شرکت اتوبار و باربری تهران تیک بار، از ابتدای تاسیس در مناطق مختلف تهران در زمینه های باربری تهران، حمل بار به شهرستان، خدمات اسباب کشی (حمل و جابجایی اثاثیه) ، خدمات بسته بندی و سایر خدمات مشابه در این زمینه ها فعال بوده و با داشتن شعبه های مختلف در مناطق مختلف تهران، همراه تلاش دارد که با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان گرامی باشد.


باربری شمال تهران

ما در این زمینه افتخار داریم که در اسرع وقت توانسته ایم انتظارات مشتریان خود را در مناطقی که در آنها دارای دفتر و شعبه هستیم، برآورده کنیم. یکی از بخش های مهم شرکت باربری تهران تیک بار، بخش "باربری شمال تهران" است که یکی از فعال ترین و پرطرفدارترین ارائه دهندگان خدمات باربری و اتوبار در شمال شهر تهران به شمار می رود.


در حال حاضر شرکت های متعددی در زمینه خدمات باربری شمال تهران مشغول فعالیت هستند، اما سئوال اینجاست که در زمان ارائه خدمات حمل اثاثیه و اسباب کشی تا چه حدی می توانند انتظارات مشتریان را برآورده کنند و آیا همه لوازم منزل و اجناس را با دقت و کیفیت بالا و بدون وارد کردن هیچ گونه خسارتی، می توانند به مقصد برسانند و با رعایت اصول اسباب کشی رضایت مشتری را بطور کامل بدست بیاوردند ؟

نکات باربری شمال تهران


آن دسته از مشتریان گرامی ما که از مناطق شمال شهر تهران می خواهند از خدمات "باربری تیک بار" استفاده کنند، می توانند با شماره 88101539 تماس بگیرند. پس از راهنمایی های اولیه همکاران ما و در صورت نیاز ارائه مشاوره، در هر یک از مناطق زعفرانیه، الهیه (فرشته) ، نیاوران و یا ولنجک که سکونت دارند می توانند از خدمات ما در باربری تهران تیک بار استفاده کنند.


در قیاس با بسیاری از مناطق دیگر تهران، باربری و اسباب کشی در شمال تهران، مزایا و معایب خود را دارد. مثلا در مقایسه با باربری غرب تهران، مناطق شمالی عمدتا دارای ترافیک بیشتر و در بعضی نقاط کوچه و حتی خیابان ها کمی تنگ هستند و همین هم ممکن است که رفت و آمد و عبور و مرور ماشین های باربری (به خصوص اگر کامیون باشد) را با تاخیر مواجه کند.


نکات مهم در باربری شمال تهران

✔ دسترسی مناطق شمالی به شرق تهران بیشتر و بهتر است (به خصوص از طریق مسیرهای بزرگراه مدرس به صدر)

✔ برای کسانی که قصد اسباب کشی و حمل اثاث به نواحی در شرق تهران یا حمل بار به شهرستان های شمالی ایران را دارند، دسترسی مناسب تری از محله های شمال تهران وجود دارد.

✔ مناطق شمالی به دلیل دور بودن از میدان های شلوغ تهران مانند توحید، آزادی و صادقیه در ساعت های روز معمولا خلوت تر هستند و بار ترافیک این مناطق در روز معمولا کمتر است.بنابراین این مدت زمان بهترین وقت برای حمل و نقل اثاثیه به وسیله باربری تهران می باشد.

✔ به دلیل نوع مسیرهای خیابان ها، کوچه ها و یا شهرک های واقع در این مناطق و یکطرفه و دوطرفه بودن بسیاری از مسیرها، دسترسی از برخی از این محلات به بزرگراه ها و خیابان های اصلی گاهی وقت گیر است و لذا کسانی که برای مثال می خواهند از خدمات باربری زعفرانیه استفاده کنند، باید به این مسئله توجه داشته باشند.

✔ وجود کاخ ها و موزه ها، پاساژها و مراکز خرید متعدد و در سالهای اخیر انتقال برخی از سفارت خانه ها در شمال تهران، موجب شده تا بار ترافیک این نواحی به خصوص پنجشنبه ها و یا جمعه ها بیشتر شود و گاهی در هنگام صبح و یا غروب راه بندان و ترافیک بوجود آید.

✔ در مقابل البته دوری مناطق تهران از بزرگراه تهران-کرج و در عین حال از فرودگاه مهرآباد هم موجب تمیز تر بودن هوا و کمتر بودن میزان ترافیک می شود و انجام امور باربری را تا حدی ساده تر می نماید.

✔ برخی از مناطق شمالی خوشبختانه از چند طرف دسترسی به بخش های مختلف شهر دارند، مثلا کسانی که منزلشان در الهیه (جردن) ، منطقه فرشته یا نواحی اطراف میدان تجریش است، می توانند با استفاده از باربری الهیه براحتی هم از طریق خیابان شریعتی و هم خیابان ولیعصر و بزرگراه های مدرس و صدر و یا از طرف دیگر بزرگراه چمران اسباب و اثاثیه آنها به هر یک از نقاط داخل و خارج از شهر انتقال داده شود.

باربری شمال تهران


✔ بخش های شمالی مناطق نامبرده که به نواحی مانند رودخانه ولنجک و یا توچال منتهی می شوند، تحت پوشش باربری ولنجک قرار می گیرند این نواحی، عمدتا ازسمت غرب از خیابان دانشجو به نوعی دسترسی اش محدود شده و بهترین مسیر برای جابجایی اثاث در این مناطق، بزرگراه چمران است که این بزرگراه هم در ساعاتی از روز دچار ترافیک می شود و باید هنگام برنامه ریزی های اسباب کشی در نظر گرفته شود.

✔ از بزرگراه هایی که تقریبا در نزدیکی هر دو بخش شمال و غرب تهران بوده و به نوعی جدا کننده این مناطق از یکدیگر هستند، بزرگراه نیایش و دیگری بزرگراه یادگار امام هستند که حمل و نقل اثاثیه منزل از طریق هر یک از آنها موجب سریع تر شدن اسباب کشی و حمل بار می شود.

✔ نواحی از تهران که دارای پارک های متعدد، فرهنگسراها و خیابان های طولانی ولی نسبتا تنگ و باریک هستند، نیازمند این است که رانندگان و کارکنان باربری تهران کاملا به آن مناطق آشنا باشند و به مسیرها تسلط داشته باشند. به خصوص جهت ارائه خدمات باربری نیاوران و مناطق مشابه آن.

✔ معمولا کسانی که در نواحی شمال و یا غرب تهران زندگی می کنند، تمایل دارند که انجام باربری و اثاث کشی یکباره و در یک نوبت انجام گیرد و به همین جهت، در این موارد معمولا بجای وانت بار از کامیون و یا کامیونت برای جابجایی و حمل بارهای مورد نظر استفاده می شود.

✔ علیرغم اینکه این نواحی تقریبا در محدوده طرح زوج و فرد نیستند، ولی در عوض ترافیک صبح گاهی و یا غروب ها و حتی برخی اوقات روزهای تعطیل، همه موجب می شوند که نیاز باشد برای باربری تهران از روزهای قبل برنامه ریزی کرد.

✔ ممنوعیت تردد ماشین های سنگین (شامل کامیون) در تهران را باید تحت هر شرایطی در نظر داشته باشید

✔ هنگام ریزش برف و باران در شمال تهران معمولا خودروها سخت تر از روزها و شب های عادی حرکت می کنند و گاهی ترافیک سنگین در این نواحی بوجود می آید که لازم است جهت برنامه ریزی مدت زمان اسباب کشی مد نظر قرار گیرد.


در پایان اگر قصد اسباب کشی و استفاده از خدمات باربری تهران را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در شرکت تیک بار در ارتباط باشید.