هریک از مشاغل مختلف دارای یک سیستم یکپارچه ای هستند که قوانین و وظایف آن ها توسط یک مرجع تعیین شده برای آن ها تدوین و اداره می شود. شرکت های باربری تهران و سایر شهر های ایران نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در زیر مجموعه اتحادیه باربری تهران مشغول به فعالیت هستند.


توجه:مقاله پیش روی شما تنها به منظور انجام اطلاع رسانی در خصوص اتحادیه باربری تهران و سایر اتحادیه ها در زمینه حمل و نقل می باشد و ما اتحادیه باربری نیستیم، بنابراین هرگونه سوال و نیاز در خصوص اتحادیه باربری تهران را می توانید با تلفن های این اتحادیه مطرح نمایید. شماره تلفن های اتحادیه باربری تهران 66988200 - 66988300 می باشد. همچنین جهت ارتباط با اتحادیه باربری بین شهری نیز می توانید با شماره تلفن های 77628681 و یا 77628680 تماس حاصل نمایید.


اکنون می خواهیم یکی از موارد مهمی که ممکن است برای شما عزیزان سوال باشد را بررسی کنیم: اتحادیه باربری تهران. البته بسیاری از افراد ممکن است صرفا بخواهند از خدمات شرکت های اتوبار تهران استفاده کنند و در زمینه اتحادیه این صنف هرگز چیزی نپرسند. اما بد نیست که بدانید شرکت های باربری تهران، دارای صنف و یک نهاد رسمی هستند که دارای وب سایت مشخص و جامعی بوده و می توان از آن برخی اطلاعات مفید و یا مهم را بدست آورد. این اتحادیه عنوان رسمی آن "اتحادیه صنف حمل و نقل بار سبک شهری و پیک موتوری" است که در واقع سازمان و اتحادیه شرکت های حمل بار اعم از باربری تهران و یا پیک موتوری است.


خدمات اتحادیه باربری تهران

این اتحادیه در واقع وظیفه یکسان سازی امور مرتبط با شرکت های باربری تهران از جمله نحوه باربری ، خدمات باربری ، هزینه باربری تهران و... را دارد و کلیه شرکت ها بر اساس قوانین این اتحادیه می بایست اقدام به ارائه خدمات به مشتریان خود نمایند.از دیگر وظایف اتحادیه باربری تهران رسیدگی با شکایات مشتریان در زمینه های مختلف می باشد. در صورتی که شرکت های باربری خارج از قوانین اتحادیه اقدام به انجام تخلفاتی نمایند ، مشتریان می توانند نسبت به طرح شکایات از آن ها در اتحادیه باربری تهران اقدام و رسیدگی امور را به آن ها بسپارند.


بنابراین چنانچه شاهد هرگونه تخلف در زمینه خدمات باربری تهران ، بالا بودن و خارج از عرف بودن هزینه باربری تهران و یا هر تخلف دیگری هستید می توانید نسبت به آن ها در اتحادیه باربری تهران طرح شکایت خود را مطرح سازید.


از دیگر خدمات مهمی که این اتحادیه ارائه می دهد ، تعیین نرخ باربری تهران می باشد. این بدان معنی است که کلیه شرکت های باربری تهران موظف به ارائه خدمات بر اساس نرخ تعیین شده اتحادیه باربری تهران می باشند و در صورت هرگونه خلاف ، می توان نسبت به طرح شکایت اقدام و مراحل قانونی را برای شرکت متخلف انجام داد.

اتحادیه باربری تهران


وب سایت اتحادیه باربری تهران

جهت بازدید از وب سایت سازمان اتحادیه باربری تهران، می توانید به آدرس اینترنتی www.ehkt.ir مراجعه نموده و اطلاعات لازم را در آن به راحتی جستجو کنید. در این سایت هنگام ورود می توانید از منوی بالای سایت فوق، با کلیلک بر روی لینک های مربوطه، با فعالیت ها، قوانین و خدمات و همچنین نحوه ارتباط با این سازمان را مطالعه و مطلع شوید.


در همان صفحه اول اتحادیه باربری، همانند بسیاری از سایت های دیگر بخش "آخرین اخبار" وجود دارد که در آن می توانید آخرین اخبار مربوطه به زمینه های مختلف مرتبط با فعالیت های این سازمان را مطالعه کنید. همچنین با کلیک بر روی "آرشیو اخبار" نیز در صورت تمایل می توانید از خبرهای گذشته آگاهی پیدا کنید.


یکی دیگر از لینک های مفید بالای سایت، بخش "قوانین و مقررات" است که با بردن ماوس بر روی آن و نمایش "قوانین نظام صنفی" ، می توانید فایل پی دی اف مربوطه را دانلود کنید. همچنین با مطالعه بخش ها و لینک های دیگر مانند "خدمات" و "آموزش" اطلاعات مفیدی را بدست آورید. همچنین در بخش درباره ما، سایت این نهاد می توانید با اعضای هیئت مدیره، کارکنان این نهاد و سمت آنها آشنا شوید تا در صورت نیاز به تماس و یا مراجعه سریع تر بتوانید با افراد مسئول ارتباط برقرار کرده و مشکل تان را برطرف و یا اطلاعات مورد نظرتان را بدست آورید.


راه های ارتباط با اتحادیه باربری تهران

از طرف دیگر در صورت نیاز به تماس با این سازمان، می توانید به صفحه "ارتباط با ما" رفته و از آدرس و شماره های تماس آن مطلع شده و یا در صورت نیاز با پر کردن فرم تماس (حاوی نام، پست الکترونیک، شماره تماس و متن پیام) با این سازمان در تماس باشید.هر چند که جهت صرفه جویی در وقت شما، ما این کار را برای شما انجام داده و مشخصات تماس با این نهاد را در اختیارتان می گذاریم.


جهت طرح شکایات خود می توانید با مراجعه حضوری و یا تلفنی با اتحادیه باربری تهران اقدام نمایید تا این مرجع بتواند مشکل شما را برطرف سازد.


آدرس اتحادیه باربری تهران: تهران ، خیابان انقلاب اسلامی ، ابتدای خیابان خیابان وصال شیرازی ، بن بست روزبه ، پلاک سوم ، طبقه سه

تلفن های اتحادیه باربری تهران:66988200 - 66988300

فکس:66493529


البته در کنار این وب سایت، سایت دیگری نیز اطلاعات مناسبی در اختیارتان می گذارد که وب سایت "اتحادیه سازمان های حمل و نقل همگانی کشور" است. البته این نهاد که از سال های 1386 و 1387 فعالیت خود را بطور رسمی آغاز کرده، در زمینه امور اتحادیه حمل و نقل (تاکسی، ون، مینی باس، وانت بار و اتوبوس) شهرهای کوچک با جمعیت کمتر از صد هزار نفر مشغول به کار است. در حال حاضر دفتر این سازمان در خیابان باقرخان تهران قرار دارد. لذا توجه داشته باشید که شیوه عملکرد و وظایف این دو سازمان با یکدیگر متفاوت است.


اتحادیه باربری بین شهری تهران

این اتحادیه نظارت کامل به شرکت های باربری مشغول به فعالیت در خصوص حمل بار به شهرستان داشته و تمامی قیمت و هزینه های باربری از قبیل نوع ماشن حمل بار، کارگر حمل بار، بیمه باربری و... بر اساس این اتحادیه تعیین و شرکت های باربری تهران موظف به رعایت آن می باشند. همچنین قیمت حمل بار به شهرستان با توجه به نرخ تن بر کیلومتر برای چنین جابجایی محاسبه می گردد. این اتحادیه بر اساس قوانین وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای فعالیت می نماید. ریاست این اتحادیه بر عهده آقای حسین احمدی زاده می باشد. جهت ارتباط بیشتر با این اتحادیه می توانید به وبسایت eatctehran.com مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های 83-77628680 و 77509153 تماس حاصل نمایید.


آدرس اتحادیه باربری بین شهری: خیابان دکتر شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر طوسی، پلاک 225

اتحادیه باربری بین شهری


اتحادیه وانت بار تهران

یکی دیگر از اتحادیه ها که در زمینه حمل و نقل بار های سبک و همچنین پیک موتوری در تهران مشغول به فعایت می باشد، اتحادیه وانت بار تهران (tehranvp.ir) می باشد. اصلی ترین وظیفه ای اتحادیه کنترل و نظارت بر حمل و نقل بارهای سبک و پیک های موتوری در سطح شهر تهران می باشد. از جمله ماشین های حمل بار تحت نظارت این اتحادیه می توان به وانت نیسان ها، پیکان وانت ها، وانت مزدا، کانتینرهای ساده یا یخچال دار و... که تا وزن 3.5 تن می توانند اقدام به حمل بار نمایند اشاره کرد. ریاست اتحادیه وانت بار تهران بر عهده آقای داود محمدی می باشد.


آدرس اتحادیه وانت بار تهران: میدان منیریه، خیابان ابو سعید، بن بست 3، پلاک ششم

تلفن تماس اتحادیه وانت بار تهران: 66961044 - 66961045

اتحادیه وانت بار تهران