داشتن یک اسباب کشی ارزان مسلما به نفع مشتریان است. یکی از سئوالاتی که در ذهن مشتریان شرکت های باربری تهران مطرح می شود این است که قیمت اسباب کشی در تهران چقدر است؟ تعرفه اسباب کشی و هزینه باربری تهران کدام یک از شرکت های اتوبار تهران کمتر و به صرفه تر است؟ قیمت باربری اسباب کشی کدام شرکت باربری و اتوبار مناسب تر است؟


به عبارت دیگر بسیاری از مشتریان و کسانی که قصد جابجای بار و اسباب کشی دارند تمایل دارند که در مورد نرخ باربری اثاث منزل توسط شرکت های ارائه دهنده این خدمات بدانند و بتوانند یک اسباب کشی ارزان قیمت یا و در عین حال با کیفیت داشته باشند.


از این رو باید در زمینه اینکه چطور می توان یک باربری و اسباب کشی ارزان قیمت داشته باشیم، به نکات مهمی در زمینه باربری اسباب منزل توجه کنیم که در تعیین قیمت تاثیر گذارند.


البته این را به یاد داشته باشید که استفاده از خدمات اسباب کشی ارزان با بودجه کم در بسیاری از موارد استرس و زحمت شما را ممکن است بیشتر کند. نکته مهم در این میان وقت و زمان است. چیزی که امروزه بسیاری از افراد در زندگی شهرنشینی با فشار و استرس های روزانه با آن درگیر هستند و برای امور روزمره وقت کمی دارند. از این رو هر چه در زمان جابجایی و حمل بار بتوانید این کار را سریع تر انجام داد مسلما برای همه بهتر است. البته از طرف دیگر در ازای سریع تر انجام شدن کارهای باربری و اسباب کشی انجام بسیاری از آنها توسط کارگر حمل بار، هزینه های باربری نیز کمی بالاتر می رود.


اما از طرف دیگر اگر خودتان بسیاری از کارها را انجام دهید، برای مثال بجای استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت، خودتان اقدام به خرید کارتن های درجه یک کرده و پس از جمع آوری لوازم و وسایل خانه خودتان آنها را بسته بندی کرده و در جعبه و کارتن اسباب کشی قرار دهید.لازم به ذکر است انجام خدماتی نظیر بسته بندی اثاثیه منزل نیازمند رعایت اصول خاص خود می باشد. نکات مهم دیگری نیز باید رعایت کنید که در این بخش تعدادی از آنها را به شما معرفی می کنیم:

اسباب کشی ارزان


1.پیدا کردن یک شرکت باربری تهران با قیمت ارزان:

شاید اولین چیزی که به ذهن شما برای یک جابجایی و اسباب کشی ارزان قیمت به ذهن تان برسد این باشد که خودتان بدون نیاز به شرکت اتوبار اسباب کشی کنید. که این طرز فکر همیشه درست نیست و اگر می خواهید اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه خود را با حداقل قیمت انجام دهید، می توانید با هر یک از شرکت های باربری و اتوبار تهران تماس بگیرید و از آنها درباره هزینه ها و نرخ باربری بپرسید. به این ترتیب می توانید حدود قیمت ها را بدانید و همچنین در زمینه انتخاب شرکت باربری مورد نظر با نرخ مناسب بهتر تصمیم بگیرید.پایه ترین نرخ هزینه باربری توسط اتحادیه باربری تهران مصوب می شود.


البته به یاد داشته باشید که هر چه مقصد شما دورتر باشد چه در داخل و یا اطراف تهران و چه زمانی که قصد حمل بار به شهرستان داشته باشید باز هم هزینه حمل و جابجایی بارها و لوازم بیشتر خواهد شد. البته می توانید در نهایت برای پایین تر آوردن نرخ و قیمت از کمک دوستان و بستگان خود استفاده کنید.


2.جابجایی وسایل و لوازم ضروری:

این نکته را هم فراموش نکنید که طبیعتا هر چه تعداد وسایل شما برای حمل و جابجایی بیشتر باشد، می تواند در هزینه نهایی باربری و استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران تاثیرگذار باشد و هزینه ها بالاتر برود. چرا که تعداد بیشتری کارگر باربری مورد نیاز خواهد بود و از طرف دیگر خودروی باربری مورد نیاز فرق خواهد کرد. کسانی که وسایل کمی دارند در بسیاری از موارد براحتی می توانند با استفاده از خدمات وانت بار تهران، براحتی اقدام به جابجایی وسایل و لوازم منزل به محل جدید کنند. ولی در مواردی که وسایل و اسباب و اثاثیه آنها بیشتر و بزرگتر است، نیاز به استفاده از خاور است که در این صورت هزینه جابجایی بیشتر می شود.


لذا این مسئله بسیار مهم است که از مدتی قبل از شروع به حمل و نقل اثاثیه منزل، برخی از وسایل و لوازمی که احتیاج ندارید را دور بیندازید. برخی از مواد غذایی، لوازم کهنه، لباس ها، حتی برخی از مبلمان و صندلی هایی که دچار خرابی شده و بهتر است دور ریخته شوند و بطور خلاصه هر چیزی که کهنه و فرسوده شده و نگهداری آنها عملا کمکی به شما نمی کند و صرفا فضای خانه و یا محل کارتان را اشغال می کند.


در خانه جدید پس از مستقر شدن سعی کنید تا آنجایی که ممکن است اسباب و اثاثیه نو و جدید تهیه کنید. اما در حین اسباب کشی هم با خودتان صادق باشید و ببینید که آیا واقعا وسایل و اثاثیه ای که انتقال می دهید، به درد شما می خورند یا خیر؟ اگر به چیزی واقعا احتیاج ندارید و از طرف دیگر ارزش مالی و یا معنوی خاصی هم برای شما ندارند بهتر است از بردن آنها به خانه جدید خودداری و تا حد امکان وسایل اضافه را دور بریزید.

باربری تهران


3.بسته بندی را خودتان انجام دهید:

اگر می خواهید تا حد امکان هزینه های نهایی اسباب کشی و باربری کم شود، همانطور که بالاتر نوشتیم، می توانید خودتان اقدام به خرید جعبه و کارتن کنید و سپس بسته بندی را خودتان به کمک دوستان و اعضای خانواده انجام بدهید. به این ترتیب بخشی از هزینه اسباب کشی را کاهش می دهید. مسلما خودتان هم می توانید براحتی کتاب ها، لباس، وسایل معمولی و نشکستنی را براحتی در کارتن و جعبه ها قرار دهید.


البته دو نکته را در این میان فراموش نکنید اول اینکه کارتن های درجه یک و مناسب تهیه کنید دوم اینکه در هنگام قرار دادن اشیاء شکستنی در جعبه ها و بسته بندی آنها نهایت دقت را به عمل آورید. چرا با کوچک ترین بی احتیاطی، ممکن است آسیب جدی و جبران ناپذیری به آنها وارد شود. به خصوص اشیاء شکستنی لوکس و قیمتی از جمله برخی ظروف قیمتی و یا لوستر های با ارزش.برخی از شرکت های باربری تهران با ارائه خدمات VIP که مختص حمل و جابجایی وسایل با ارزش و گران شما می باشند این کار را انجام خواهند داد.


4.استفاده از چمدان ها:

یکی از نکات جالب این است که از وسایلی مثل چمدان می توانید هنگان اسباب کشی و استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران، بهترین استفاده را ببرید. شاید بپرسید چگونه؟ به یاد داشته باشید که چمدان فقط برای سفر نیست و می توان از آن برای حمل و جابجایی و باربری هم استفاده کرد. بصورتی که بسیاری از وسایل و لوازم خود از قبیل کتاب، لباس، پارچه را در آنها گذاشته و با خود حمل کنید.


5.زمان جابجایی و باربری:

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در قیمت و نرخ شرکت های باربری تهران، زمان آن است. بطوری که در ایام سال ، تابستان شلوغ ترین فصل برای اسباب کشی و باربری است و نرخ ها در این فصل کمی بالاتر می رود. البته در طول هفته هم روزهای تعطیل آخر هفته، معمولا نرخ ها کمی گرانتر است چون بسیاری از افراد بدلیل مشغله های فراوان در طول هفته نمی توانند اقدام به اسباب کشی کنند و از این رو از شرکت های اتوبار تهران می خواهند که آخر هفته پرسنل و کارگران حمل بار را به محل آنها اعزام کنند.


معمولا در فصل های سرد سال از آنجا که مشتریان باربری کمترند، قیمت اسباب کشی و جابجایی بار در آن فصول هم کمتر است.

شرکت باربری و اتوبار تهران تیک بار به عنوان یکی از برترین شرکت های باربری تهران آماده است تا با بهترین قیمت و با استفاده از بهترین امکانات و پرسنل حرفه ای حمل بار در کلیه زمینه ای مربوط به اسباب کشی و بسته بندی با بهترین قیمت به شما همشهریان گرامی سرویس دهد. جهت یک اسباب کشی ارزان و با کیفیت با باربری تیک بار همراه باشید.