اغلب اوقات هر زمان نامی از اتوبار یا باربری تهران به زبان می آید و زمان اسباب کشی فرا می رسد، مهم ترین نکته ای که ذهن همه را مشغول می کند، نحوه بسته بندی اثاثیه منزل و اداره می باشد. این که بدانیم قبل از انجام جا بجایی چطور وسایل را بسته بندی کنیم نکته بسیار مهمی است. این موضوع به خصوص برای افرادی که قصد حمل بار به شهرستان را دارند اهمیت دارد.


اگر ما بتوانیم در هنگام باربری یک بسته بندی استاندارد و مناسب داشته باشیم بیشتر استرس های ناشی از به میان آمدن نام باربری و جابجایی برای ما از بین می رود و دیگر به هیچ گونه استرسی از بابت شکسته شدن یا آسیب دیدن وسایل مان در هنگام انجام باربری نخواهیم داشت. با توجه به این که نحوه بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت نیاز به مهارت و رعایت برخی اصول خاص دارد، پیشنهاد ما به افرادی که قصد اسباب کشی دارند، استفاده از خدمات باربری تهران و بسته بندی و حمل اثاثیه به وسیله آن ها می باشد. اما چنانچه خود قصد انجام این کار را دارید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا مهم ترین مراحل بسته بندی اثاثیه منزل و اداره را به شما آموزش دهیم.


برای این که هر کاری را به نحو احسن انجام داد، مادام نیاز به داشتن امکاناتی مناسب و کاملا تخصصی است. شرکت باربری تهران تیک بار به دلیل اهمیت بالایی که به رضایت مشتریان خود می دهد، در ارائه خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه از بهترین لوازم از جمله: کارتن های بسیار محکم و مقاوم، چند لایه و بزرگ، فوم های ضربه گیر، کارتن های مخصوص پوشیده شده با فوم و پنبه برای وسایل ارزشمند و قیمتی و شکستنی، سلفون، استرچ رپ و... برای آسودگی هرچه بیشتر خاطر مشتریان گرامی استفاده می نماید. چنانچه مسافت جابجایی واسیل همچون انجام حمل بار به شهرستان، زیاد باشد استفاده از چنین لوازمی با توجه به احتال آسیب بیشتر اثاثیه در طول مسیر، بیشتر به چشم می خورد.

بسته بندی اثاثیه منزل


در صورتی که خود قصد انجام اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه را دارید، می بایست نسبت به خرید اقلام اشاره شده اقدام نمایید تا بتوان خطرات آسیب به اثاثیه در هنگام اسباب کشی را به حداقل برسانید. برای داشتن یک حمل و نقل و باربری ایده آل باید نکاتی را درباره نحوه بسته بندی وسایل و اثاثیه رعایت کرد که ما در اینجا به شرح آن موارد برای شما خواهیم پرداخت:


1.آماده کردن چک لیست برای انجام مرتب کارها

لطفا عجله نکنید هنوز وقت رفتن به سراغ وسایل نیست، شما قبل از انجام هر کاری می بایست لیست کاملی از وظایف و همچنین وسایلی که باید در طول کار انجامشان دهید آماده کنید. با انجام این کار سردرگمی حاصل از اسباب کشی به حداقل رسیده و در طول زمان انجام اثاث کشی سرعت انجام کار بالاتر خواهد رفت که در نتیجه آن شاهد بسته بندی و حمل اثاثیه موفقیت آمیزی خواهید بود.


2.خرید لوازمی که جهت بسته بندی اثاثیه به آن ها نیاز است

حالا نوبت وسایل مورد نیاز شما برای یک بسته بندی مطمئن است. شما برای این که یک بسته بندی مطمئن و مناسب داشته باشید به وسایلی از جمله: کارتن محکم و مناسب، طناب محکم، چسب نواری پهن و قوی، پلاستیک های حباب دار و ضربه گیر، روزنامه، ماژیک (دو رنگ ماژیک استفاده کنید مشکی/آبی و قرمز تا برای نمایش وسایل حساس یا شکستنی از رنگ قرمز استفاده کنید که هنگام جابجایی وسایل دقت بیشتری در حمل آن ها شود) و فوم و استرچ رپ نیاز دارید. خرید اقلام اشاره شده به منظور جلوگیری از هرگونه آسیب به اسباب و اثاثیه ارزشمند شما از اهمیت بالایی برخوردار می باشد. استفاده از این نوع اقلام برای انجام حمل بار به شهرستان بسیار بیشتر اهمیت خواهد داشت. البته که بهتر است چنین اموری را شرکت های باربری تهران واگذار نمایید.


3. قرار دادن اثاثیه به ترتیب اولویت در داخل جعبه ها

جعبه های از پیش خریداری شده با ابعاد مختلف را آماده و وسایل را بر اساس چک لیست از قبل تهیه شده به دقت در داخل آن ها قرار دهید. نحوه قرار دادن وسایل به منظور عدم آسیب در حین جابجایی حائز اهمیت است. بنابراین سعی کنید فواصل خالی داخل جعبه را به طور کامل پر نموده و از سنگین شدن بیش از حد کارتن خودداری نمایید. این کار با روزنامه باطله، فوم های ضد ضربه و... امکان پذیر می باشد.


شرکت های باربری تهران برای بسته بندی و حمل اثاثیه تمامی امکانات لازم را دارا می باشند و به همین دلیل عموما روند کار اسباب کشی بدین شیوه سریع تر و راحت تر خواهد بود.


4.اطمینان از محکم بودن و بسته بودن جعبه ها

قبل از بلند کردن و جابجا کردن هر یک از جعبه های پر شده به دقت جعبه را بررسی کنید و از محکم بودن اتصالات جعبه اطمینان حاصل کنید. برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره در داخل کارتن نیاز به محکم نمودن درب و دیواره جعبه می باشد که با استفاده از چسب های پهن این کار امکان پذیر می باشد. با توجه به تکان های احتمالی به خصوص در حمل بار به شهرستان که در طول مسیر ممکن است شاهد آن باشیم، انجام اصولی بسته بندی مانع هرگونه آسیب به اثاثیه می شود.

بسته بندی لوازم منزل


5.بسته بندی اصولی وسایل شکستنی

در بسته بندی وسایل شکستنی برای جلوگیری از جا به جایی و در نتیجه شکستن اقلام، بهتر است هر یک از وسیله ها را به صورت جدا در روزنامه پیچانده و بعد بین ظروف و وسایل شکستنی فوم ضربه گیر قرار دهید.


6.نگهداری از وسایل گران بها

وسایل مهم و گران قیمت مثل: طلا، پول یا جواهر و ... را با وسیله نقلیه شخصی خود جا به جا کنید. بدین صورت خیال شما از گم شدن و یا هرگونه مشکل دیگر آسوده خواهد شد. به طور کلی چنانچه بخواهید برای بسته بندی و حمل اثاثیه و یا حمل بار به شهرستان از خدمات شرکت های باربری تهران بهره بگیرید نیز می بایست این موضوع رعایت گردد.


7.شمارش جعبه ها پیش از انتقال

بعد از تمام شدن کار بسته بندی اثاثیه، برای پیشگیری از جا گذاشتن جعبه ها حتما در انتها، یک بار دیگر تعداد آن ها را به صورت دقیق شمارش کنید.


8.نوشتن محتوای جعبه ها و محل باز کردن آن ها در محل جدید

بعد از پایان چیدن وسایل درون جعبه ها نام همه وسایل داخل بسته بندی ها را با ماژیک و یا برچسب روی جعبه ها نوشته و در صورتی که اقلام شکستنی داخل جعبه وجود دارد حتما به صورت درشت و با ماژیک قرمز روی جعبه کلمه شکستنی را بنویسید.


برای راحتی در انجام حمل و نقل زمان انتقال به منزل جدید و شروع چیدمان وسایل و یا انجام حمل بار به شهرستان، روی بسته ها به مکانی که به آن متعلق هستند هم اشاره کنید مانند: وسایل پذیرایی، وسایل اتاق و... تا پس از انجام بسته بندی و حمل اثاثیه به محل جدید با راحتی بیشتر اقدام به باز کردن وسایل نمایید.


در پایان شایان ذکر است که بهره گیری از خدمات باربری تهران و استفاده از روش بسته بندی اثاثیه این شرکت ها بهترین راهکار برای انجام اسباب کشی آسان می باشد. چنانچه قصد اسباب کشی و یا حمل بار به شهرستان و یا سایر خدمات نظیر بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره خود را داشته بشید، می توانید با کارشناسان ما در شرکت باربری تهران تیک بار در ارتباط باشید.