هر شرکت اتوبار حرفه ای باید این قابلیت را داشته باشد تا سطح وسیعی از خدمات باربری را مناطق مختلف تهران ارائه دهد. علاوه بر نوع خدمات باربری تهران، کیفیت خدماتی که ارائه می شود نیز بسیار حائز اهمیت است. همچنین بسیار مهم است که شرکت اتوبار امین و مورد اطمینان باشد تا بتوان با خیالی آسوده امور مختلف باربری را آن سپرد. برخی از خدماتی که اتوبار تیک بار آمادگی کامل در ارائه آنها را با بالاترین کیفیت دارد به شرح زیر می باشد:


ارائه خدمات بسته بندی وسایل اثاثیه منزل

امروزه یکی از نیاز های اساسی پیش از آغاز اسباب کشی، استفاده از خدمات یک شرکت حرفه ای برای بسته بندی اثاثیه منزل و اداره می باشد که لوازم شرکت یا منزل را شامل می شود. در واقع بسته بندی و حمل اثاثیه دو فاکتور اساسی برای شرکت های باربری تهران محسوب می شود.


سپردن خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره به یک شرکت خدمات باربری و اتوبار که بسته بندی اثاثیه و وسایل را بصورت حرفه ای انجام می دهد دارای مزایای زیادی است که عبارتند از:

✔ کاهش کل مقدار زمانی که لازم است برای امور اسباب کشی صرف کنید.

✔ کاهش چشمگیر احتمال آسیب به اسباب و وسیله ها

✔ بسته بندی لوازم حساس و قیمتی به شکلی ویژه برای محافظت بیشتر از آن ها

✔ کاهش میزان استرس و خستگی ناشی از اثاث کشی و جابجایی

✔ افزایش سرعت در حمل بار و همچنین چیدن لوازم در محل جدید

بسته بندی اثاثیه منزل


ارائه خدمات حمل بار و اثاثیه منزل به سایر شهرها

یکی از خدمات مهم دیگری که باربری تهران تیک بار به مشتریان خود ارائه می دهد، حمل اثاثیه و لوازم و وسایل منازل و شرکت های تهران به هر نقطه از ایران یا حمل بار به شهرستان است.


به منظور ارائه خدمات حمل بار به شهرستان، تیم باربری تیک بار با توجه به نیاز مشتریان اقدام به ارائه خدمات با بهترین شیوه های باربری می نماید. شما می توانید با توجه به حجم اسباب و اثاثیه خود از انواع خودروهای باربری برای جابجایی اثاثیه استفاده نمایید. حمل بار به شهرستان با خاور برای افرادی که قصد جابجایی حجم زیادی از اثاثیه خود را دارند بهترین گزینه می باشد. علاوه بر این در باربری تهران تیک بار حمل بار به شهرستان با وانت و یا کامیون امکان پذیر می باشد که هریک از این خودروها بر اساس نیاز مشتری و شرایط آب و هوایی امکان مسقف شدن را دارا هستند.


باربری برون شهری و حمل بار به شهرستان، قوائد و الزامات مخصوص به خود دارد که باید رعایت شود. واحدهای حمل بار به شهرستان باربری تهران تیک بار بدلیل آشنایی کافی با انواع جاده های برون شهری و تجربه چندین ساله در رانندگی جاده ای و باربری برون شهری، سلامت و امنیت بار و لوازم و اثاثیه شما را تضمین می نمایند.


حمل بار به شهرستان با کامیون نیز از جمله خدماتی است که هر شرکت باربری حرفه ای باید ارائه دهد. باربری تهران تیک بار نیز آماده است تا محوله های بزرگ و هر نوع بار را با استفاده از انواع مناسب کامیون از تهران به شهرستان حمل نماید.


ما مفتخریم که بهترین خدمات اسباب کشی و باربری از جمله حمل بار به شهرستان را به مشتریان خود ارائه می دهیم. مشاوران اتوبار تهران تیک بار همواره آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند. شرکت باربری تهران تیک بار با سال ها تجربه و در اختیار داشتن انواع خودرو و وسایل نقلیه، بهترین انتخاب جهت حمل اثاثیه و انجام امور باربری برای شما می باشد.


ارائه خدمات اتوبار و باربری در نقاط مختلف تهران

یک شرکت باربری ایده آل و حرفه ای باید آمادگی این را داشته باشد تا در تمام مناطق تهران خدمات اتوبار خود را ارائه دهد. شعبه های باربری شرق تهران، باربری شمال تهران، باربری غرب تهران، باربری مرکز تهران، نشان دهنده اهمیت این موضوع در شرکت باربری تهران تیک بار می باشد. به طور مثال چنانچه در محلات غربی تهران همچون سعادت آباد سکونت دارید، می توانید تنها با یک تماس با شعبع باربری غرب تهران شرکت تیک بار در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به جابجایی اثاثیه خود به سایر مناطق و یا حتی حمل بار به شهرستان نمایید.


در هر نقطه از تهران که هستید با نزدیک ترین شعبه در منطقه خود تماس گرفته و پس از مشورت با کارشناسان اتوبار ما، خدمات خود را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت دریافت نمایید.


بارنامه و بیمه بابری

شرکت های باربری حرفه ای خود را موظف می دانند که بارهای مشتریان خود را پس از صدور بارنامه دولتی، بیمه نیز بنمایند تا از این طریق در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده، زیان مالی مشتریان با استفاده از این بیمه نامه ها جبران شود. باربری تهران تیک بار نیز خود را موظف می داند کلیه بارها را براساس حجم و مقصد بیمه کرده و سلامت آن را تضمین نماید.

باربری تهران


وانت بار تهران

یکی از خدمات مورد انتظار مشتریان از شرکت های باربری و اتوبار ، ارسال وانت بار و نیسان بار در کوتاه ترین زمان است. بسیاری از افراد بدلیل مشغله های روزانه، زمان کمی برای انجام امور خود دارند بنابراین ارائه خدمات باربری همچون وانت بار یا نیسان بار بصورت فوری بسیار برای ایشان حائز اهمیت است. شرکت باربری تهران تیک بار آماده ارسال نیسان بار و وانت بار های خود در کوتاه ترین زمان به هرنقطه از تهران می باشد. فقط کافی است با نزدیک ترین شعبه باربری تهران تیک بار تماس بگیرید و درخواست خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.


ارائه خدمات اجاره انبار در تهران

برخی افراد به دلایل مختلف نیاز به فضایی برای انبار کردن موقت اسباب و اثاثیه منزل، اداره و یا حتی محصولات خود در تهران دارند. ما با ارائه خدمات اجاره انبار در تهران قادر به انبار کردن موقت اثاثیه شما به صورت کاملا امن خواهیم بود. این خدمات در تمامی نواحی تهران بر اساس درخواست مشتری قابل اجرا خواهد بود. در صورتی که در غرب تهران نیاز به انبار داشته باشید، ، می توانید با خدمات اجاره کانتینر در غرب تهران لوازن خود را انبار نمایید. این خدمات شامل اجاره کانتینر در مرکز تهران و همچنین شمال تهران هم می شود.


موارد اشاره شده تنها بخشی از خدماتی است که شرکت باربری تهران تیک بار می تواند در اختیار مشتریان خود قرار دهد. مشتریان عزیز در صورت هرگونه سوال می توانند با کارشناسان اتوبار تیک بار تماس گرفته تا در صورت نیاز به منظور انجام خدماتی نظیر بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان، اجاره انبار در تهران و... شما را راهنمایی نمایند.