سپردن اموربسته بندی و حمل اثاثیهبه شرکت باربری تهران، ممکن نگرانی های در زمینه مفق.دی، آسیب، طولانی شدن فرایند جابجایی و سایر مشکلات را به وجود بیاورد. بر همین اساس هنگام انتخاب یک شرکت باربری ایده آل افراد با سوالات زیادی مواجه می شوند. سئوالاتی مانند:

• آیا این شرکت باربری کار خود را بلد است ؟

• بهترین شرکت باربری تهران کدام است؟

• درصورت فرستادن وانت بار آیا تمام لوازم من داخل آن جا خواهد شد؟

• آیا این شرکت دارای شعبه در مناطق مختلف تهران و در نزدیکی من می باشد؟

• قیمت و هزینه باربری تهران چگونه محاسبه می شود؟

• آیا می توان به شرکت اتوبار جهت حمل سالم بار اطمینان نمود؟

• و...


در هر صورت زمانی که افراد قصد دارند امور باربری خود را به یک شرکت اتوبار واگذار کنند، باید از هر جهت اطمینان لازم را در مورد آن کسب نمایند. گاهی برخی از لوازم بسیار قیمتی است و در این صورت پیدا کردن یک اتوبار مطمئن دشوارتر می شود. گاهی نیاز دارید کالای حساس و ارزشمندی را جابجا کنید که لازم است کاملا سالم به مقصد برسد. در مواقعی نیز زمان بسیار اهمیت دارد و لازم است حتما فرایند جابجایی در تهران و یا حمل بار به شهرستان در اسرع وقت صورت گرفته و در راس ساعتی مشخص به مقصد (تهران یا شهرستان) تحویل داده شود. همه این موارد انتخاب یک شرکت اتوبار و باربری دارای سابقه و مطمئن در تهرانرا به امری ضروری و مهم تبدیل می نماید.

بهترین شرکت باربری تهران


ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از ویژگی های ایده آل ترین شرکت های باربری تهران را بر شماریم تا در صورت نیاز به خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه، موارد ذکر شده را در نظر بگیرید. این موارد عبارتند از:

مهم ترین ویژگی های شرکت های باربری تهران

✔ تجربه و سابقه 2 ویژگی مهم از یک اتوبار مطمئن هستند. حال باید دید این تجارب در چه حد و شامل چه مناطقی از تهران و ایران می باشد.

✔ داشتن شعبه در مناطق مختلف تهران مانند باربری شمال تهران، باربری غرب تهران و...

✔ مجهز به انواع وسایل نقیله برای حمل بار به شهرستان و یا جابجایی درون شهری، همچون وانت، وانت نیسان، خاور، کامیون و ...

✔ ارائه خدماتی نظیر حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و در مقیاس کوچکتر انجام حمل بار به شهرستان با وانت

✔ مشاوره دقیق، پیشنهاد بهترین روش باربری و بهترین وسیله نقلیه برای حمل و جابجایی اثاثیه

✔ هزینه باربری مناسب و مطابق با نرخ اتحادیه باربری و انجام اقدامات صحیح در جهت کاستن از قیمت باربری (انتخاب وسیله متناسب با بار، بهترین و کوتاه ترین مسیر برای حمل بار و...)

✔ اهمیت داشتن مجوز و کار کردن تحت نظر اتحادیه باربری تهران

✔ بهره گیری از پیشرفته ترین وسایل و روش ها برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و جابجایی و همچنین داشتن استاندارد های لازم در زمینه باربری و اتوبار

✔ توجه به سلایق و خواسته ها و نیازهای مشتری و اهمیت به خواسته ها

✔ بهره گیری از پیشرفته ترین ابزار و امکانات روز دنیا برای انجام فرایند باربری

✔ نوآوری در تمامی قسمت های باربری تهران (بسته بندی و حمل اثاثیه، تحویل به موقع در مقصد و...)

✔ بهره گیری از متخصصان این حرفه و استفاده از نیرو های متخصص در باربری از جمله رانندگان حرفه ای برای جابجایی و یا حمل بار به شهرستان، کارگران حمل بار متخصص، متخصصین امور بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و...

✔ تضمین انجام تمامی کارها به طور صحیح که تضمین رضایت مشتریان را به دنبال دارد.

✔ انجام کلیه امور بسته بندی و حمل اثاثیه و همچنین اسباب کشی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

✔ رعایت دقیق زمان بندی در هنگام اسباب کشی و جابجایی به منظور تحویل به موقع اثاثیه

✔ ارائه طیف مختلفی از خدمات توسط باربری تهران به منظور رفاه مشتریان (بارنامه و بیمه باربری، بسته بندی اثاثیه منزل و اداره، حمل بار به شهرستان، اجاره انبار در تهران و...)

✔ پیگیری انتقادات و پیشنهادات جهت ارائه خدمات با کیفیت تر و مسئولیت پذیری تیم باربری تهران

✔ در اختیار داشتن انبار های مجهز در تمامی نقاط تهران به منظور انبار کردن موقت اثاثیه (به طور مثال افرادی که نیاز به انبار کردن اثاثیه خود در سمت غرب تهران را دارند، با استفاده از خدمات اجاره کانتینر در غرب تهران می توانند اسباب و اثاثیه و یا کالاهای خود را به طور موقت با بالاترین امنیت انبار نمایند)


جابجایی و حمل اثاثیه با باربری تیک بار

موارد اشاره شده جز مهم ترین نکاتی است که شرکت های باربری تهران می توانند برای مشتریان خود ارائه دهند. با استفاده از شعب مختلف و پوشش کلیه مناطق تهران از جمله باربری غرب تهران، باربری شمال تهران، باربری مرکز تهران و... و بهره گیری از پرسنل زبده و مسئولیت پذیر کلیه امور بسته بندی و حمل اثاثیه به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد.


در پایان لازم به ذکر است شرکت باربری تهران تیک بار با سال ها تجربه موفق در زمینه ارائه خدمات اسباب کشی، بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون، وانت و... یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه می باشد. جهت مشاوره و یا تعیین وقت می توانید با کارشناسان ما در اتوبار تیک بار در ارتباط باشید.