آیا به دنبال یک شرکت باربری و اتوبار در تهران هستید که حرفه ای و قابل اطمینان باشد؟ در نظر گرفتن این واقعیت که اسباب کشی به خودی خود اصولا فرایندی هزینه بر، خسته کننده و استرس زا است، باعث می شود اهمیت نقشی که یک شرکت باربری مطمئن با ارائه خدماتی مانند حمل بار به شهرستان، بسته بندی اثاثیه منزل و اداره، اجاره انبار و... می تواند در این پروسه ایفا کند بسیار چشمگیرتر شود.


در حقیقت یکی از وظایف باربری تهران یا باربری در هر شهر دیگری این است که از فشارهای روانی و جسمی که اسباب کشی و جابجایی از یک منزل به منزل دیگر یا حتی از یک دفتر کار به دفتری دیگر ایجاد می کند بکاهد و باعث شود اطمینان خاطر بیشتری از حمل اثاثیه خود بصورت کاملا ایمن داشته باشید.


فشار عصبی و خستگی حاصل از اسباب کشی در زمان حمل بار به شهرستان بیشتر می شود. ورود به شهری جدید از یک طرف و از طرف دیگر مسافت طولانی که لازم است بار و لوازم شما از تهران تا شهرستانی دیگر را طی کند، استرس حاصل از اثاث کشی را چندین برابر می نماید و لازم است شرکت باربری که انتخاب می کنید در این مورد و در حمل بار به شهرستان بصورت کاملا ایمن نیز حرفه ای و با تجربه باشد. علاوه بر این حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون مجهز به همراه رانندگان متبحر و آشنا به مسیر از دیگر مواردی است که شرکت های باربری تهران قابل اطمینان بدان توجه می نمایند.


روش های مختلفی برای انتخاب یک شرکت باربری، بسته بندی و حمل اثاثیه خوب وجود دارد که در این مقاله به برخی از آنها اشاره می کنیم:


1.توصیه از طرف دوستان و آشنایان

یکی از روش های مناسب برای انتخاب اتوبار و شرکت باربری مناسب، پرس و جو از اطرافیان و آشنایانی است که به تازگی از خدمات یک شرکت خدمات باربری تهران استفاده کرده اند و از کیفیت کار آنها راضی بوده اند. میانگین زمان اسباب کشی در تهران معمولا حدود 4 یا 5 سال در نظر گرفته می شود، بنابراین امکان این که در اطراف خود شخصی را پیدا کنید که به تازگی اثاثیه خود را جابجا کرده است وجود دارد. اگر از طرف آشنایان شرکت خدمات اسباب کشی به شما معرفی شد، استفاده از مشاوره های تخصصی و کارشناسی یک اتوبار حرفه ای می تواند در تسهیل اسباب کشی شما بسیار مفید باشد. لازم به ذکر است، اطلاع از روند انجام سایر خدمات این شرکت ها از جمله حمل بار به شهرستان، اجاره کانتینر و... و پرس و جو درباره انجام آن ها می تواند با حدود زیادی شما را به شرکت باربری مناسب نزدیک نماید.


2.مقایسه بین شرکت های باربری تهران

روش دیگر مقایسه بین شرکت های مختلف باربری تهران که به شما معرفی شده اند یا خودتان آنها را پیدا کرده اید می باشد. اولین فاکتور مقایسه ای معمولا و قیمت و هزینه باربری می باشد. اگرچه بدون شک قیمت حمل بار و ارائه خدمات اسباب کشی مسئله ای مهم در انتخاب است اما نباید از مسائل دیگر نیز غافل گشت. اولا باید بپرسید هزینه باربری که اعلام شده شامل چه مواردی می شود و آیا بر اساس نرخ اتحادیه باربری اقدام به تعیین هزینه می نمایند یا خیر؟


آیا بسته بندی اثاثیه منزل و اداره نیز بخشی از محاسبات قیمت باربری است؟ آیا بازکردن و جداکردن لوازمی مانند میز و مبلمان بزرگ یا باز کردن لوسترها و پرده ها و... را شامل می شود؟ اگر لوازمی مانند پیانو دارید که از نظر حمل و بسته بندی، بسیار خاص و ویژه هستند آیا بسته بندی و حمل ایمن این لوازم یا همان ارائه خدمات VIP باربری در قیمت نهایی باربری محاسبه شده است؟

انتخاب بهترین شرکت باربری تهران


بنابراین مقایسه قیمت خدمات باربری تهران اگرچه مهم است اما لازم است با دقت و حساسیت بیشتری بررسی شود، اینکه یک شرکت باربری قیمت های بسیار کمتر از شرکت های دیگر داشته باشد دلیل کافی برای انتخاب آن نیست.


همچنین قیمت های بالا و خارج از عرف نیز لزوما نشانه کیفیت بالای خدمات نمی باشد. بهترین راه برای محاسبه و تخمین صحیح هزینه باربری، تماس با شرکت ها و استفاده از مشاوره های آن ها و تعیین قیمت هریک از خدمات از قبیل بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان، باز کردن و چیدن اثاثیه در محل جدید، حمل لوازم خاص بصورت جداگانه و...، سپس مقایسه مشاوره ها و قیمت های اعلام شده با شرکت های دیگر است.


3. جستجو در اینترنت

امروزه اینترنت به یک ابزار بسیار مهم و حیاتی برای دریافت خدمات و آشنایی با شرکت های مختلف محسوب می شود. برای مثال می توانید کلمه بسته بندی اثاثیه منزل یا حمل بار به شهرستان را در گوگل جستجو کنید و وارد سایت های معرفی شده شوید. از وب سایت هر شرکت باربری اطلاعات جالبی می توانید بدست آورید.


در اینجا لازم است نکاتی را متذکر شویم، دنیای اینترنت اصولا فضایی پیچیده است، اینکه یک وب سایت در لینک های ابتدایی نتایج جستجو باشد لزوما به معنی این نیست که در کار خود نیز حرفه ای است، بنابراین بهتر است هنگام جستجوی عبارتی خاص حداقل چند وب سایت بین صفحه های اولیه را بررسی کنید، زیرا همانطور که اشاره شد حضور در لینک های اول لزوما کیفیت را تضمین نمی کند. شما می توانید از اطلاعات ارائه شده در هر وب سایت مربوط به هر شرکت باربری اطلاعات مفیدی در مورد آن شرکت و نوع خدمات اتوبار و اسباب کشی که ارائه می دهد کسب کنید. همچنین معمولا یک وب سایت که حرفه ای و با کیفیت طراحی شده می تواند نشانه حساسیت و وسواس آن شرکت در ارائه خدمات باربری تهران و حمل بار به شهرستان بصورت حرفه ای و با کیفیت بالا نیز باشد.


مقالات و مطالب وب سایت ها را مطالعه کنید، ببینید کدام وب سایت ها تنها مطالب حاوی کلمات مورد نظر گوگل و گاهی بدون معنی را در سایت خود قرار داده اند و کدام وب سایت ها سعی کرده اند مطالبی مفید جهت تسهیل امور اسباب کشی و باربری در اختیار کاربران قرار دهند. بررسی وب سایت شرکت خدمات اتوبار می تواند یک روش کمکی برای انتخاب بهترین و مناسبترین شرکت جهت واگذاری امور مربوط به حمل اثاثیه و بسته بندی باشد.


4.وجود شعب متعدد باربری در سطح شهر

بررسی شعبه های مختلف شرکت باربری که مثلا آیا برای انجام امور باربری شمال تهران شعبه ای وجود دارد یا اگر نیاز به اتوبار غرب تهران دارید شعبه ای برای ارائه خدمات به شما از طرف آن اتوبار وجود دارد؟ یک شرکت باربری مطمئن دارای شعب مختلف در سطح شهر است که به واسطه آن ها و ارائه خدماتی نظیر بسته بندی و حمل اثاثیه می تواند سرعت انجام باربری تهران را به مراتب افزایش دهد.


علاوه بر این وجود سایر خدمات در تمام نقاط همچون اجاره کانتینر در غرب یا شمال تهران برای نگهداری موقتی اثاثیه که به اجاره انبار در تهران معروف است از دیگر مواردی است که می تواند برای انتخاب اتوبار ایده آل موثر باشد. این اطلاعات می تواند به شما در انتخاب شرکت باربری ایمن در تهران کمک بسیار زیادی نماید.

شرکت باربری تهران تیک بار با سال ها تجربه و برخورداری از پرسنل حرفه ای، همواره آماده ارائه مشاوره های تخصصی با ارائه انواع خدمات از قبیل حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون، بسته بندی و حمل اثاثیه، اجاره انبار در تهران و... برای مشتریان خود با مناسبترین قیمت و با تضمین کیفیت می باشد.