بسته بندی لباس در اسباب کشی (packing clothes for moving) اهمیت زیادی برای کارکنان شرکتهای باربری تهران و همچنین مشتریان دارد. چرا که لباس ها نیز بخش مهمی از وسایل و لوازم در بسته بندی اثاثیه به حساب می آیند. معمولا بسته بندی لباس و پوشاک جزئی از خدمات باربری و اثاث کشی منزل و یا مراکزی مانند بوتیک ها و فروشگاه های لباس می باشد. 


وظایف شرکتهای اتوبار تهران در بسته بندی لباس:

کارکنان و پرسنل یک شرکت خدمات اسباب کشی به خوبی آگاه هستند که مشتریان آنها در باربری و اثاث کشی تهران مایلند که حتی الامکان تمام وسایل آنها بسته بندی شده و به محل جدید آنها حمل شود. یکی از این نوع وسایل لباس و پوشاک است که باید آماده حمل بار شده و به مقصد ارسال شوند. 

لباس ها را می توان از جهت خدمات باربری تهران و اسباب کشی به چند دسته تقسیم بندی کرد:

لباس کودک
لباس آقایان
لباس خانمها

آماده کردن و سپس حمل هر دسته نیازمند اقدامات و تمهیدات خاصی است. برای مثال ممکن است بتوان کل لباس های کودک و یا نوزاد را در یک ساک بسته بندی و یا چند کارتن اسباب کشی قرار داده و حمل کرد ولی در مورد بعضی از لباس ها اینطور نیست. 


نحوه بسته بندی لباس در باربری تهران:

روش های مختلفی جهت آماده کردن البسه و پوشاک در اسباب کشی و باربری می توان استفاده کرد. شاید ساده ترین و سریع ترین روش قرار دادن کلیه پوشاک و لباس ها در ساک های بزرگ، کارتن ها و یا چمدان باشد. مشابه کاری که همه ما در زمان سفر انجام می دهیم. 

اما این روش معایبی نیز دارد از جمله اینکه جهت بسته بندی و حمل پوشاک به تعداد زیاد و همچنین خانواده ها مناسب نیست. به ویژه هنگام اثاث کشی و جابجایی. چرا که این روش ممکن است موجب چروک شدن و یا کثیف شدن لباس ها به خصوص لباس های رسمی مانند کت و شلوار، شود. 


بسته بندی لباس در اسباب کشی


اما راه حل چیست؟ چگونه شرکتهای خدمات اتوبار و باربری تهران از عهده این مشکل بر می آیند؟
به این منظور یک کارگر باربری (در واقع کارگران شرکتهای اتوبار تهران) با استفاده از تکنیک ها و وسایل زیر اقدامات لازم را در جهت بسته بندی پوشاک و لباس در اسباب کشی انجام می دهند:

بسیاری از لباس های ورزشی، لباس های زیر، جوراب، البسه کودک و موارد دیگری از این قبیل را با لایه ای از کاورهای پلاستیکی پوشانده و سپس در ساک و کارتن ها قرار می دهند. 
لباس های رسمی مانند کت و شلوار آقایان و برخی لباس های خانمها جهت بسته بندی و حمل بار در کارتن های رگال دار قرار داده می شوند. 

وجود کارتن رگال دار کمک بزرگی به باربری حمل لباس ها می کند. چرا که به این ترتیب نه تنها هنگام حمل پوشاک، کثیف نمی شوند بلکه حتی چروک هم نمی شوند و پس از رسیدن بار به مقصد براحتی می توانید لباس ها را یک به یک از درون کارتن رگال دار بیرون آورده و در کمدهای خود آویزان کنید. در حقیقت کارتن رگال دار برای حمل لباس نقش یک کمد متحرک و کوچک را ایفا می کند که لباس و پوشاک خود را می توانید با استفاده از آویز در آنها قرار دهید. این نوع کارتن ها نیز از جنس مقواهای ضخیم و مقاوم جهت اثاث کشی و باربری هستند. 

بسبته بندی لباس هر چه بهتر و مناسب تر باشد، حمل آنها را آسان تر کرده و لباس های شما بدون اینکه کثیف و آلوده شوند، چروک شوند و یا گم شوند به دست شما در مقصد خواهند رسید. 

شرکت اتوبار تهران تیک بار با ارائه بهترین خدمات باربری تهران در خدمت شماست. جهت اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.