امروزه به دلایل گوناگون افراد زیادی قصد مهاجرت و نقل مکان و انتقال بار به خارج از کشور را دارند. این افراد وسایل ضروری زیادی را می بایست با خود حمل نمایند که انجام این کار به صورت فردی امکان پذیر نمی باشد. بنابراین جهت حمل اثاثیه به خارج از کشور و بسته بندی وسایل نیاز به شرکت های حمل بار و باربری خواهند داشت.


اما بسته بندی اثاثیه و حمل آن ها به دیگر کشور ها به وسیله اتوبار شامل نکات و مراحلی می باشد که ما در این مقاله شما را با روش های این کار آشنا خواهیم نمود.


بسته بندی اثاثیه برای حمل به خارج از کشور

شرکت های باربری تهران و دیگر شهرستان ها با توجه به نیاز متقاضیان امروزه اقدام به ارائه خدمات اسباب کشی با استفاده از دانش روز دنیا می نمایند تا تمامی خدمات اسباب کشی به صورت منظم ، دقیق و با آرامش خاطر مشتری صورت گیرد. یکی از خدمات ارائه شده توسط اتوبار ها بسته بندی اثاثیه می باشد. انجام خدمات بسته بندی در شرکت های باربری ایده آل با استفاده از بهترین ابزار ها مانند استرچ رپ و کارتن های محکم جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به وسایل صورت خواهد گرفت.


همچنین تمامی این خدمات می بایست توسط تیم حرفه ای انجام گیرد که در باربری ها انجام مسئولانه و با دقت بسته بندی جزئی از مسئولیت تیم حرفه ای محسوب می شود. باربری تیک بار با بهره گیری از تیمی مجرب و زبده در کوتاه ترین زمان ممکن کلیه خدمات بسته بندی را به صورت کاملا حرفه ای برای مشتریان گرامی جهت حمل بار به خارج از کشور انجام خواهد داد.


با توجه به مسافت طولانی کشور به کشور انجام خدمات بسته بندی می بایست به صورت دقیق و حرفه ای تر از همیشه جهت جلوگیری از آسیب های احتمالی در طول حمل بار انجام گیرد و به همین دلیل می بایست توجه ویژه ای برای انجام این کار صورت گیرد.


برای مثال افرادی که برای ادامه تحصیل و یا مهاجرت کشور را ترک می نمایند وسایلی را برای ادامه زندگی در کشور مقصد نیاز دارند که می بایست با خود حمل نمایند. وسایلی همچون یخچال و تلویزیون و ... را نمی توان با هواپیما مسافربری به دیگر کشور ها انتقال داد و جهت انجام این کار نوع دیگر از روش حمل بار به خارج از کشور را می بایست انجام دهند که به آن "فریت" می گویند.

بسته بندی و حمل بار به خارج از کشور


ممکن است افرادی که با حمل بار به شهرستان آشنایی دارند درباره حمل بار فریت نیز اطلاعاتی داشته باشند زیرا این دو روش حمل و نقل نزدیک به هم هستند و مهم ترین تفاوت آن ها در حمل بار شهر به شهر و کشور به کشور است. اما انجام حمل بار به خارج از کشور پس از بسته بندی به چه شکل می باشد.


حمل بار به خارج از کشور

شرکت های هواپیمایی خدمات فریت را انجام می دهند اما برای این کار فرد مراحل مختلفی را می بایست برای انجام این کار طی نماید که وقت گیر و زمان بر خواهد بود. یکی از خدماتی که شرکت های باربری جهت حمل بار به خارج از کشور انجام میدهند بر عهده گرفتن کلیه مراحل قانونی حمل بار می باشد. شرکت های باربری تهران پس از انجام خدمات بسته بندی توسط کارکنان خود ، مراحل قانونی حمل بار را برای مشتری آماده می نمایند.


پس از بسته بندی و انجام مراحل قانونی و محاسبه قیمت حمل بار به خارج از کشور ، اتوبار مورد نظر شما با استفاده از کارگر حمل بار و استفاده از ماشین های حمل بار مناسب آماده انتقال اسباب و اثاثیه شما به فرودگاه ، بنادر و یا مرز زمینی خواهد بود. تمامی این مراحل با نام خدمات "فریت بار" اتوبار تهران انجام خواهد گرفت. بارنامه ای که برای انتقال نیاز به آن می باشد حاوی کلیه اطلاعات ضروری مشتری بوده تا در کشور ثالث مشکلی برای تحویل وجود نداشته باشد. همچنین در بارنامه اطلاعات کاملی درباره روش حمل و محل تحویل بار وجود خواهد داشت تا به راحتی مراحل حمل بار به خارج از کشور صورت گیرد.


روش های حمل بار به خارج از کشور

بر اساس نوع کشور ثالث که قصد انتقال بار به آن وجود دارد روش حمل بار به خارج از کشور متفاوت می باشد.بنابراین بر اساس نیاز متقاضی و یا مقصد کشور این روش ها به سه نوع حمل بار هوایی ، حمل بار زمینی و حمل بار دریایی تقسیم بندی می شود.


در حمل بار به صورت هوایی هزینه حمل بالاتری نسبت به دو روش دیگر می بایست پرداخت گردد اما این روش سرعت انتقال بسیار بیشتری نسبت به سایر روش ها دارد. نکته مهمی که درباره حمل بار به صورت هوایی می بایست مد نظر قرار گیرد این است که این روش برای بارهایی با حجم و وزن کمتر مناسب می باشد. زیرا وزن بیشتر بار شامل افزایش قیمت حمل و نقل می شود. شما عزیزان جهت آشنایی بیشتر با این روش باربری می توانید با کارشناسان شرکت تیک بار در ارتباط باشید.


اما در روش حمل بار به خارج از کشور و به صورت زمینی اصولا برای کشور های همسایه مانند ترکیه ، ارمنستان و... مناسب می باشد و هزینه حمل بار با استفاده از این روش کمتر از روش هوایی می باشد. تفاوت این دور روش مدت زمان انتقال بار می باشد که با استفاده از روش زمینی امکان طولانی تر شدن زمان حمل بار زیاد می باشد. با استفاده از این روش باربری تهران می توان حجم بار بیشتری را به راحتی و با هزینه معقول تری به سایر کشور ها انتقال داد.


کشورهایی که علاوه بر نزدیکی و مجاورت با کشور ایران می بایست برای رسیدن به آن از دریا و اقیانوس ها عبور کرد گزینه مناسبی برای استفاده از روش حمل بار به خارج از کشور با استفاده از روش دریایی می باشند. در این روش حمل ابتدا اسباب و اثاثیه به صورت زمینی به بنادر مورد نظر ارسال می گردد و سپس با استفاده از خدمات کارگو وسایل مورد نظر با استفاده از کشتی به کشور ثالث منتقل می گردد. کانتینر های جهت انتقال بار به صورت دریایی آماده انتقال بار شما به صورت دریایی هستند که پس از قرار گرفتن بار در آن ها ، کانتینر ها به کشتی منتقل و سپس به کشور مورد نظر منتقل می شوند.


حال که با انواع روش های حمل بار به خارج از کشور آشنا شدید ، به احتمال زیاد با اهمیت موضوع بسته بندی اثاثیه آگاهی بیشتری پیدا کرده اید زیرا انجام مراحل حمل در تمامی روش ها نیازمند بسته بندی مطمئن و ایمن جهت هرگونه آسیب در طی فرآیند حمل و نقل می باشد. اتوبار تیک بار با آگاهی به این موضوع و اهمیتی که برای مشتریان خود قائل می باشد ، کلیه مراحل را با جزئیات بررسی و پس از انجام اصولی  اقدام به حمل بار به خارج از کشور می نماید.


جهت مشاوره و یا اطلاعات بیشتر درباره این شیوه حمل و نقل می توانید با کارشناسان باربری تهران تیک بار در ارتباط باشید.