اصولا اسباب کشی و جابجایی چه مربوط به منزل باشد و چه شرکت، امری هزینه بر و دردسر زا است و در این موارد هرچه سعی کنید از هزینه های اضافی اسباب کشی خود بکاهید به نفعتان خواهد بود. مخصوصا اگر موضوع حمل بار به شهرستان در میان باشد که در این موارد هم کنترل هزینه ها و هم حساسیت و دقت در باربری، نیاز به توجهی ویژه پیدا می کنند. البته این کاهش هزینه باربری نباید لطمه ای به فرآیند انجام اسباب کشی و هرگونه ایجاد آسیب شود.شاید بهره گیری از شرکت های باربری تهران بهترین راهکار برای این موضوع باشد.


با رعایت نکاتی که در این مقاله ذکر خواهد شد می توانید از هزینه های اسباب کشی و یا باربری به مقدار قابل توجهی بکاهید:


1.بسته بندی اصولی

از مهم ترین عوامل در کم کردن هزینه های اسباب کشی بسته بندی اثاثیه و وسایل به صورت اصولی و صحیح است. اگر بارهایی که می بایست به نقطه ای دیگر حمل شوند به صورت صحیح بسته بندی شوند فضای کمتری را اشغال خواهند کرد و از هزینه باربری اضافی بابت تعداد بیشتری وسیله نقلیه جهت حمل اسباب جلوگیری خواهد شد. انجام این کار به وسیله شرکت های باربری تهران بهترین گزینه برای بسته بندی اسباب و اثاثیه محسوب می شود.

بسته بندی اثاثیه منزل


2.اسباب کشی خود را در اواسط هفته و روز های غیر تعطیل انجام دهید.

در روزهای تعطیل و آخرین روز های هفته معمولا به دلیل افزایش تقاضا برای باربری تهران از طرف مشتریان باعث تداخل و بد قولی هایی از طرف شرکت باربری خواهد شد و به همین دلیل ممکن است برخی از باربری ها در روز های تعطیل نرخ خود را بالاتر از سایر روز ها اعلام کنند.


همچنین اگرچه کارگران اتوبار تیک بار با حداکثر نیرو وظایف خود را انجام می دهند اما در روزهای تعطیل به علت فشار زیاد کار ممکن است راندمان همیشگی خود را نداشته باشند. همچنین مشکلات ترافیکی آخر هفته ها باعث ایجاد تداخل در ارائه خدمات باربری تهران می شود. بنابراین اگر نیاز به خدمات شرکت اتوبار در تهران دارید و اجباری هم برای اسباب کشی در روزهای تعطیل و آخر هفته ها ندارید بهتر است این کار را به روزهای دیگر موکول کنید.

3.مقالات باربری

مطالب و همچنین نکته هایی که ما در این سایت در مورد اسباب کشی یا بسته بندی و ... اختیار شما قرار می دهیم می توانند منابع مهمی برای کاهش هزینه های جا به جایی شما باشند. بسیاری از نکاتی که در قسمت مقالات ذکر شده است ، جز نکات مهم برای افرادی است که قصد دارند به صورت شخصی اقدام به اسباب کشی نمایند و یا قصد بهره گیری از شرکت های باربری تهران را دارند. ما راهکار های مختلفی را برای انجام اسباب کشی آسان و حرفه ای با کمترین میزان هزینه برای شما ارائه داده ایم.


4.سفارش کامیون بزرگتر جهت حمل اثاثیه

با توجه به حجم اسباب ها می توانید با تیم مشاور باربری تهران تیک بار تماس گرفته و جهت حمل اسباب هایتان از وسیله حمل و نقل بزرگتری بهره بگیرید تا نیازی به بار زدن دوباره ی وسایل و افزایش هزینه برای شما نشود. یکی از مشکلاتی که افراد هنگام اسباب کشی مرتکب آن می شوند ، سفارش کامیون های کوچک و یا وانت بار ها برای حجم زیاد اسباب و اثاثیه به منظور کاهش هزینه باربری تهران است که این موضوع علاوه بر این که به کاشه هزینه ها کمک نمی کند و مجبور به سفارش مجدد ماشین حمل بار می شود ، فرآیند اسباب کشی را زمان بر تر و فرسایشی خواهد نمود.

باربری تهران


5.استفاده از کمک اقوام و آشنایان (در همه موارد اثاث کشی توصیه نمی شود)

حمل بار و اثاثیه منزل نیاز به مهارت دارد و چنانچه فردی نا آشنا شروع به چنین کاری کند ممکن است صدمات جبران ناپذیری به خود یا حتی لوازم با ارزش و حساس وارد نماید. اگر قصد استفاده از شرکت های باربری تهران برای اسباب کشی خود را ندارید ، چنانچه اقوام یا آشنایانی دارید که می توانند به شما در زمینه اسباب کشی کمک کنند کافی است شما فقط ماشین باربری را سفارش دهید و با این کار تا 70% از مخارج اثاث کشی را کم کنید. اما با این حال باید توجه داشته باشید که ممکن است این کاهش هزینه کمی گول زننده باشد و در صورتی که اشتباه و خطایی رخ دهد، هزینه های مادی بسیار بیشتری به شما تحمیل شود. بنابراین زمانی که از این بابت مطمئن نیستید بهتر است از مشاوره و پرنسل حرفه ای یک شرکت خدمات باربری تهران استفاده نمایید.


تماس با باربری تهران تیک بار

مشاوران تیک بار همه روزه در خدمت شما خواهند بود تا شما عزیزان از طریق تماس با ما، اسباب کشی بی دردسر و کم خرجی را تجربه کنید و به این ترتیب از استرس و تنش های روانی و جسمی حاصل از اسباب کشی و جابجایی لوازم خود را به حداقل برسانید. ما در مجموعه باربری تهران به عنوان یکی از بزرگترین و فعال ترین شرکت ها در زمینه باربری آماده ارائه بهترین خدمات برای شما عزیزان هستیم.