شیوع ویروس کرونا از اوایل سال 2020 در جهان و در ایران شدت گرفت و با تلاش مستمر پزشکان از سراسر دنیا، واکسن این بیماری تهیه شد، اما تا زمان پخش کامل واکسن و ریشه کن شدن کرونا زمان زیادی مانده است. بسیاری از دولت ها و سازمان های مرجع دستورالعمل هایی را برای جلوگیری از انتفال این ویروس تعبیه کرده اند و همچنین دوره هایی برای قرنطینه در نظر گرفته شد، اما به دلیل طولانی شدن دوران شیوع کرونا نمی توان در کل مدت از روال عادی زندگی دست کشید. ارائه خدمات باربری و بسته بندی اثاثیه در دوران شیوع کرونا مانند بسیاری از خدمات دیگر صورت می گیرد و در کنار رعایت پروتکل های بهداشتی با همان کیفیت و سرعت قبل ادامه خواهد داشت.


بسیاری از افراد در زمان انتخاب باربری، نزدیکی محل آن به منزلشان را در نظر می گیرند و بسیاری دیگر تنها به دنبال قیمت کمتر هستند؛ اما بهترین گزینه با وجود شیوع کرونا انتخاب یک باربری و اتوبار ایمن می باشد. چنین باربری باید دارای شرایط زیر باشد:

✔ داشتن تجربه و سابقه

✔ داشتن مجوز معتبر

✔ داشتن انواع وسیله های حمل و نقل (خاور، کامیون، نیسان و ...)

✔ داشتن کارگران قوی و بامهارت

✔ داشتن قیمت مناسب

✔ داشتن بیمه نامه و بارنامه

✔ داشتن شعبات بسیار در مناطق مختلف


باربری در دوران شیوع کرونا

همانطور که گفته شد بسیاری از مشاغل خدماتی از جمله باربری ها در دوران شیوع کرونا، خدمات خود را به متقاضیان ارائه می کنند، اما این ارائه خدمات باید با در نظر گرفتن شرایط و رعایت موارد بهداشتی باشد. از مهمترین اقداماتی که باربری تهران باید برای ارائه خدمات در دوران شیوع کرونا انجام دهند آموزش کارگران خود در خصوص رعایت دستورالعمل های بهداشتی می باشد. این دستورالعمل ها شامل استفاده از ماسک، شستشوی دستها پیش از شروع کار، استفاده از ژل یا محلول های ضدعفونی کننده دست در حین جابجایی لوازم، پوشیدن لباس و کفش تمیز و مناسب، قرار ندادن لوازم روی زمین و بسیاری موارد مشابه دیگر می باشد.

اتوبار و باربری تهران


علاوه بر کارگران حمل بار، شرایط ماشین حمل نیز باید مناسب و بهداشتی باشد و پس از هر بار اسباب کشی محفظه داخلی قرار دادن بار باید به طور کامل ضد عفونی شود. همچنین راننده یا شخصی که اقدام به چیدن بار در ماشین می کند باید به اندازه سایرین موارد بهداشتی را رعایت کند. اگر در حین جابجایی اثاثیه از لوازمی مانند Hand Truck برای کمک و سهولت در کار استفاده شود، باید پیش از استفاده ضدعفونی شوند.


بسته بندی اثاثیه در دوران شیوع کرونا

اولین قدم برای اسباب کشی، بسته بندی لوازم می باشد که علاوه بر زمان بر بودن باید با حوصله و نظم انجام شود تا در حین جابجایی صدمه نبینند و در زمان باز کردن لوازم فرد دچار سردرگمی نشود. اگر قصد بسته بندی اثاثیه را به صورت شخصی دارید باید زمان، هزینه و لوازم اولیه را در نظر بگیرید، همچنین باید انرژی و هزینه مضاعفی برای بسته بندی لوازم به صورت بهداشتی بگذارید تا احتمال انتقال ویروس کرونا را در زمان حمل و نقل از بین ببرید. اما اگر بسته بندی اثاثیه در دوران شیوع کرونا را در اختیار یک باربری حرفه ای قرار دهید مزایای بسیاری برای شما خواهد داشت، از جمله:

• صرفه جویی بسیار در زمان

• تضمین سلامت لوازم

• افزایش سرعت باربری

• استفاده از کارتن های مخصوص بسته بندی

• استفاده از استرچ رپ


استفاده از کارتن های مخصوص بسته بندی علاوه بر جلوگیری از اعمال فشار برای سلامت لوازم، از ورود رطوبت و حرارت به داخل نیز جلوگیری می کند. همچنین استفاده از استرچ رپ علاوه بر دور نگه داشتن گرد و غبار از بسته ها، شرایط بهداشتی برای جابجایی آنها را فراهم می کند. علاوه بر این کارگرانی که اقدام به بسته بندی اثاثیه می کنند باید علاوه بر استفاده از ماسک، سایر موارد بهداشتی را نیز رعایت کنند.


ارائه خدمات باربری و بسته بندی اثاثیه در دوران شیوع کرونا

در صورتی که می خواهید یک اسباب کشی راحت، سریع و بدون ریسک را در زمان شیوع کرونا داشته باشید، به شما توصیه می کنیم از خدمات شرکت های اتوبار استفاده کنید تا علاوه بر بهره گیری از مزایای خدمات باربری، از مشکلات و عوارضی که باربری شخصی برای شما خواهد داشت جلوگیری کنید. انتخاب باربری ایمن در حال حاضر علاوه بر تخصص و مهارت آنها در انجام باربری بدون هیچ آسیبی به لوازم، اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در ارائه خدمات باربری و بسته بندی اثاثیه باتوجه به شیوع کرونا اشاره دارد.


باربری تهران تیک بار نیز با داشتن شعبات مختلف در مناطق مختلف تهران و با سالها تجربه و ارائه بیمه نامه، و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در زمان بسته بندی اثاثیه و جابجایی آنها خدمات خود را به شما ارائه می کند.