در این مقاله پرسش های متداول در زمینه باربری که ممکن است برای هر کسی پیش از اسباب کشی و حمل بار توسط شرکت های باربری تهران (از جمله شرکت باربری تهران تیک بار) پیش بیاید، را دسته بندی و جهت آگاهی هر چه بیشتر شما عزیزان، قرار دادیم. امیدواریم که با مطالعه این موارد پیش از اقدام به حمل بار و اسباب کشی با خیال آسوده بتوانید برنامه ریزی و سپس اقدام به رزرو اتوبار کرده و در نهایت به خوبی از عهده اسباب کشی بر آیید:


1.تیک بار چه شرکتی است؟

شرکت اتوبار تیک بار یکی از بهترین شرکت های فعال در زمینه باربری تهران است. این شرکت با سال ها تجربه در زمینه حمل و جابجایی بارها و اسباب و اثاثیه با کیفیت بالایی توانسته در این حیطه فعالیت کند. علاوه بر این دارا بودن شعبات متعدد در سرتاسر محلات تهران از جمله باربری غرب تهران ، باربری شمال تهران و... از جمله برگ برنده این شرکت می باشد.


2.آیا شرکت باربری تیک بار خدمات VIP جهت اسباب کشی و حمل بار ارائه می دهد؟

بله. در صورت نیاز مشتریان محترم می توانند جهت استفاده از خدمات باربری VIP با تیک بار ، با ما تماس بگیرند.برخی از وسایل و لوازم به دلیل با ارزش بودن نیازمند دقت بیشتر از نظر بسته بندی اثاثیه و همچنین حمل آن ها می باشد که خدمات VIP این کار را برای مشتریان مقدور می سازد.

باربری تهران


3.تفاوت اتوبار و باربری چیست؟

در مقاله تفاوت باربری و اتوبار چیست؟ به تفصیل در این مورد نوشته شده است اما بطور خلاصه اتوبار صرفا معنای حمل بار و اثاثیه از طریق راه زمینی (معمولا توسط ماشین های باربری) را می دهد اما باربری مفهومی کلی تر است و به معنای حمل و جابجایی بار از راه های زمینی، دریایی و یا هوایی جهت اثاث کشی و یا حمل وسایل ادارات و سازمان ها به محل جدید است. از این لحاظ مفاهیمی چون فریت بار و کارگو در این دسته قرار می گیرند.


4.پیش از اسباب کشی به چه نکاتی باید توجه کرد؟

از آنجایی که جابجایی و حمل و نقل اسباب و اثاثیه به محل جدید، کاری بسیار مهم و حساس است، در مقالات متعددی مانند نکات مهم قبل از اسباب کشی ، اصول اسباب کشی و... به این مسائل مهم پرداخته شده است که می توانید به آن ها رجوع نمایید.


5. بسته بندی وسایل شکستنی هنگام اسباب کشی چگونه باید باشد؟

برای انجام این کار نیازمند وسایلی مانند کارتن های ضخیم و محکم ، کاغذ یا روزنامه باطله و... می باشد که در طول جابجایی تکان ها سبب شکستن آن ها نشود. همچنین به منظور ایمنی بیشتر در حمل و نقل می توان بر روی جعبه های این قلم وسایل به شکستنی بودن محتویات داخل کارتن اشاره کرد تا در هنگام اسباب کشی و حمل بار با دقت بیشتری جابجا گردند.


6.ماشین باربری چیست؟

خودروهایی از قبیل وانت بار (مانند وانت پیکان و یا وانت نیسان) ، کامیون ، خاور که جهت حمل بار و جابجایی لوازم و اثاث در شهرها و یا روستاها مورد استفاده قرار می گیرند. این ماشین ها هر یک دارای ظرفیت متغیری به منظور حمل اساب ها هستند و قدرت بالایی برخوردار می باشند.


7. آیا امکان حمل بار به شهرستان نیز وجود دارد؟

بله. تیک بار در این زمینه نیز فعالیت دارد و با خیال راحت می توانید بار و وسایل مورد نظر خود را با استفاده از بهترین سرویس ها و امکانات تیک بار به شهرستان بفرستید. یکی از برترین خدمات باربری تهران در شرکت تیک بار ، حمل بار به شهرستان می باشد.


8. آیا به سلامت رسیدن بار و اثاثیه به مقصد را تضمین می کنید؟

باز هم پاسخ ما مثبت است. بله، شرکت باربری تهران تیک بار با بهترین کیفیت، رساندن بار و اثاثیه شما به مقصد را کاملا تضمین می کند. علاوه بر این شما می توانید با دریافت بیمه نامه باربری از بابت هرگونه آسیب به اسباب اثاثیه خود خیالتان راحت شود.


9.برای بسته بندی وسایل اسباب کشی چه کار باید کنم؟

جهت بسته بندی اثاثیه هم می توانید خودتان اقدام به این کار کنید (با استفاده از جعبه و کارتن) و یا از همکاران ما بخواهید که این کار را در اسرع وقت برای شما انجام بدهند. خدمات بسته بندی اثاثیه شرکت تیک بار با استفاده از تجربه بالا و همچنین بهره گیری از برخی وسایل بسته بندی به بهترین شکل ممکن انجام می شود.

اسباب کشی


10.تعداد کارگرهای حمل بار چقدر است؟

بنا به نیاز مشتریان و میزان بارهایی که حمل می کنند، این تعداد ممکن است متغیر باشد. علاوه بر این متغیر های دیگری از جمله میزان وسایل ، تعداد طبقات محل خروج و ورود و... نیز در تعداد کارگرها نقش مستقیم دارند.


11.جهت بسته بندی از چه وسایلی استفاده می شود؟

جهت اطلاع از نحوه بسته بندی اثاثیه می توانید به مقالات وسایل و لوازم باربری ، استرچ بار در باربری و وسیله Hand Truck در باربری چیست مراجعه نمایید.


12.اتوبار تهران تیک بار در کدام مناطق تهران فعال است و شعبه دارد؟

در بسیاری از نقاط شهر تهران این شرکت دفاتر و شعبه های مختلف دارد. از جمله باربری شمال تهران ، باربری غرب تهران ، باربری شرق تهران که در صورت نیاز می توانید با هر شعبه تماس گرفته و با همکاران ما مشورت کنید.


13.قیمت باربری چقدر است؟

بنا به مسافت لازم جهت رساندن و حمل بار، تعداد پرسنل مورد نیاز، استفاده از خدمات بسته بندی، محل مقصد و عوامل دیگر این نرخ ها محاسبه خواهد شد. هزینه باربری شامل فاکتورهای مختلفی است که جهت اطلاع از آن می بایست با کارشناسان باربری تهران در ارتباط باشید.


14. بیمه باربری چیست؟

بیمه ای است که بین بیمه گر و بیمه گذار صورت می گیرد و معمولا جهت حمل کالاهای حساس به نقاط دوردست و یا جهت فریت و کارگو، قرارداد آن بسته می شود.


15.آیا امکان رزرو سرویس ها از قبل وجود دارد؟

بله. در صورت نیاز می توانید با همکاران ما در تماس باشید و جهت اسباب کشی و حمل بار از قبل هماهنگ کنید.این کار برای زمان های اوج شلوغی در زمینه اسباب کشی ، بهترین قدم جهت اثاث کشی می باشد.


16. اگر خودم بخواهم وسایلم را بسته بندی کنم، چه کار باید انجام بدهم؟

جهت اینکار باید در ابتدا کارتن و جعبه های مورد نیاز برای اسباب و اثاثیه ای که قرار است حمل شوند را خریداری کنید. سپس به دقت وسایل را در کارتن ها و جعبه ها گذاشته و بسته ها را به دقت ببندید و چسب بزنید. در صورتی که وسایل شکستنی در هر یک از جعبه ها گذاشتید، فضای خالی آنرا با بااستفاده از موادی مانند فوم پر کنید. روی این کارتن ها حتما بنویسید که شکستنی هستند.


17.از چه کارتن هایی جهت اسباب کشی باید استفاده شود؟

بهترین نوع کارتن های پنج لایه و درجه یکی که در بازار موجود هستند و براحتی می توان آنها را سفارش داد. همچنین می توانید کارتن های مورد نظر خود را از شرکت های باربری تهران دریافت نمایید.


18.آیا شرکت ها و یا سازمان ها هم می توانند از خدمات باربری استفاده کنند؟

بله. شرکت تیک بار آماده عقد قرارداد با شرکت ها و موسسات می باشد.