خدمات اسباب کشی شرکت های باربری تهران با هدف کمک و یاری رساندن به کسانی که قصد جابجایی، بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و شرکت را دارند صورت می گیرد و اگر چنانچه شما از خدمات بهترین شرکتهای فعال در این زمینه (مانند شرکت اتوبار تهران تیک بار) استفاده کنید، نه تنها براحتی از عهده باربری و جابجایی لوازم و وسایل منزل و یا محل کار خود بر می آیید، بلکه در سریع ترین زمان ممکن و براحتی این کار صورت گرفته و در پایان اسباب کشی از نتیجه کار کاملا راضی و خشنود خواهید بود.


آمادگی لازم پیش از اسباب کشی

اسباب کشی و جابجایی وسایل دارای نکات ریز و مهم فراوانی است که بارها درباره آن در مقالات مختلف توضیح داده ایم. به یاد داشته باشید که صرفا انتخاب یک شرکت باربری و اتوبار ایمن تنها بخش مهم کار نیست. بلکه خود شما هم باید جهت بسته بندی و حمل اثاثیه به محل جدید از چند روز قبل کاملا آماده باشید و یک سری کارها را از قبل انجام دهید تا در روز موعود که کارکنان شرکت های باربری تهران به منزل و یا محل کار کار شما جهت ارائه خدمات باربری مراجعه کردند، همه چیز کاملا مهیا و آماده باشد و خیال شما و سایرین کاملا راحت باشد که هیچ یک از وسایل و لوازم حساس و مهم آسیب نمی بینند و یا گم نمی شوند. علاوه بر این به منظور انجام اسباب کشی و حمل بار به شهرستان نیز می بایست دقت بیشتری جهت آمادگی این کار داشت.


اینجاست که محافظت از لوازم ارزشمند در زمان جابجایی و انتقال بارها مشخص می شود. در واقع یکی از نکات مهم قبل از اسباب کشی این است که از قبل آماده جمع آوری وسایل باشید به خصوص وسایل ارزشمند. لوازم و وسایل گران بها و یا با ارزش اشخاص حقیقی (مدارک و لوازم شخصی) و یا اشخاص حقوقی (مدارک و یا سرمایه های شرکت ها، سازمان ها) که هر کدام به چند دسته تقسیم بندی می شوند و باید در حفظ و نگهداری آنها کاملا دقت کرد چرا که در صورت گم شدن و یا آسیب دیدن در زمان ارائه خدمات باربری تهران و حمل بار، ممکن است دچار ضررهای جبران ناپذیری شوید.

محافظت از اثاثیه هنگام اسباب کشی


محافظت از اثاثیه در هنگام حمل بار به شهرستان

بسیاری از افراد به منظور جابجایی اسباب های منزل و یا حمل تولیدات و لوازم اداری و شرکت خود از خدمات حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون استفاده می کنند. شرکت های باربری تهران به منظور جلوگیری از هر گونه آسیب به وسایل می بایست اقدامات لازم پیش از حمل بار را انجام دهند. اما اقدامات پیشگیرانه جهت عدم هرگونه مشکل می بایست پیش از حمل بار به شهرستان توسط صاحب اثاثیه صورت پذیرد. بسته بندی و حمل اثاثیه برای جابجایی به سایر شهر ها نیاز به دقت بیشتری نسبت به باربری تهران دارد که اصلی ترین دلیل این موضوع مسافت و زمان بیشتری است که برای این جابجایی بدان نیاز است.


برخی از لوازم و مدارک مهم که هنگام اسباب کشی و جابجایی دارای اهمیت بیشتری هستند:

✔ مدارک شخصی (شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، مدارک تحصیلی، مالی، سند خانه و غیره)

✔ مدارک سازمانی و رسمی شرکت ها، سازمان ها، بانک ها شامل اسناد بسیار مهم ثبت شرکت و یا سازمان و مدارکی که صرفا مدیران به آنها دسترسی دارند (مانند بعضی از پرونده ها و اسناد مالی بسیار مهم)

✔ لوازم تولیدی شرکت ها

✔ پول، طلا و جواهرات، ارز و کلیه دارایی ها و پس انداز خانواده

✔ برخی اشیاء قیمتی و یادگاری های قدیمی از جمله فرش های بسیار با ارزش دست ساز و یا تابلوهای نفیس

✔ برخی اشیاء شکستنی مهم و حساس با ارزش

✔ و...


به یاد داشته باشید که در موارد نام برده بهتر است خودتان کار بسته بندی و جابجایی آنها را در زمان اسباب کشی و حمل بار انجام بدهید. این نکته حائز اهمیت است که در واقع به انتقال مدارک شخصی و یا سازمانی و همچنین پول نقد و جواهرات به اندازه کافی توجه داشته باشید و با استفاده از خودروی شخصی و یا اعضای خانواده اقدام به حمل آنها به محل جدید کنید.


اما نکته اینجاست که بسیاری از اشیاء و لوازم با ارزش خانه و یا شرکت را هم می توانید جهت حمل و انتقال به محل جدید، به کارگران شرکت های اتوبار و باربری تهران بسپارید. امروزه دیگر یک کارگر حمل بار به خوبی از اهمیت حمل و جابجایی ایمن وسایل و اثاثیه وسایل منزل و یا شرکت ها آگاه است و از طرف دیگر از آنجایی که شرکت های باربری تهران، در طول ارائه خدمات خود به مشتریان خود کلیه اسباب و اثاثیه آنها را بیمه می کنند، دیگر هیچ نیازی به نگرانی درباره وسایل ارزشمند قیمتی و یا شکستنی نیست. یافتن شرکت باربری مطمئن در خصوص بسته بندی و حمل اثاثیه برای جابجایی این دست از وسایل و یا انجام حمل بار به شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.


خوشبختانه با رعایت اصول اسباب کشی توسط مشتریان و همچنین کارکنان شرکت های باربری تهران براحتی می توان کلیه لوازم شکستنی و حساس و مهم را بسته بندی و سپس آماده کرد. اما با این حال رعایت احتیاط لازم است و بنابراین توصیه می کنیم که حتما موارد زیر را پیش از شروع کار جابجایی در نظر بگیرید:

انتخاب شرکت باربری مطمئن


در زمینه بارنامه و بیمه باربری حتما از آن شرکت بپرسید:

به یاد داشته باشید که حتی در صورتی که کلیه لوازم شما به بهترین شکل ممکن بسته بندی و آماده جابجایی به نقاط دیگر تهران و یا حمل بار به شهرستان مورد نظر شما شده باشند، باز هم در طول مسیر هر اتفاقی ممکن است بیوفتد و بیمه نامه باربری لازم است.


از نحوه بسته بندی و حمل اثاثیه مطمئن شوید:

بسیاری از کارکنان شرکت های باربری تهران تلاش می کنند که در زمینه بسته بندی نهایت دقت و احتیاط را انجام بدهند و با استفاده از کارتن های چند لایه، فوم و پلاستیک های مخصوص حبابدار، استرچ رپ و غیره کلیه وسایل را آماده ارسال به مقصد کنند. ولی رعایت نکات مهم نیز در این میان اهمیت خاصی دارد. برای مثال حتما بر روی کارتن هایی که حاوی لوازم شکستنی هستند، عنوان شکستنی نوشته شود.


وسایل مهم و شکستنی ها را جدا کنید:

هنگامی که کارگران حمل بار به منزل و یا دفتر کار شما می آیند حتما وسایل ارزشمند، یادگاری ها، لوازم شکستنی را جدا کرده و از آنها بخواهید که وسایل شکستنی شما را با دقت بیشتری بسته بندی کنند و بر روی جعبه هاو کارتن های آنها برچسب (label) زده شود. برای انجام حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.


کارکنان دلسوز شرکت باربری تهران تیک بار با تجربه کافی و همچنین درک کلیه شرایط و نگرانی های مشتریان خود در زمینه های نام برده حاضر است نهایت همکاری را با شما انجام دهد. باربری و اسباب کشی خود را به ما بسپارید تا ضمن بهره گیری از خدمات درجه یک ما بتوانید یک جابجایی آسان و بدون هر گونه فشار و استرس را داشته باشید.