یکی از نکات مهم در زمینه استفاده از خدمات باربری تهران ( خدمات شرکت های اتوبار تهران) و پیش از تماس با خدمات باربری شمال تهران، باربری غرب تهران و یا سایر نقاط، این است که قبل از اقدام به اسباب کشی از قبل مکان جدید را ورود وسایل و اقامت خود کنیم. از این نظر این امر بسیار اهمیت دارد که خانه جدید باید از قبل آماده باشد تا شما بتوانید پس از گذاشتن و قرار دادن وسایل و لوازم منزلتان در محل های مناسب، براحتی اسباب کشی را به پایان ببرید.


در اینجا اقدامات لازم را جهت اینکار بطور مختصر به شما معرفی می کنیم تا با آسودگی خاطر، قبل از تماس با هر یک از شرکت های باربری تهران ، بتوانید خود را نقل مکان نمایید. لطفا توجه داشته باشید که رعایت این اصول و نکات کاملا ضروری هستند و برای انجام اسباب کشی راحت و بدون دردسر ، باید به دقت و سر فرصت صورت بگیرند:

باربری تهران


اقدامات لازم پیش از نقل مکان به محل جدید

✔ تمیز کردن مکان جدید نقل مکان (جارو و نظافت ، خاکروبی ، ضد عفونی و...)

✔ چک کردن سلامت شیرهای آب چه از نظر کارکرد و چه از نظر دمای آب

✔ چک کردن سیم کشی های برق، پریزها، لامپ ها و غیره (در صورت عدم وجود لامپ پیش از اسباب کشی می بایست برای اتاق ها جهت روشنایی لامپ خریداری گردد)

✔ اطمینان از سالم بودن وسایل سرمایشی و گرمایشی اعم از کولر، اسپلیت و غیره تا پس از ورود به محل جدید ، محیط خانه دمای مناسب داشته باشد.

✔ اطمینان از سالم بودن شیشه ها و نداشتن درز لابلای فضای پنجره و دیوار

✔ سم پاشی دقیق و کامل محیط هایی از جمله سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه و...

✔ آماده کردن انبار در صورت وجود جهت قرار دادن برخی از وسیله ها و بارها بطور موقت (کارتن های حمل بار و یا وسایلی که جابجا نموده اید و یا وسایلی که نیاز شما به آن ها کمتر می باشد)

✔ هماهنگی های لازم با همسایگان و مدیر ساختمان جهت انجام اسباب کشی در روز معین


نکات گفته شده را در صورت نیاز می توانید بر عهده شرکت های باربری تهران بسپارید تا در صورت ارائه خاین خدمات ، کلیه مراحل آماده سازی محل اسکان جدید را برای شما انجام دهند.حال با در نظر داشتن این موارد و انجام دادن به موقع آن ها، می توانید به راحتی از عهده اسباب کشی بر آیید. البته مسائل و موارد مهم دیگری نیز هستند که رعایت آن ها می تواند باز هم کار شما را ساده تر کند.


نکات ضروری پیش از اسباب کشی به محل جدید:

با وجود سالم بودن پریزهای برق و لامپ ها در ظاهر، در صورت قدیمی بودن و یا توصیه های برقکار ، آن ها را به سرعت تعویض کنید. همچنین در صورت امکان قبل از اسباب کشی، به دقت فضای آشپزخانه را بررسی کرده و محل جدید یخچال، فریزر و ماشین لباسشویی را در نظر بگیرید تا در زمان جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه به منزل جدید، دچار سردرگمی و مشکل نشوید.همچنین لوله ها، شیرهای آب و کلیه اتصالاتی که قرار است در مکان جدید به آن ها متصل شوند را به دقت چک کنید.

آماده سازی خانه پیش از اسباب کشی


با کارتن های اسباب کشی چه کنیم؟

گاهی هنگام جابجایی و رساندن وسایل با استفاده از پرسنل و امکانات شرکت های باربری تهران، ممکن است برای همه جعبه ها و یا کارتن ها جای و فضای کافی در منزل نباشد و یا نتوانید در فرصت مناسب آنها را سر جای خود بچینید. در چنین مواقعی اصلا نگران نباشید. براحتی می توانید کارتن ها را در بخشی از خانه (مثلا کنج پذیرایی و یا زیر میز پذیرایی) بطور موقت قرار داده و سپس سر فرصت و با آرامش کامل، جعبه و کارتن ها را باز کرده و به دقت اشیاء درون آن ها را سر جای خود قرار بدهید و در این کار هیچ عجله ای نکنید.


البته در صورتی که زیر زمین و یا انباری دارید، کارتان باز هم ساده تر است و براحتی می توانید هنگام اسباب کشی از کارگران و پرسنل آن شرکت های باربری تهران (که وظیفه حمل بار شما را به مکان جدید دارد) بخواهید که مستقیما بخشی از کارتن ها و وسایلی که ضرورت کمتری دارند را فعلا به آنجا ببرند.


اینجاست که اهمیت نوشتن بر روی کارتن ها معلوم می شود: زمانی که تعداد کارتن های وسایل تان زیادند، شاید براحتی متوجه نشوید که در کارتن کدام یک از وسایل تان هست ولی در صورتی که بر روی آن نوشته باشید، می توانید براحتی کارتن هایی که حاوی وسایل غیر ضروری هستند، را جدا و بطور موقت در زیرزمین و یا انبار قرار دهید. بعدا سر فرصت ، بعد از آماده سازی تمام وسایل خانه و چیدن آن ها در سر جایشان می توانید این لوازم و وسایل غیر ضروری را از کارتن ها در آورده و در خانه بچینید. مثل بعضی از لباس ها، برخی کتاب ها، وسایل بازی و ...


مراحل اداری پیش از اسباب کشی به محل جدید

حواستان به مراحل اداری انتقال آدرس جدید جهت قبض های موبایل، تلفن و همچنین آب و برق باشد. توصیه می کنیم که این کارها را پیش از اسباب کشی به محل جدید انجام دهید و در صورت امکان از اتصال اینترنت از طریق خطوط ADSL و یا سیستم WIFI مطمئن شوید. توجه داشته باشید که اتصال به اینترنت این روزها، یکی از بخش های مهم زندگی روزمره ما انسان هاست.


نکته مهمی که می بایست بعه آن توجه کرد این است که انجام کارهایی از جمله جابجایی اثاثیه خود را به شرکت های باربری تهران بسپارید تا انجام این کار در کمترین زمان ممکن و بدون هرگونه آسیب جسمانی انجام گیرد. توصیه می کنیم که به نکات ذکر شده در مقاله جلوگیری از کمردرد در اسباب کشی ، توجه کنید.