بسته بندی لوازم و وسایل و جابجایی آن ها در هنگام اسباب کشی می تواند تبدیل به کاری گیج کننده شود. مخصوصا اگر موضوع بسته بندی وسایل یک شرکت یا اداره بزرگ در میان باشد. در صورتی که قصد جابجایی و انتقال محل کار و دفتر خود را دارید لازم است که کلیه فرآیند اسباب کشی را بدون هرگونه بهم ریختگی انجام دهید. پیش از هرچیز لازم به ذکر است که بهترین راهکار پیش از انجام بسته بندی ، سپردن اسباب و اثاثیه به شرکت های باربری تهران می باشد تا با استفاده از تجربه و تخصص خود بتواند در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون هرگونه آسیب این کار را برای افراد میسر سازند.


همیشه پیشنهاد ما در این مواقع این است که از نظرات و مشاوره های یک شرکت باربری و اتوبار در تهران و متخصص در خدمات اسباب کشی استفاده کنید. تجربیات این شرکت ها بسیاری از فرآیندهای مربوط به بخش بسته بندی اثاثیه منزل و اداره را بسیار ساده تر و دقیق تر خواهد نمود. همچنین با کمک یک شرکت خدمات اسباب کشی می توانید امور حمل و نقل و باربری و همچنین چیدن لوازم در محل جدید را بسیار ساده تر و با آرامش و دقت بیشتری به انجام رسانید.

باربری تهران


در این مقاله قصد داریم نکاتی در مورد بسته بندی لوازم شرکت را ذکر کنیم که توجه به آن ها مطئنا از سردرگمی و پیچیدگی های جابجایی و نقل مکان شما خواهد کاست.


توصیه هایی برای بسته بندی وسایل شرکت ها:

ابتدا لوازم مهم را بسته بندی کنید:قبل شروع جابجایی و روز باربری، بسیار مهم است که ابتدا لوازم اداری با اهمیت را بسته بندی کنید. تمام کاغذها، نامه ها، پرونده ها و فایل های مهم را بصورت جداگانه درون جعبه قرار دهید. سپس اگر لوازم شخصی دارید اقدام به بسته بندی آنها نموده و در جعبه های جداگانه از دیگر لوزام قرارشان دهید. بسیار مهم است که لوازم را بصورت جداگانه بسته بندی نمایید تا هنگام چیدن و بازکردن جعبه ها به مشکل با سردرگمی مواجه نشوید. شرکت های ارائه دهنده خدمات باربری تهران بر اساس اسباب و اثاثیه شما اقدام به بسته بندی اثاثیه به صورت کاملا ایمن می نمایند.


هنگام بسته بندی حتما روی جعبه های برچسب گذاری نمایید

این مورد یکی از مهمترین موارد در بسته بندی وسایل شرکت محسوب می شود که در خدمات باربری تهران نیز شاهد آن هستیم. انجام درست این کار از ایجاد دردسرهای زیادی هنگام باربری و هنگام چیدن لوازم جلوگیری می نماید. دقیقا پس از بسته بندی هر یک از لوازم، جعبه مربوط به آن را برچسب گذاری کنید. استفاده از برچسب های رنگی که هریک به معنای خاصی است می تواند بسیار کمک کننده باشد. این کار در شناسایی جعبه ها و اینکه مربوط به کدام دپارتمان شرکت هستند کمک زیادی می کند. مثلا برچسب سبزرنگ مربوط به دپارتمان حسابداری یا قرمز مربوط به بخش فروش شرکت. لازم است پس از بسته بندی هر یک از وسایل به صورت شفاف روی جعبه و کنار جعبه برچسب بچسبانید و اطلاعات محتوایات جعبه و محل که قرار گیری آن را روی آن ها بنوسید. این کار هم به شما در رعایت تقدم و تاخر وسایل هنگام بارگیری کمک می کند و هم هنگام خالی کردن و چیدن لوازم بسیار راهگشا خواهد بود.

بسته بندی اثاثیه


لوازم ظریف و شکستنی را جدا کنید

بسته بندی وسایل شکستنی و حساس امری مهم است.این موضوع نقش مهمی در عدم آسیب به آن ها در هنگام جابجایی ایفا می نماید.همانند خدمات بسته بندی اثاثیه و شرکت ها که در باربری تهران ارائه می شود ، لازم است آن ها را یک به یک و با احتیاط درون جعبه قرار دهید و نکته مهم تر اینکه روی جعبه عبارت "شکستنی" را حتما ذکر کنید تا کارگران حمل بار هنگام جابجایی این جعبه ها دقت لازم را به عمل آورند. هنگام بسته بندی و هنگام باربری دقت کنید این جعبه ها در بالای بسته بندی های دیگر قرار گیرند در غیر این صورت در اثر فشار و ضربه ممکن ایست دچار شکستی شوند.


جابجا کردن لوازم شرکت

یکی از قسمت های سخت اسباب کشی شرکت ها، جابجایی لوازم و ماشین های اداری و دفتری می باشد. این لوازم می تواند شامل دستگاه فکس و کپی، کامپیوتر، سانترال و ... شود. اینجا جایی است شرکت های باربری بیشترین کمک را می تواند به شما نمایند. بسته بندی لوازم شرکتی و جابجایی و حمل آن ها توسط خودرو های حمل بار را به یک شرکت باربری با تجربه بسپارید زیرا این لوازم معمولا دارای ارزش مادی بالایی هستند و همچنین بسیار و حساس و آسیب پذیر می باشند. بسته بندی و حمل این وسایل نیاز به مهارت های خاصی دارد که کارگران شرکت های باربری تهران به صورت دقیق به این موضوع واقف هستند.


موارد اشاره شده نکات کلی در مورد نحوه بسته بندی اثاثیه و وسایل شرکت ها می باشند.اگر قصد اسباب کشی و تغییر مکان محل کار خود را دارید می توانید برای بسته بندی و یا کلیه امور مربوط به باربری و حمل بار از شرکت باربری تهران تیک بار و پرسنل با تجربه و متعهد این شرکت استفاده نمایید تا با خیالی آسوده و اطمینان خاطر از سلامت وسایل و در زمانی بسیار سریع تر به محل جدید نقل مکان نمایید. جهت مشاوره و یا ارتباط بیشتر با ما در ارتباط باشید.