اینکه چگونه شما کاری کنید که اسباب کشی و باربری به محل جدید، بدون استرس و فشار باشد، یک چالش است. بعضی از افراد به محض اینکه قصد اسباب کشی را دارند با استفاده از خدمات شرکت های اتوبار که فعال در زمینه باربری تهران هستند تماس می گیرند تا کلیه خدمات اعم از بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و جابجایی و حمل بار به شهرستان را بر عهده آن ها بسپارند، ولی برخی دیگر تا حد امکان سعی می کنند که کارها را خودشان انجام دهند که این موضوع احتمال بروز برخی مشکلات را برای آن ها فراهم می کند.


قبلا در این زمینه مقاله ای تحت عنوان بدون نیاز به شرکت اتوبار اسباب کشی کنید، جهت اطلاع شما علاقه مندان نوشته بودیم. به یاد داشته باشید که هر قدمی که در این زمینه بر می دارید، ممکن است برای دیگران قابل انجام نباشد و یا برعکس. به همین دلیل در این بخش سعی می کنیم که تا حد امکان مزایا و معایب هر یک از دو حالت یعنی استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران و یا اسباب کشی بدون کمک آن ها را بررسی و مقایسه کنیم:

بسته بندی اسباب و اثاثیه:

اولین قدم پیش از انجام اسباب کشی، از دید بسیاری از افراد بسته بندی اسباب و اثاثیه است. اینکه کارگران حمل بار و باربری تهران وسایل شما را بسته بندی کنند و یا شما شخصا خود این کار را انجام دهید دو مسئله کاملا متفاوت است، به هرحال در صورتی که قصد دارید بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره را خودتان انجام دهید موارد زیر را باید در نظر بگیرید:

✔ زمان

✔ هزینه

✔ وسایل مورد نیاز جهت بسته بندی

✔ توجه به بسته بندی لوازم شکستنی


اگر خودتان اقدام به بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکت می کنید، هر چند که این کار هزینه ای برای شما غیر از خرید جعبه و کارتن اسباب کشی ندارد ولی در عوض وقت و زمان زیادی را از دست می دهید. شما به این ترتیب مجبور خواهید بود که جمع آوری و بسته بندی برخی از وسایل حساس مانند مبلمان و شکستنی ها را خود انجام دهید. این کار به اندازه کافی وقت و انرژی شما را خواهد گرفت ولی اگر بجای این کار از خدمات باربری تهران استفاده نمایید ، هم در وقت صرفه جویی خواهید کرد و هم خستگی و فشار چندانی به شما و اعضای خانواده وارد نخواهد شد. به این ترتیب می توانید بر روی مسائل مهم تر و اساسی اسباب کشی ذهن تان را متمرکز کنید. به خصوص اگر قصد حمل بار به شهرستان را دارید و یا مکان جدید شما فضایی بزرگ دارد، این مسئله اهمیتش دو چندان می شود.


برای انجام حمل بار به شهرستان این موضوع دارای اهمیت بیشتری نیز می شود زیرا با توجه به افزایش مسافت، احتمال آسیب به اثاثیه به همان اندازه افزایش می یابد. بنابراین استفاده از خدمات حمل بار به شهرستان به خاور و کامیون و یا سایر وسایل باربری همچون نیسان و وانت بار بهترین راهکار برای انجام این کار خواهد بود.


در این بین، تعداد وسایلی که می خواهید بسته بندی کنید و همچنین وقتی که می خواهید برای این کار بگذارید، اهمیت دارند. در ضمن اگر محل مبدا و مقصد اسباب کشی شما، واحد آپارتمانی است، مسلما کار سختی را در پیش خواهید داشت. با انجام این کار از مزایای استفاده از خدمات باربری تهران و همچنین استفاده از تکنیک های آن ها و تجهیزات شان محروم خواهید شد. بکارگیری وسایل و لوازم باربری توسط کارکنان این شرکت ها، این امکان را می دهد که وسایل و اسباب و اثاثیه شما، بدون وارد آمدن هیچ خسارتی به راحتی به مقصد حمل شوند.

حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه

برخی افراد در کشورهای خارجی ترجیح می دهند بجای رزرو خدمات باربری و استفاده از امکانات آن ها، خودشان خودروی بزرگی مانند ون اجاره کنند و وسایل شان را با استفاده از این خودروها به محل جدید حمل و منتقل کنند. این کار شاید آزادی عمل را برای کسانی که اسباب و وسایل کمی دارند، بدهد ولی برای بسیاری از خانواده ها، شرکت ها و یا موسساتی که تعداد و همچنین ابعاد لوازم و وسایل شان نسبتا زیاد است، اصلا مناسب نیست. از طرف دیگر رانندگی با خودروهای باربری و هدایت و پارک کردن آن، به خصوص در محله های شلوغ شهر، کار هر کسی نیست. برای چنین مواردی از خودروها و ماشین های حمل بار مانند وانت بار، کامیون و یا کامیونت اهمیت دارد. بنابراین انتخاب ماشین حمل بار و باربری در اینجا اهمیتی دوچندان پیدا می کند. برای انجام حمل بار به شهرستان نیز همانطور که گفته شد انتخاب ماشین باربری دارای اهمیت زیادی می باشد. بر اساس میزان بار شما، شرکت های باربری تهران بهترین ماشین باربری را برای شما انتخاب می نمایند. علاوه بر این حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون مسقف یکی دیگر از مواردی است که می تواند اسباب و اثاثیه شما را در طول مسیر سالم نگه دارد.

خدمات باربری تهران


بیمه نامه باربری

یکی از مزایای استفاده از شرکت های باربری تهران، بیمه است. در صورتی که اتفاقی برای هر یک از وسایل شما بر اثر حوادث غیر مترقبه بیفتد، بیمه خسارت آن را پرداخت خواهد کرد و از این لحاظ هیچ مشکلی نخواهید داشت. بسته بندی و گذاشتن وسایل شکستنی حساس از جمله تلویزیون، مانیتور کامپیوتر، ظروف، لیوان ها، بشقاب ها و غیره مستلزم بستنه بندی کامل و دقیق آن ها و بکار بردن موادی مانند فوم برای پر کردن فضای خالی درون جعبه و کارتن های حاوی آن ها است. همچنین استفاده از امکاناتی مانند استرچ رپ در باربری، به حمل اثاثیه و اسباب ها به طور امن و بی خطر کمک می کند. ارائه بیمه نامه باربری می تواند تا حدود زیادی خیال مشتریان را از آسیب های احتمالی مصون بدارد و در صورت هرگونه آسیب خسارت های آن توسط بیمه پرداخت خواهد شد.


به یاد داشته باشید که اگر خودتان اقدام به بسته بندی اثاثیه خانه یا اداره و حمل بار به مقصد کنید، (به خصوص اگر قصد حمل بار به شهرستان و یا مکانی دور دست در حاشیه یا اطراف تهران را دارید) با این کار ریسک سالم رساندن وسایل زندگی یا محل کارتان را بالا می برید. مسئله دیگر هم این است که چون کارگران حمل بار، با کارهای سنگین و طاقت فرسای باربری آشنا بوده آموزش های باربری و حمل بار را دیده اند در زمان حمل آن ها، علاوه بر استفاده از تجهیزات مناسب، حواسشان به آسیب وارد نکردن به در و دیوارها هم هست. اگر شما و اطرافیان بخواهید همان وسایل را با سختی هر چه تمام به مقصد حمل کنید، شاید با چند بار بی دقتی علاوه بر آسیب رساندن به لوازم منزل تان، در طول مسیر به راهروها، در و دیوار هم آسیب و یا خسارت وارد کنید. بنابراین بهتر است در این زمینه بیشتر فکر کنید.


سلامتی و ایمنی:

اشیا و لوازم زیادی هستند که می توانید آن ها را در یک یا چند مرحله به محل جدید حمل کنید. این کار شاید موجب شود که کنترل بیشتری بر روال کار داشته باشید. البته اگر این ریسک را قبول می کنید، بدانید که مسئله دیگر سلامتی شماست که در صورت عدم رعایت اصول اسباب کشی و باربری، مثلا بلند کردن مبل و یا میزهای سنگین وزن ممکن است به کمر و ستون فقرات شما آسیب وارد شود. در صورتی که کارگران باربری و پرسنل شرکت های باربری تهران، این خدمات را به آسانی و بدون هیچ دردسری برای شما انجام می دهند.


به یاد داشته باشید که وارد شدن آسیب فیزیکی به بدن شما در زمان اسباب کشی و حمل بار، می تواند علاوه بر ناراحتی های و مشکلات جبران ناپذیر این پروسه را هم به تعویق بیندازد و خود این مسئله هم موجب دردسر های بیشتری برای شما و یا خانواده شود. به خصوص اگر برای اسباب کشی عجله دارید و یا در زمان مشخصی باید آن مکان را تخلیه کنید.


خدمات اجاره کانتینر شرکت های باربری

یکی دیگر از خدماتی که شرکت های باربری تهران نظیر اتوبار تیک بار ارائه می دهد، اجاره کانتینر یا اجاره انبار در تهران می باشد. با استفاده از این نوع خدمات می توان به طور موقت اقدام به نگهداری اثاثیه منزل و یا وسایل و تولیدات ادارات و شرکت ها نمود. این موضوع برای افرادی که موقعیت مناسب برای نگهداری وسایل خود را ندارند و قصد انجام فرایند جابجایی آن ها یا حمل بار به شهرستان را طی روزهای آینده دارد بسیار پر اهمیت می باشد. در صورت عدم استفاده از خدمات باربری تهران، در عمل اجاره انبار در تهران برای افراد میسر نخواهد بود و کار برای اسباب کشی سخت تر می شود. در باربری تهران تیک بار می توانید در هر منطقه از تهران اقدام به اجاره انبار به طور موقت نمایید. به طور مثال چنانچه در محلات غربی تهران سکونت داشته باشید، می توانید از خدمات اجاره کانتینر در غرب تهران بهره بگیرید تا اسباب و اثاثیه خود را به طور موقت انبار نمایید.


در پایان ضمن اینکه باز هم تاکید می کنیم که اسباب کشی بطور شخصی و بدون استفاده از خدمات شرکت های اتوبار تهران، می تواند ریسک بالای خود را داشته باشد، موجب اتلاف وقت شما نیز خواهد شد. همچنین با توجه به تلف شدن وقت و آسیب های احتمالی که ممکن است به اثاثیه یا حتی افراد خانواده در اسباب کشی شخصی بوجود آید، هزینه باربری نیز با استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران در میان مدت بسیار کمتر خواهد شد.بنابراین از شما دعوت می کنیم که در صورت تمایل، از شرکت های اتوبار تهران استفاده کنید. شرکت باربری تهران تیک بار با سال ها تجربه در زمینه های حمل اسباب و باربری و حمل بار به شهرستان، در خدمت شما همشهریان و هموطنان گرامی است.