شما می توانید بخش بزرگی از کارهای اسباب کشی را به عهده شرکت اتوبار بگذارید، کارهایی مانند بسته بندی، حمل و چیدن بار در ماشین باربری و حتی باز کردن کارتن ها و چیدن آنها در محل جدید. اما برخی موارد ممکن است پس انجام همه این امور و در روزهای آینده پیش بیاید که لازم باشد خودتان دست به کار شوید. یکی از این مشکلات بوی بد سرویس های بهداشتی در محل جدید است. 

عموما هنگامی که به منزل یا محل کار جدید اسباب کشی می کنید، بوی فاضلاب از سرویس ها شما را آزار می دهد. دلیل این اتفاق استفاده نکردن طولانی مدت از سرویس ها و خشک شدن آن ها است که باعث زیاد شدن باکتری ها و در نتیجه فساد و بوی نا مطبوع می شود. 

برای از بین بردن این بو چند راه حل ساده وجود دارد که در این مقاله در اختیار شما قرار می دهیم: 


·  استفاده از جوش شیرین و سرکه

سرکه و جوش شیرین را در یک ظرف با هم مخلوط کرده و در درون کاسه دستشویی ریخته و به مدت 24 ساعت درب سرویس را ببندید. بهتر است از این روش قبل از نقل مکان کامل استفاده نمایید زیرا تا 24 ساعت باید درب سرویس بسته بماند و از آن استفاده نشود. پس از 24 ساعت بوی ناخوشایند از بین می رود.

·  استفاده از جوش شیرین و نمک

یک لیوان جوش شیرن را به همراه یک لیوان نمک در کتری آب جوش مخلوط کرده و در راه آب سرویس بریزید و به مدت 24 ساعت از سرویس استفاده نکنید. سپس بعد از 24 ساعت آن را بشویید.

·  استفاده از آهک و آب

مقدار یک کیلو آهک را با 10 لیتر آب به صورت کامل ترکیب کنید و پس از رد کردن آن از صافی محلول حاصل شده را در راه آب بریزید و 24 ساعت از سرویس استفاده نکنید. 

·  استفاده از چوب کبریت

دود حاصل از گوگردی که پس از آتش زدن کبریت در سرویس بهداشتی متساعد می شود می تواند بوی فاضلاب را به خود جذب کرده و از بین ببرد این روش یک روش موقت برای از بین بردن بو محسوب می شود تا زمانی که در اثر استفاده مداوم از سرویس بهداشتی به تدریج بوی بد آن از بین برود. 

·  اسپری های خوشبو کننده

با خرید اسپری های خوشبو کننده می توانید بوی ناخوشایند فاضلاب را از بطور موقت از بین ببرید تا پس از استفاده مکرر از سرویس بهداشتی در روزهای آینده خود به خود مشکل بوی نامطبوع برطرف شود.