بسیار مهم است که یک شرکت باربری که خدمات اسباب کشی ارائه می دهد دارای شعبه های مختلف در بخش های مختلف جهت سهولت دسترسی متقاضیان خدمات باربری تهران باشد.چنانچه امروزه توجه خود را به شرکت های باربری معطوف کنید ، یکی از نکاتی که به سبب آن اتوبار مورد نظر مورد استقبال قرار گرفته است وجود شعبات مختلف در سراسر شهر تهران می باشد.این موضوع کمک بسیار زیادی در افزایش سرعت انجام اسباب کشی و باربری می نماید.هریک از این شعب قادر به مدیریت و اجرای سریع فرآیند اسباب کشی را دارا می باشند.


ایجاد شعب مختلف باربری در تمامی مناطق تهران

شعبات باربری شمال تهران شرکت تیک بار مناطق وسیعی از بخش های شمالی شهر تهران را پوشش می دهد.این مناطق در برگیرنده محله هایی از جمله الهیه ، جردن ، فرشته ، زعفرانیه ، ولنجک ، آجودانیه ، فرمانیه و... می باشند که خدمات باربری را در این نقاط ارائه می دهند. همچنین برای دسترسی راحت تر ساکنین نزدیک به مناطق غرب تهران، شعبه شمال غرب و شعبه باربری غرب تهران نیز امکان ارائه خدمات به ساکنان محترم مناطق شمال تهران را دارند.


شعبات باربری غرب تهران نیز کاملا مجهز آماده خدمت رسانی به مشتریان این منطقه بزرگ از تهران است. غرب تهران به مناطق 2، 5، 21 و 22 شهرداری تقسیم می شود که این شعبات از باربری تهران تیک بار امکان ارائه خمات مختلف اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل و ... را در محدوده هایی از جمله شهران ، سعادت آباد ، شهریک غرب و... را دارد.


باربری مرکز تهران و باربری شرق تهران نیز دارای شرایط مخصوص به خود هستند. برای مثال بخش هایی از محدوده مرکز تهران در طرح ترافیک واقع شده است یا تعداد بیشتر دفاتر و ساختمان های اداری و دولتی در این منطقه، نوع خدمات اتوبار مرکز تهران را کمی متفاوت تر می کند.


دلیل اهمیت وجود شعبات مختلف باربری

هر بخش از تهران شرایط ویژه و مخصوص به خود را داشته و نیازمند شعبه ای مربوط به همان منطقه دارد. برای مثال امکانات و خودروهای مربوط به شعبه باربری مرکز تهران شرکت تیک بار با شعبه باربری شمال تهران متفاوت است. زیرا هریک از این مناطق دارای شرایط خاص خود از نظر بافت ساختمانی ، تراکم جمعیتی، ساعات پیک ترافیکی، ممنوعیت های تردد وسایل نقیله، دسترسی به بزرگراه های متصل به خارج از شهر تهران و ... هستند.

باربری تهران


به همین ترتیب امکانات شعبه باربری شرق تهران با باربری غرب تهران نیز ممکن است متفاوت باشد و این امکانات و شرایط بر اساس تجربیات سالیان گذشته و نوع تقاضای ساکنین هر منطقه تعیین می گردد. این موضوع حاصل تجربه چند ساله شرکت باربری تیک بار می باشد.


برای مثال تقاضاهای مربوط به بسته بندی اثاثیه منزل در طی سالیان گذشته در شعبه های اتوبار شمال تهران و باربری غرب تهران تیک بار کمی بیشتر از سایر شعبه های دیگر بوده است. یا موارد مربوط به درخواست حمل لوازم شرکت یا حمل بار به شهرستان در شعبه باربری مرکز تهران بیش از سایر مناطق دیگر بوده است که لازم است براساس این تجربیات و آمارها تصمیمات درست و امکانات مناسب برای هر شعبه در مناطق تهران در نظر گرفته شود که این امر وجود شعبه های مختلف باربری تهران را به امری ضروری تبدیل می کند.


هر قدر یک شرکت ارائه دهنده خدمات اتوبار بتواند از تجربیات خود برای شعبه های مختلف باربری استفاده نماید به همان میزان، رضایت بیشتر از مشتریان خود جلب خواهد نمود.


اهمیت وجود شعبه های مختلف شرکت باربری تهران :

• دسترسی راحت تر ساکنین هر منطقه تهران به خدمات باربری

• ارائه خدمات به صورت تخصصی تر متناسب با شرایط هر منطقه تهران

• سرعت انجام امور باربری و ارسال خدمات به مشتریان محترم

• تجربه مضاعف هر شعبه در مورد شرایط و قوانین باربری در منطقه مخصوص به خود

• ارائه خدمات جایگزین، با سرعت بسیار بیشتر در صورت ایجاد حوادث غیر مترقبه

• اتلاف زمان کمتر هنگام ارسال خودرو یا پرنسل بسته بندی در ترافیک های شهری تهران

بنابراین وجود شعب مختلف باربری تهران می تواند بسیار مفید و به سود متقاضیان باشد. شرکت باربری تهران تیک بار نیز بر اساس تجربیات چندین ساله خود این نیاز مشتریان را به خوبی تشخیص داده و در طی سالیان گذشته اقدام به بازگشایی شعبه های مختلف در شمال تهران، شرق تهران، مرکز تهران و همچنین غرب تهران و همچنین تجهیز آنها همسو با نیازهای هر منطقه نموده است.


مشتریان محترم در صورت نیاز به خدمات باربری ، در هریک از مناطق این شهر می توانند با شعبه مخصوص به خود یا شعبه های دیگر تماس گرفته و از خدمات و مشاوره کارشناسان ما استفاده نمایند. بهره گیری از بروز ترین خدمات اسباب کشی در تمامی شعب باربری شرکت تیک بار یکی از مهم ترین عوامل در زمینه اسقبال مشتریان از باربری تیک بار می باشد که این موضوع در کنار استفاده از کادر و پرسنل مجرب می تواند خیال مشتریان را از اسباب کشی بدون دردسر راحت نماید.