امروزه با وجود شرکت های باربری مختلف، فرایند اسباب کشی آسان تر از هر زمان دیگری انجام می شود. اسباب کشی از آن کارهاییست که برای انجامش از چند وقت قبل برنامه داریم و اگر برای اینکار کمک نداشته باشیم باید زمان زیادی درگیر آن شویم. در چنین شرایطی نحوه جمع کردن و بسته بندی اسباب و اثاثیه اهمیت زیادی دارد، زیرا باعث سالم ماندن آن ها می شود. از طرفی انتقال آن ها به خانه جدید نیز به همان اندازه اهمیت دارد زیرا جابجایی هر وسیله در محل مناسب به استفاده از فضایی بزرگتر و دکوراسیونی زیباتر کمک می کند. از آنجایی که اسباب کشی کار سخت و زمان بری است نباید خودمان همه کارهای اسباب کشی را انجام دهیم و کمک گرفتن از شرکت های باربری تهران و اتوبار های حرفه ای و کارگران متخصص در بسته بندی و جابجایی علاوه بر صرفه جویی در زمان و عدم ایجاد خستگی، می تواند یک راهکار قطعی برای سالم ماندن وسیله هایمان باشد. موارد اشاره شده به خصوص برای انجام فرایند حمل بار به شهرستان دارای اهمیت بسزایی خواهد بود.


چرا نباید خودمان همه کارهای اسباب کشی را انجام دهیم؟

معمولا بیشتر افراد در فصول گرم سال اقدام به جابه جایی و اسباب کشی می کنند، مهمترین دلیل این انتخاب مناسب بودن هوا برای سازگاری فرد با شرایط منزل جدید و جلوگیری از صدمه رسیدن به وسایل توسط باران و برف می باشد. برای افرادی که قصد حمل بار به شهرستان را دارند، با توجه به مسافت بیشتری که وجود دارد، شرایط آب و هوایی دارای اهمیت بیشتری خواهد بود. برای حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون می توان از مدل های مسقف این وسایل حمل و نقل استفاده کرد تا اسباب و اثاثیاه بدون هرگونه آسیب به مقصد مورد نظر برسند.


اثاث کشی منازل با اینکه کار سختی به نظر می آید اما غیرممکن نیست و هر شخصی با صرف زمان و زحمت زیاد می تواند از پس آن برآید. چه به تنهایی چه با کمک از دوستان، اسباب کشی کار زمان بر و خسته کننده ای خواهد بود که حتی ممکن است با کوچکترین بی دقتی منجر به خراب شدن یا صدمه دیدن وسایل یا حتی آسیب به خود افراد شود. بنابراین انتخاب شرکت های باربری تهران برای ارائه خدماتی نظیر بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان و... از اهمیت زیادی برخوردار است.


مانند هر کار دیگری، اسباب کشی نیز دارای اصول خاص خود بوده و نیاز به برنامه ریزی، زمان بندی و برخی لوازم اولیه دارد. بسته بندی اثاثیه منزل باید بر اساس برنامه ریزی قبلی انجام شود و به ترتیب لوازم کمتر کاربردی صورت گیرد، همچنین پیش از اقدام به بسته بندی باید لوازم اولیه ای مانند کارتن، چسب، قیچی، برچسب یا ماژیک و فوم یا روزنامه برای پیچیدن وسایل و پر کردن فضای خالی کارتن ها، آماده شوند. بسته بندی و حمل اثاثیه به وسیله شرکت های باربری تهران با در نظر گرفتن تمامی نکات ایمنی و به صورت اصولی به کمک وسایل و ابزار های مخصوص انجام می شود.


مزایای استفاده از باربری تهران

اولین مرحله هر اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل و اداره می باشد که اگر از خدمات باربری های معتبر استفاده کنید، نه زمان زیادی نیاز خواهید داشت و نه فشار اضافه ای را تحمل خواهید کرد؛ به تبع با انتخاب زمان مناسب بسته بندی و حمل اثاثیه، بدون خستگی می توانید به کار و زندگی روزمره خود بپردازید. برای بسته بندی اشیاء شکستنی یا قیمتی توسط کارگران حمل بار، هیچ نگرانی از بابت آسیب به آن ها نخواهید داشت، همچنین از آنجا که کارگران شرکت های باربری تهران بر نحوه بلند کردن و جابجایی لوازم بزرگ و سنگین تسلط و تجربه زیاد در این کار دارند، علاوه بر اطمینان از صدمه نزدن به لوازم، امکان صدمه به خودتان در حین جابجایی این چنین وسایلی کاهش می یابد.

باربری تهران


یکی دیگر از مزایای استفاده از خدمات باربری تهران، بیمه باربری برای لوازم شما می باشد؛ در صورتی که حادثه ای برای هر کدام از وسایل شما رخ دهد، بیمه خسارت آن را پرداخت خواهد کرد. البته همانطور که گفته شد کارگران باربری بسیار با تجربه و حرفه ای هستند و نیازی به نگرانی نیست، اما ممکن است به دلایل مختلف ناگهانی در حین جابجایی یا در حین حمل و نقل بار توسط ماشین باربری در مسیرهای طولانی اتفاقی برای لوازم شکستنی یا حساس بیفتد که با داشتن بیمه باربری هیچ مشکلی وجود نخواهد داشت. کلیه این دست از خدمات گفته شده در روند حمل بار به شهرستان با وانت یا خاور و کامیون توسط شرکت های باربری تهران انجام می شود.


مشکلات باربری شخصی

همانطور که در قسمت قبل گفته شد بسته بندی اثاثیه منزل و اداره در اولین قدم اهمیت بسیاری دارد و نیازمند زمان، هزینه و لوازم اولیه می باشد. اگر می خواهید به صورت شخصی بسته بندی اثاثیه را انجام دهید، باید موارد بسیاری را در ازای صرفه جویی در هزینه تان در نظر بگیرید از جمله صرف زمان بسیار زیاد، فشار جسمی، احتمال آسیب دیدن لوازم و بسته بندی نادرست. همچنین بسته بندی لوازم بدون دسته بندی و پیچیدن نادرست لوازم شکستنی نیز در کنار هزینه های اضافی، سردرگمی های بسیاری در زمان جابجایی در خانه جدید را به همراه دارد.


در باربری شخصی علاوه بر بسته بندی، اگر بخواهید لوازم را به صورت شخصی جابجا کنید، بحث سلامتی شما به میان می آید، زیرا جابجایی لوازم سنگین حتی اگر با کمک باشد صدماتی که گاهی ماندگار می شوند برای شما خواهند داشت. یکی از معایب باربری شخصی صدمه به لوازم شکستنی یا بزرگ در حین بسته بندی و جابجایی می باشد، حتی ممکن است حین جابجایی به سایر لوازم یا قسمت های مختلف خانه نیز آسیب بزنید. با توجه به این موضوع انتخاب یک شرکت اتوبار ایده آل همچون باربری تهران تیک بار بهترین گزینه برای جابجایی اثاثیه خواهد بود.


در صورتی که از اتوبار های مطمئن و مناسب استفاده کنید، مزایای بسیاری که شامل خدمات اسباب کشی، خدمات بسته بندی اثاثیه به صورت اصولی و سریع، باز کردن و جابجایی راحت آنها در محل جدید، صرفه جویی در زمان، خسارت نزدن به اثاثیه و مهم تر از همه سلامتی جسمی برای شما فراهم خواهد بود. همچنین در صورت نیاز می توانید با استفاده از خدمات حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون اسباب و اثاثیه خود را به راحتی از شهری به شهر دیگر منتقل نمایید.


یکی از بهترین شرکت های باربری تهران ، اتوبار تیک بار می باشد. این شرکت با سال ها تجربه در زمینه خدمات اسباب کشی، حمل بار و ارائه خدماتی همچون بسته بندی اثاثیه و... توانسته است رضایت مشتریان گرامی را برآورده سازد. باربری تیک بار با در اختیار داشتن شعبات مختلف در تمامی تهران قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به انجام حمل بار شما عزیزان نماید.