آیا قصد اسباب کشی دارید؟ می خواهید با آرامش خیال به منزل یا محل کار جدیدتان (شرکت، مغازه و ...) اسباب کشی کرده و در این میان شاید نگران جابجا کردن بعضی وسایل و لوازمی هستید که نگران شکستن یا آسیب دیدن آنها هستید.

از این رو بسیاری از افراد می خواهند پیش از انجام این کار بدانند که وسایل مورد نیاز این کار و لوازمی که از توسط شرکت های اتوبار تهران و یا شهرستان ها جهت اینکار مورد استفاده قرار می گیرند کدامند تا با خیال راحت کار حمل اثاثیه منزل خود را به افراد فعال در زمینه باربری تهران و یا شهرهای دیگر بسپارند. البته حق هم دارند چون اسباب کشی کاریست بسیار ظریف و دقیق که باید با آرامش خاطر و رضایت هر دو طرف انجام شود.

 خوشبختانه باربری تیک بار توان انجام کلیه امور باربری در شمال تهران ، غرب تهران و مناطق دیگر را دارد و با بهترین امکانات و لوازم مورد نیاز در خدمت شماست. اما برای این کار چه تجهیزاتی مورد نیاز است؟

1.  داشتن کامیون و یا ماشین های مورد نیاز (اعم از سبک، سنگین یا نیمه سنگین که در مقاله "انتخاب ماشین حمل بار و باربری" توضیح داده شده)

2.  لوازم مورد نیاز بسته بندی وسایل یا Packing (مثلا جعبه، کارتن و یا روکش های پلاستیکی، دستگاه چسب زن  و یا فوم برای پر کردن فضای خالی کنار اسباب شکستنی) 

3.  کارگران حمل بار که باید افرادی قوی از لحاظ فیزیک بدنی و از جهت اخلاقی ، قابل اطمینان و حرفه ای باشند.


در واقع شرکت ارائه دهنده خدمات حمل بار باید امکانات و تجهیزات کافی جها اینکار را به مشتریان به خوبی ارائه دهد. بهتر است که پیش از انجام کار هم مشتری و هم مسئولین آن شرکت باربری در تهران، با هم در ارتباط بوده تا بتوانند برای اسباب کشی بهترین برنامه ریزی را انجام داده و مشکلی در آن روز پیش نیاید.

مثلا این امر بسیار مهم است که طرفین به تعداد و فضای مورد نیاز در ماشین و حتی تعداد پرسنل مورد نیاز جهت رساندن اسباب ها به مقصد کاملا هماهنگ باشند و اشتباهی در این زمینه صورت نگیرد. به فرض اگر تعداد اسباب و اثاثیه آن شخص یا خانواده زیاد است، مسلما یک وانت بار نمی تواند گنجایش حمل اثاثیه یک خانواده چند نفری را داشته باشد و یا برعکس اگر فردی دارای تعدادی کم اسباب و لوازم شخصی است که در یک ماشین کوچک و با استفاده از 2 نفر هم می توان آنها را براحتی از محله ای به محله دیگر حمل کرد، بنابراین دیگر نیازی به استفاده از کامیون یا ماشین های بزرگ (از نوع سنگین یا نیمه سنگین) نخواهد بود.


لوازم مورد نیاز در باربری


همچنین لطفا توجه کنید که پیش از حمل اسباب منزل و یا شرکت تان، هنگام بسته بندی آنها، باید به دقت در بسته ها جا داده شده و به دقت توسط کارگران، کارتن یا جعبه ها چسب زده شوند تا هنگام حمل شان براحتی به محل جدید برده شوند. این امر بخصوص در زمانی که مکان جدید شهری دیگر است و یا منزل جدید واحد آپارتمانی در طبقات بالاتر است، اهمیت بیشتری دارد.

ناگفته نماند که در بعضی از کشورهای خارجی جهت حمل جعبه و کارتن ها در زمان اسباب کشی، از نوعی وسیله فلزی استفاده می کنند که دارای دو چرخ در زیرش است و کارگران با استفاده از آنها براحتی می توانند اقدام به حمل اسباب و اثاثیه به درون ماشین و یا بلعکس کنند. به این وسیله Hand Truck گفته می شود. 


شرکت اتوبار تهران تیک بار ، با سالها تجربه در ارائه انواع خدمات باربری تهران و حمل بار به شهرستان و استفاده بهترین و با کیفیت ترین ابزار و لوازم باربری ، درخدمت ساکنان مناطق مختلف تهران جهت تسهیل امور باربری می باشد.