یکی دیگر از موارد مهم امور شرکت های فعال در زمینه باربری تهران و شهرستان، استفاده از کارگر حمل بار است. این افراد باید اشخاصی دلسوز، زحمتکش و حرفه ای بوده و دارای فیزیک بدنی مناسبی جهت حمل بار (به خصوص بارهای سنگین) باشند. به ویژه در زمان طی کردن مسافت های نسبتا طولانی مثلا حمل بار به شهرستان و یا از شهرستان به تهران، باید خستگی ناپذیر بوده و طاقت حمل بار و وسایل مختلف به محل جدید، پس از رسیدن به مقصد را داشته باشند.


بهره گیری از کارگر حمل بار برای اسباب کشی

همچنین خود راننده خودروی باربری، هم می تواند در زمینه حمل بار به محل جدید کمک کند. هر چند که بعضی از شرکت های اتوبار تهران در این صورت ممکن است هزینه اضافی کمی از شما دریافت کنند. اما در نظر داشته باشید که در صورتی که از یک شرکت مناسب و حرفه ای باربری تهران جهت اسباب کشی استفاده می کنید، مسلما از این لحاظ خیالتان راحت خواهد و با کمک چند کارگر حمل بار که از لحاظ قدرت بدنی قوی و در عین حال وظیفه شناس و مسئول باشند، براحتی می توانید اسباب کشی خود را در حداقل زمان و با بهترین کیفیت انجام دهید.


نکته جالب اینجاست که معمولا به دلیل حرفه ای بودن کسانی که در یک شرکت خدمات اسباب کشی ، به عنوان کارگر حمل بار مشغول به کار هستند، حداقل آسیب به اجناس و لوازم منزل وارد می شود و از این رو بیمه خسارت ناشی از اسباب کشی را معادل یک سوم خسارت آتش سوزی محاسبه می کند. همین امر هم نشانه حرفه ای بودن و کم اشتباه بودن این کارگران زحمتکش و دلسوز است.


انجام باربری بدون دردسر با کمک کارگر حمل بار

همچنین این نکته را در نظر داشته باشید که در صورتی که از کارگر حمل بار جهت جابجایی بار و وسایل سنگین منزل تان استفاده می کنید، در واقع کار را به کاردان سپرده اید. چون گاهی ممکن است بلند کردن یک وسیله نسبتا بزرگ و یا حتی یک جعبه محتوی برخی وسایل، به کمر و ستنو فقرات شما آسیب جدی وارد کند. این هم به خودی خود یکی از دلایل استفاده از خدمات باربری تهران و استفاده از کارگرهای حرفه ای حمل بار است که چنین کارهایی را بدون هیچ دردسری و براحتی انجام می دهند.

کارگر حمل بار


مسلما در کنار هدف اصلی تان که مستقر شدن هر چه سریعتر در منزل و یا آپارتمان جدید است، سلامتی شما هم اهمیت زیادی دارد.


نکاتی در زمینه کارگران حمل بار

نکته دیگر اینکه این دسته از کارگران با کارگرهای معمولی تفاوت دارند و باید علاوه بر شرایط ذکر شده در بالا، دارای ادب و خلق و خوی مناسب جهت برخورد بهتر با مشتری باشند، زود از کوره در نروند و هنگام حمل بار اقدام به پرحرفی و یا غر زدن نکنند.


کارگرهای حمل بار از لحاظ حقوق و بیمه دو نوع هستند: دسته ای که روزمزد و یا ساعتی بوده و روزانه (و یا هفتگی) بنا به مقدار ساعت هایی که کار می کنند به آنها حقوق پرداخت می شود. دسته دوم گروهی هستند که بصورت تمام وقت و با بیمه در استخدام آن شرکت باربری و یا اتوبار هستند.


بسته بندی اثاثیه به وسیله کارگر حمل بار

همچنین یکی از توانایی های کارگر حمل بار آن ها باید توانایی بسته بندی اثاثیه منزل به صورت سریع و حمل جعبه ها و کارتن های اسباب کشی به درون خودرو باربری باشد. این نکته را هم بد نیست بدانید که در کشورهای خارجی و برخی از شرکت های باربری تهران ، بیشتر این کارگرها دارای لباس فرم یکدست و یکرنگ با هم بوده که به نوعی نمادی از آن شرکت حمل بار نیز می باشد. از طرف دیگر در کشورهای غربی معمولا کارگران جهت بالارفتن سرعت و همچنین راحتی کار، از وسایل کمکی مانند Hand Truck جهت حمل کارتن و جعبه ها استفاده می کنند.


در هر صورت یک یا چند کارگر حمل بار حرفه ای و آموزش دیده بسیار بیش از مبلغی که به عنوان دستمزد به آن ها پرداخت می کنید برایتان مفید خواهند بود.عدم آسیب به لوازم مهم و حساسی همچون یخچال ، تلویزیون و مبلمان و... از یک طرف و از طرف دیگر جلوگیری از آسیب های بدنی و خستگی های ناشی از اسباب کشی بسیار مواردی است که باعث می شود استفاده از کارگران آموزش دیده بسیار به نفعتان باشد. در کنار همه این ها از سرعت عمل زیاد کارگران یک شرکت اتوبار تهران نیز نباید غافل شد.


شرکت باربری تهران تیک بار با سال ها سابقه درخشان و بکارگیری کارگران و پرسنل حرفه ای و خوش برخورد همواره اصول مشتری مداری را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده و آماده است شما را برای یک اسباب کشی آسان و بی دردسر راهنمایی و یاری دهد.اگر قصد انجام اسباب کشی را دارید می توانید جهت استعلام قیمت و آگاهی از خدمات شرکت باربری تهران تیک بار می توانید با شماره تماس های ما در ارتباط باشید.