تا به حال به این موضوع که اتوبار یا شرکت باربری چه وظایفی دارد فکر کرده اید؟ در این مقاله وظایفی که یک شرکت باربری و اتوبار مناسب در برابر مشتریان خود دارد که ممکن است شما از آن بی خبر باشید را ذکر می کنیم.پیش از آن به این نکته باید اشاره کرد که اگر تصور شما درباره شرکت باربری مبنی بر این است که تنها خدمات حمل و نقل اسباب و اثاثیه شما را انجام می دهد ، کاملا در اشتباه هستید.


خدمات شرکت های باربری به حمل اثاثیه محدود نمی شود

با پیشرفت علم و تکنولوژی زمینه برای انجام فعالیت های گوناگون در تمامی مشافل جهت تسهیل امور فراهم آمد.یکی از مهم ترین فعالیت ها که تمامی افراد به ان احتیاج دارند ، خدمان اسباب کشی و شرکت باربری می باشد. امروزه شرکت های باربری ایده آل با بهره گیری از امکانات و تجارب روز قادر به تسهیل روند اسباب کشی برای افراد می باشند. به طوری که کلیه نیاز های انجام اسباب کشی از بسته بندی اثاثیه منزل تا حمل بار به شهرستان و... را انجام می دهند.


امروزه مانند گذشته تصور اینکه یک شرکت اتوبار تنها وظیفه حمل و جابجایی بار در سطح شهری و یا حمل بار به شهرستان را دارد از بین رفته است. شرکت های باربری تهران در حال حاضر وظایف دیگری را بر عهده دارند و کار آن ها فقط حمل بار نیست اصول مهمی که در بیشتر کشور ها یک الزام است امروزه در کشور ما هم مورد توجه می باشد. اصولی که نقش مهمی در تعیین حرفه ای بودن شرکت اتوبار ایفا می کنند. از جمله  این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:

باربری تهران


وظایف یک شرکت باربری ایده آل

✔ کیفیت مطلوب و مورد نظر مشتری در تمام مراحل باربری و ارائه این خدمات

✔ ارائه خدمات مختلف در حوزه باربری،خدماتی مانند بسته بندی اثاثیه منزل ،حمل بارهای خاص (خدمات VIP) ، ارائه بیمه نامه باربری ، حمل بار به شهرستان و...

✔ تضمین کیفیت باربری و سلامت بار

✔ استفاده از متد های جدید و بروز، جهت بسته بندی اثاثیه و حمل و نقل انواع بار

✔ سرعت انجام امور باربری همراه با حفظ کیفیت

✔ ایمن بودن ، حرفه ای بودن و قابل اطمینان بودن شرکت باربری تهران

✔ هزینه باربری مناسب و منعطف برای انجام انواع خدمات باربری متناسب با بودجه و خواسته های مشتریان (مطابق با اتحادیه باربری)

✔ ارائه مشاوره ی مناسب و تخصصی جهت تسهیل امور جابجایی و اسباب کشی

✔ ارائه خدمات باربری ، اتوبار و وانت بار در مناطق مختلف تهران و متناسب با نیازها و شرایط هر منطقه

✔ بهره گیری از انواع وسایل حمل و جابجایی در ابعاد و مدل های مختلف

✔ استفاده از پرسنل مجرب در زمینه های مختلف جهت باربری

✔ ارائه خدمات و در اختیار داشتن شعبات متعدد در سراسر تهران (باربری شمال تهران ، باربری غرب تهران و...)

✔ و...


خدمات شرکت های باربری به منظور تسهیل در اسباب کشی

همه این نکات مواردی هستند که باید یک شرکت باربری متعهد به رعایتشان باشند. برای همین است که در اینجا صحبت از انتخاب گزینه مناسب تر به میان خواهد آمد.در حقیقت کیقیت سنجی شرکت های باربری تهران امروزه بر اساس نکات گفته شده ارزیابی می شود.البته ناگفته نماند که هزینه باربری در تهران و سایر شهر ها نیز دارای نرخ مصوبی است که توسط اتحادیه باربری اعلام می شود و یک شرکت باربری ایده آل موظف به رعایت این موضوع می باشد.

شرکت باربری


امروزه دیگر صحبت جابجایی اسباب و وسایل از یک نقطه به نقطه ای دیگر (در سطح شهری ، حمل بار به شهرستان و یا مسافت های طولانی تر و جابجایی کشوری) مطرح نیست و مسئله مهم تری یعنی کیفیت و خدمات مطرح می باشد. اینکه شرکت باربری با چه خدماتی و کیفیتی وسایل شما را جا به جا کند بسیار مهم است.


بر اساس نتیجه گیری  کلی می توان گفت امروزه شرکت های باربری مانند سایر شرکت های خدماتی به جز حمل و نقل وسایل شما کار هایی همچون مشاوره در زمینه اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل یا محل کار ، مشاوره در چیدمان وسایل در مکان جدید و ... را بر عهده دارد و مسئول انجام آن ها به صورت کامل و صحیح می باشد تا نیاز های مشتریان را پاسخگو باشد. این موضوع با بکارگیری پرسنل و کارکنان مجرب در تمامی این زمینه ها حاصل می شود.


اتوبار تیک بار ارائه دهنده بهترین خدمات باربری تهران

شرکت تیک بار به عنوان یکی از برترین شرکت های در زمینه ارائه خدمات باربری تهران ، با ارائه کلیه خدمات نوین در زمینه اسباب کشی و ارائه مشاوره در زمینه انجام این کار با استفاده از تیم مجرب و امکانات روز دنیا آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.به منظور دریافت مشاوره و انجام باربری می توانید بر اساس موقعیت مکانی خود از خدمات باربری تهران تیک بار با شماره تلفن های درج شده در قسمت تماس با ما ، با ما در ارتباط باشید.