اسباب کشی در زمستان اصول خاص خود را دارد. برای اثاث کشی در زمستان و استفاده از خدمات شرکت های اتوبار یا باربری تهران ، که معمولا سردترین فصل سال است، بهتر است نکاتی که در اینجا معرفی می کنیم را به خاطر داشته باشید و سعی کنید به دقت این نکات را هنگام استفاده از خدمات شرکت های باربری و حمل بار مانند شرکت باربری تهران تیک بار به دقت اجرا کنید تا بهترین نتیجه حاصل شده و کمترین زمان لازم برای این کار صرف گردد.


اما شاید بپرسید که چرا جابجایی و حمل بار در این فصل مهم است؟ چرا راهکارهای خاصی برای اثاث کشی و جابجایی بار در این فصل باید ارائه و رعایت شوند؟ حمل و نقل اثاثیه منزل در زمستان چگونه است؟


باربری تهران


اسباب کشی در زمستان

از آنجایی که زمستان فصل سرماست و معمولا بیشترین میزان ریزش باران و برف در این فصل صورت می گیرد و از طرف دیگر گاهی ترافیک بسیار سنگین می شود (به خصوص در نیمه دوم اسفندماه به دلیل نزدیکی به سال نو) لذا گاهی لازم است برای اینکه در زمستان یک اسباب کشی راحت تر و بی دردسر داشته باشیم، از قبل برنامه ریزی و سپس اقدام کنیم. از آنجایی که همکاران ما در شعب مختلف باربری تهران تیک بار همواره به رفاه و آسایش مشتریان گرامی توجه دارند، در اینجا نکاتی را جهت آگاهی هر چه بیشتر و بهتر به شما تقدیم می کنیم:


نکات مهم در زمینه اسباب کشی در فصل زمستان

✔ با توجه به اهمیت استفاده از خدمات یک شرکت باربری خوب جهت اسباب کشی و حمل اثاث در این فصل، حتما جهت انتخاب اتوبار مطمئن در تهران اقدام کنید.

✔ در نظر داشته باشید که زمستان فصلی است که کمترین تعداد اسباب کشی در سال در آن انجام می شود (بر خلاف تابستان) پس شرکت های باربری تهران در این فصل وقت بیشتری برای انجام خدمات بهتر دارند.

✔ در زمستان نسبت به فصل های بهار و تابستان، قیمت باربری تهران کمتر است.

✔ اگر قصد حمل بار به شهرستان در فصل زمستان را دارید، بهتر است همراه خود لباس گرم پوشیده و در صورت امکان آب گرم (مثلا با کمک فلاکس) و مواد غذایی به اندازه کافی، آماده سفر در هوای سرد باشید.

✔ دقت کنید که در زمستان (به خصوص زمانی که هوا بارانی و یا برفی است) از کامیونت یا وانت های مسقف استفاده شود تا آب باران و برف بر روی کارتن ها و اسباب و اثاثیه نریزد و آنها را خیس و خراب نکند.

✔ یک کارگر حمل بار که در زمستان به جابجایی و انتقال بار و اثاثیه منزل، اداره، شرکت یا سازمان ها مشغول است باید نکات مهم باربری در این فصل را بداند و تا حد امکان آن ها را رعایت کند.

✔ قبل از شروع، از آخرین وضعیت آب و هوایی مبداء و مقصد (تهران و یا شهرستان مورد نظر) دقیقا مطلع شوید تا در صورت امکان در شرایطی با آب و هوای بهتر اقدام به اسباب کشی نمایید.

✔ سرعت کار در زمستان بسیار مهم است بخصوص زمانی که کارگران بسته ها و کارتن ها را از یک فضای بسته (مانند خانه، اداره، دفتر کار و غیره) به درون ماشین حمل بار می برند (مثلا وانت بار یا کامیون) به نحوی سریع عمل کنند که در هوای سرد و بارانی این فصل، کارتن ها سریع به فضای اتاقک پشت خودرو رسانده شود و یا خیس نشود.

✔ حتما زمانی در این فصل اقدام اسباب کشی کنید که خود و خانواده تان کاملا سلامت باشید. با توجه به افزایش میزان سرما خوردگی بهتر است در صورت بروز این موضوع در یک یا چند عضو خانواده ، اسباب کشی را به بعد از پایان سرماخوردگی موکول نمایند.

✔ پیش از تماس با باربری تهران ، از لغزنده نبودن راه ها، بزرگراه ها، خیابان ها و یا جاده های منتهی به مقصد (در داخل و یا خارج از تهران) اطمینان حاصل کنید.

✔ اگر هوا شدیدا سرد است و باران یا برف سنگین می بارد، بهتر است وسایل خانه را عایق بندی کنید. باربری تهران با ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه قادر به انجام این امور می باشد.


اسباب کشی در زمستان


✔ بهترین و ضخیم ترین نوع کارتن هایی که می توان تهیه کرد را خریداری و استفاده کنید همچنین از نایلون های درجه یک برای بسته بندی برخی اقلام استفاده کنید. شرکت های باربری تهران قادر به انجام این کار برای شما می باشند.

✔ سیستم های برق و روشنایی و گرمایشی خانه جدید را حتما از قبل چک کرده آماده کنید. به یاد داشته باشید که در سرمای زمستان هیچ چیز مهم تر از این نکته نیست که محل جدید سکونت تان به اندازه کافی گرما و روشنایی داشته باشد.

✔ در صورت امکان فضای پارکینگ، راهروهای اصلی ساختمان از قبل آماده باشند و در صورت نیاز با همسایه ها و یا هیئت مدیره ساختمان هماهنگ کنید. همچنین اگر برف بر روی زمین باریده، جلوی ساختمان یا منزل جدید، یخ یا برف نباشد و آن محل را تا حد امکان پاکسازی کنید تا هنگام ورود ماشین حمل بار و پیاده شدن کارگرها با اسباب و اثاثیه های شما، مشکلی پیش نیاید.

✔ اگر مسافت زیاد است، در هوای برفی حتما زنجیر چرخ برای خودرویی که خودتان با آن می روید، به همراه داشته باشید. شرکت های باربری تهران نیز برای ماشین حمل بار خود موظف به انجام این کار می باشند.

✔ هنگام بسته بندی اثاثیه منزل عجله نکنید و تا جای ممکن وسایل و لوازم پارچه ای یا کاغذی (مانند کتاب، لباس) را طوری بپوشانید و در کارتن ها قرار بدهید که آب و رطوبت به آن ها اصلا نفوذ نکند.

✔ با این که بدلیل دمای کم هوا در زمستان، معمولا مواد غذایی و یا داروها دیرتر خراب می شوند ولی این به معنا نیست که بی احتیاطی کنید. حتما در اولین فرصت برای حمل آن ها و جابجایی شان به محل جدید در جایی خشک و خنک (داخل یخچال، فریزر و غیره) اقدام کنید.


و در پایان اینکه شرکت باربری تهران تیک بار، با سال ها تجربه در زمینه خدمات اتوبار و باربری تهران و شهرستان ها در هر زمانی از سال، با استفاده از بهترین امکانات و تجهیزات و همچنین پرسنل زحمتکش و دلسوز، در خدمت شماست.