنا در روز اسباب کشی و روزهای بعد از آن نیاز دارید که کارتن خاصی را پیدا کنید، چیزی از داخل آن کم یا زیاد نمایید. پیدا کردن یک جعبه و بسته در میان انبوهی از از جبعه ها و کارتن ها کار راحتی نیست. بجای آن که تک تک کارتن ها را باز کنید تا ببینید داخل آن ها چه چیزی گذاشته اید ، راه بهتر این است که روی کارتن ها برچسب بزنید. در این برچسب ها دو مورد را ذکر کنید:

· لوازم داخل کارتن و همچنین ذکر شکستنی بودن آن ها در صورتی که این لوازم حساس هستند.

· محل قرار گیری جعبه (آشپرخانه، سالن پذیرایی، اتاق خواب 1 ، 2 و ...)


این برچسب ها را در چهار طرف کارتن و بخصوص روی کارتن قرار دهید تا در تمام مراحل حمل اثاثیه توسز باربری تهران قابل رویت باشد.


ایجاد اولویت بندی در خصوص کارتن های ضروری

برای راحتی خود مخصوصا بعد از روز اثاث کشی و هنگام باز کردن کارتن ها و جعبه ها بهتر است کارتن ها و لوازم داخل آن را اولویت بندی کنید تا بدانید کدام کارتن ها را باید زودتر باز کنید. برای مثال باز کردن وسایل آشپرخانه در بسیاری موارد از باز کردن جعبه مربوط به کتاب های کتابخانه اولویت بیشتری دارد یا باز کردن جعبه کتاب های درسی فرزندان مهم تر از باز کردن کارتن لوازم دکوری است. برای این کار روی کارتن ها را با اعداد 1 و 2 و 3 و یا حروف انگلیسی به ترتیب الفبا مشخص نمایید.


لوازم مهم و ضروری را آخر از همه جمع کنید

بسیار مهم است که غیر از بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره و شیوه حمل آن ها به روز اثاث کشی و باز کردن آن ها در محل جدید نیز فکر کنید. اینکه پس از یک روز سخت نتوانید لوازم ضروری خود یا کودکان خود مانند مسواک، شارژهای موبایل، وسایل شوینده حمام و ... را پیدا کنید اصلا خوشایند نیست. بهتر است این گونه لوازم را آخر از همه بسته بندی کنید و در صورت امکان به جای قرار دادن آن ها در خودروهای باربری تهران ، درون خودرو خود قرارشان دهید. به این ترتیب هم هنگام خالی کردن در زیر بارهای دیگر گم نمی شوند و هم دسترسی به آن ها بسیار راحت تر خواهد بود.

بسته بندی اثاثیه منزل


ترتیب بسته بندی و حمل اسباب منزل را رعایت کنید:

برای شیوه و ترتیب حمل بار بهترین کار مشورت با کارشناسان شرکت های باربری تهران است تا بتوانید از تجربه آن ها در حمل و جابجایی اسباب منزل کمک بگیرید. در کل بهترین روش این است که ابتدا لوازم و وسایل بزرگتر را به ماشین حمل بار باربری تهران انتقال دهید و پس از آن لوازم و کارتن های کوچکتر داخل ماشین حمل بار چیده شود. به این ترتیب هنگام خالی کردن بار، کارتن ها و لوازم شخصی دم دست تر هستند و قبل از همه وارد منزل یا محل کار جدید می شوند و به این ترتیب راحت تر می توانید آن ها را جابجا کنید و در محل های مخصوص به خود قرار دهید.


امروزه شرکت های معتبر باربری تهران قادر به انجام کلیه مراحل اسباب کشی برای افراد می باشند.این شرکت ها خدمات متنوعی را برای افراد در نظر گرفته اند تا با استفاده از آن ها اسباب کشی آسان را تجربه نمایید. در پایان درصورتی که قصد اسباب کشی و حمل اثاث منزل یا محل کار خود را دارید می توانید کلیه امور مربوط به بسته بندی اثاثیه منزل ، حمل و حتی چیدمان لوازم را به پرسنل حرفه ای اتوبار تیک بار بسپارید.