اسباب کشی و حمل اثاثیه به مقصد جدید یکی از مهم ترین وظایف شرکت های اتوبار و باربری تهران است. به خصوص برای افراد سالمند و مسنی که می خواهند اقدام به اسباب کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل خود به محل جدید کنند این موضوع اهمیت بیشتری هم پیدا می کند. اگر مقصد اسباب کشی این افراد سایر شهرستان ها باشد و قصد حمل بار به شهرستان را داشته باشند عدم استفاده از خدمات باربری تهران قطعا یکی از مشکل ترین کار ها می باشد.


جابجایی اسباب و اثاثیه کاری است که ممکن است چندان سخت نباشد اما آسان هم نیست به خصوص برای افراد مسن که این کار برای آن ها سخت تر هم هست. اگر شما هم کسی در افراد خانواده و یا بستگان نزدیک دارید که با وجود داشتن سن و سال بالا، می خواهد اقدام به اسباب کشی کند، در ابتدا بهتر است که پشتیبانی و حمایت خود را از آن ها نشان دهید و در این زمینه به آن ها کمک کنید تا حداقل بخش مهمی از استرس و فشار از روی آنها برداشته شود.از جمله این کمک ها می توان به آماده سازی خانه پیش از اسباب کشی و انتخاب بهترین باربری تهران اشاره کرد که می تواند کمک بسیاری به آن ها کند.


دلایل اسباب کشی:

✔ ممکن است افراد مسن دلایل زیادی برای حمل اسباب و اثاثیه به منزل جدید داشته باشند، از جمله:

✔ نزدیک شدن به دیگر اعضای خانواده

✔ عوض شدن الزامات دارویی و درمانی در سنین بالا

✔ نیاز به تحرک و جابجایی کمتر

✔ نزدیک تر شدن به سرویس های درمانی و مراقبت از سالمندان

✔ نقل مکان به خانه ای کوچک تر و جمع و جورتر

اسباب کشی برای افراد مسن


ترک خانه ای که سال ها افراد سالمند در آن زندگی کرده اند با وجود خاطرات زیادی که در آن دارند، کار ساده ای نیست. ممکن است که این مسیر، مسیری طولانی باشد و شما می توانید با کمک و یاری رساندن به آن ها، موجب کاهش زحمت و سختی آن ها در این راه شوید. بخش عمده ای از اهمیت این مسئله این است که برای چنین افرادی، دلایل تغییر مکان و استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران چیست و در نهایت چگونه حین استفاده از خدمات اسباب کشی و خدمات مربوطه دیگر از قبیل خدمات بسته بندی اثاثیه منزل، به طور بی دردسر به هدف نهایی یعنی نقل مکان به محل جدید، خواهند رسید.


قبل از شروع باربری:

هنگام اسباب کشی، جمع آوری خرت و پرت ها و وسایل مختلف خانه اهمیت دوچندانی پیدا می کند. به خصوص اینکه بعضی وسایل و اشیا ممکن است در فضای خانه کوچک جدید، جا برای گذاشتن آن ها نباشد ولی از نظر خود فرد ارزش زیادی داشته باشند و یا اشیا قیمتی باشند. به این دلیل باید در این زمینه از خدمات شرکت های باربری تهران و اتوبار ها، استفاده کرد. برای حل این معضل پیش از شروع اسباب کشی و حمل اثاثیه، بهتر است راه حلی برای چنین وسایلی پیدا کنید و اگر در منزل جدید آن ها، انباری وجود دارد وسایل اضافی را در آنجا و در غیر این صورت، به طور موقت به مکانی مثلا خانه خودتان و یا منزل دوستان و یا آشنایان دیگر ببرید و در آنجا بگذارید. این کار بهتر از این است که فرد سالمند که به هر دلیلی علاقه مند به حفظ آن اشیا و یا یادگاری هاست، بخاطر اسباب کشی و باربری، دچار ناراحتی و دلشکستگی درباره این موضوع شود.


البته در این کار افراط هم نکنید و دلیلی ندارد که همه اسباب و اثاثیه قدیمی بسته بندی و به منزل جدید حمل شود. از این رو گاهی در چنین مواقعی برخی از وسایل و لوازم آنها که نگهداری شان چندان واجب نیست، مانند لباس های کهنه و یا برخی از مبلمان قدیمی را می توانید به افراد نیازمند و یا مراکز خیریه اهدا کنید.


خاطرات:

کمک کردن به سالمندان برای آماده کردن وسایل خود جهت اسباب کشی و استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران، می تواند یک تجربه عاطفی باشد. جمع آوری یادگاری های قدیمی و خانوادگی، عکس ها و وسایلی از این قبیل مسئله ای بسیار حساس است و ممکن است در این میان موجب شود که آن ها به یاد خاطرات قدیمی خود بیفتند و به این ترتیب احساسات آن ها تحریک شود. بنابراین اگر برای کمک به آن ها می روید، سعی کنید در مورد این اشیا کمتر با آن ها صحبت کنید و با سرعت تمام این مرحله را به پایان ببرید. حتی می توانید خود شخصا این بخش از لوازم را در ابتدا جدا کرده و جایی خارج از فضای خانه - مثلا در انباری و یا منزل خودتان - قرار دهید.

باربری تهران


وقت گذاشتن و دریافت کمک از دیگران:

عجله کردن در جابجایی بارها و اسباب کشی کاری است اشتباه. برای اسباب کشی به خصوص برای حمل وسایل و لوازم افراد مسن این امر اهمیت بیشتری دارد و حساس تر است. بهترین کار این است که برای این کار حسابی وقت بگذارید و برای انجام این کار ، از خدمات شرکت های باربری تهران کمک بگیرید. در مراحل اولیه به افراد سالمند کمک کنید که کارهای خود را اولویت بندی کنند. به صحبت ها و نگرانی های آن ها کاملا گوش کنید و به خاطر بسپارید. بنابراین هنگامی که می خواهید شروع به جمع آوری اسباب و اثاث برای انتقال به محل جدید کنید، این کار را در یک مرحله و ناگهانی انجام ندهید به ویژه مواردی مانند بسته بندی مبلمان در اسباب کشی.


نکته مهم دیگر در این زمینه این است که در صورت امکان از دیگران مانند سایر اعضای خانواده، اقوام و بستگان و یا همسایگان کمک بگیرید و در برخی مراحل از آن ها راهنمایی بخواهید. از طرف دیگر این مسئله را هم در نظر داشته باشید که افراد و یا مراکز مختلفی باید از اسباب کشی افراد باخبر شوند و در صورت نیاز اقدامات اداری لازم (از جمله تغییر نام) صورت گیرد تا بعدا مشکلی در این زمینه پیش نیاید. از جمله تغییر نام مالک تلفن، تغییر آدرس در شبکه تلفن همراه، کارهای مربوط به امور شهرداری و غیره.


(جالب است که بدانید در برخی از کشورهای خارجی باید بعد از اسباب کشی حتما به پلیس آن شهر و یا آن منطقه اطلاع دهید)


رزرو یک شرکت باربری تهران (اتوبار تهران) :

برای اینکه یک اسباب کشی آسان و بی دردسری را افراد مسن و سالمند داشته باشند، علاوه بر کمک های خانواده و اقوام، بهتر است از خدمات شرکت باربری تهران استفاده کنید. انتخاب اتوبار مطمئن در تهران می تواند کمک زیادی به حمل اسباب و وسایل افراد مسن کند. به این ترتیب بجای اینکه شما و دوستان یا سایر بستگان، به زحمت بیفتید، و در حین اسباب کشی اذیت شده و ناخواسته موجب خسارت زدن به دارایی های آن فرد بشوید، با استفاده از خدمات باربری تهران از جمله کارگر حمل بار که حرفه ای و مجرب هستند، به راحتی از عهده این کار برآیید. بطوری که با خیال راحت، پرسنل و کارگران حرفه ای باربری تهران و خدمات اتوبار بدون اینکه آسیبی به وسایل شکستنی و یا اشیا منزل وارد شود یا دچار ، خراش و یا ضربه خورده گی شوند، حمل بار صورت خواهد گرفت.


در پایان از شما عزیزان سالمندی که قصد اسباب کشی دارید، دعوت می کنیم که از خدمات شرکت باربری تهران تیک بار استفاده نمایید تا در آرامش خیال و با کمترین هزینه بهترین خدمات اسباب کشی را دریافت کنید.