خدمات ارائه شده توسط شرکت های باربری امروزه با توجه به نیاز مشتریان شکل و شمایل متفاوتی نسبت به قبل پیدا کرده است. یکی از بارز ترین خدمات باربری که که انجام اصولی آن موجب سهولت و امنیت در اسباب کشی می شود بسته بندی اثاثیه می باشد.


گسترش ساخت و ساز در کلان شهرهایی مانند تهران سبب شده است باربری تهران علاوه بر ایجاد شعب متعدد در سرتاسر شهر خدمات ارائه شده خود را به گونه ای انجام دهد تا نیاز مشتریان خود را برطرف نماید. خدمات بسته بندی از آن دسته خدماتی است که اگر به صورت اصولی و بر اساس قاعده صورت پذیرد سبب آسایش و آرامش مشتریان می گردد.


اتوبار ها می بایست به وظایف خود متعهد بوده تا بتوانند رضایت مشتریان خود را تامین نمایند. اما در بین چندین شرکت باربری که امروزه به ارائه خدمات اسباب کشی می پردازند ممکن است شرکت هایی برخی از خدمات خود را به صورت اصولی و با قاعده انجام نداده و سبب ایجاد حوادث جبران ناپذیری شوند.


به همین جهت اهمیت بسته بندی اثاثیه مسئله بسیار مهمی می باشد که ما قصد داریم درباره این موضوع و اینکه چرا سپردن بسته بندی به شرکت های باربری مهم است بپردازیم.


خدمات بسته بندی اثاثیه چیست؟

با توجه به زندگی شهر نشینی و افزایش نیاز به اسباب کشی در شهرهای بزرگ  یکی از موضوعاتی که می بایت توجه بیشتری به آن شود سلامت اسباب و اثاثیه در هنگام جابجایی توسط شرکت های باربری می باشد. به همین دلیل در باربری تهران خدمتی با عنوان بسته بندی اسباب و اثاثیه ایجاد گردیده تا بدین وسیله مشتریان از سلامت وسایل ارزشمند خود در هنگام جابجایی آن ها اطمینان حاصل نمایند.


بسته بندی اسباب و اثاثیه می بایست توسط افراد وارد به این زمینه و همچنین با استفاده از ابزار و وسایل خاص صورت گیرد.بنابراین مهارت و استفاده از وسایل بسته بندی مناسب حرف اول را در انجام این کار می زند. در شرکت های باربری ایده آل خدمات بسته بندی با استفاده از استرچ رپ ها و کارتن های محکم در ابعاد و اندازه های مختلف صورت می گیرد. این کار سبب خواهد شد وسایل در هنگام جابجایی و در برخورد با یکدیگر دچار هیچ مشکلی نشوند و بار به سلامت به مقصد برسد.

بسته بندی اثاثیه


دلایلی متعددی برای سپردن بسته بندی اثاثیه به شرکت های باربری وجود دارد که در این قسمت به مهم ترین آن ها می پردازیم:


جلوگیری از صدمه دیدن اسباب و لوازم حساس و گران

یکی از مهم ترین دلایل برای بسته بندی کردن اصولی اثاثیه محافظت از لوازم با ارزش در حین جابجایی می باشد. بعضا وسایل مهم و گران قیمتی در بین لوازم مشتریان وجود دارد که اگر دچار آسیب شوند فرد متحمل خسارت زیادی می شود. به همین دلیل می بایست این وسایل به صورت امن بسته بندی شده تا هیچ گونه مشکلی برای آن ها به وجود نیاید.


افزایش سرعت اسباب کشی

بسیاری از افراد پیش از حمل بار خود اقدام به بسته بندی اثاثیه خود به صورت غیر اصولی می نمایند که علاوه بر زمان گیر بودن این کار ، احتمال صدمه دیدن آن ها در حین جابجایی وجود دارد. بنابراین بهترین کار سپردن این کار به دست کارکنان اتوبار ها می باشد تا به صورت اصولی و با سرعت بیشتری بسته بندی صورت پذیرد.


عدم ایجاد اختلال در اسباب کشی با مشکلاتی که در بسته بندی وجود دارد

یکی از معضلات بسته بندی غیر اصولی باز شدن آن ها در هنگام حمل بار می باشد. کارگر حمل بار در هنگام جابجایی اثاثیه به دلیل بسته بندی غیر اصولی ممکن است بارها با این صحنه روبرو شود که علاوه بر ایجاد وقفه در حمل بار ، امکان افتادن وسایل و آسیب به آن ها وجود دارد.


جلوگیری از ایجاد شلوغی ، بی نظمی و گم شدن اسباب و اثاثیه

بسته بندی توسط شرکت های باربری و اتوبار ها می بایست علامت گذاری شوند . بطور مثال ظرف و ظروف و وسایل آشپزخانه در هنگام بسته بندی می بایست به صورت تفکیک شده بسته بندی شوند تا فرد در هنگام باز کردن هر بسته دچار سردرگمی و یا زمان بر شدن پیدا کردن وسیله مورد نظر خود نشود.


این کار در باربری تهران توسط کارگران با استفاده از برچسب و ماژیک و نوشتن محتویات داخل هر بسته صورت می گیرد تا از ایجاد سردرگمی در هنگام چیدمان وسایل جلوگیری به عمل آید.


وسایل و ابزار های بسته بندی اثاثیه عبارتند از:

✔ ماژیک ، برچسب ، خودکار و کاغذ برای علامت گذاری کارتن ها

✔ استفاده از فوم های ضربه گیر یا استرچ رپ ها و بسته بندی کردن کارتن ها و وسایل به وسیله آن ها

✔ استفاده از بابل رپ یا نایلون های حبابدار ضربه گیر

✔ بهره گیری از کارتن های محکم چند لایه در ابعاد مختلف و جعبه های پلاستیکی

✔ استفاده از پتو برای قرارگیری در فضای بین وسایل در ماشین حمل بار جهت جلوگیری از برخورد وسایل به یکدیگر

✔ طناب با سایز و ضخامت مختلف

✔ سلفون برای بسته بندی ظروف و یا دیگر وسایل جهت جلوگیری از آلوده شدن آن ها

✔ استفاده از روزنامه باطله برای پرکردن فضای بین وسایل جهت عدم برخورد به یکدیگر


مهم ترین مزیت استفاده از خدمات بسته بندی شرکت های باربری کاهش استرس های اسباب کشی ، عدم ایجاد خسارت با وسایل ، صرفه جویی در زمان برای حمل بار ، اطمینان از بسته بندی حرفه ای و اصولی و... می باشد که همانطور که از مزایای آن مشخص است می توان به اهمیت این کار پی برد. علاوه بر تمامی این موارد قیمت بسته بندی اثاثیه بسته به مزایای آن بسیار مقرون به صرفه می باشد.


در پایان چنانچه قصد اسباب کشی و استفاده از خدمات بسته بندی اصولی را دارید می توانید تمامی این امور را با خیالی راحت به بابری تیک بار بسپارید تا فرآیند اسباب کشی به خاطره ای شیرین برای شما مبدل شود. جهت اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان اتوبار تیک بار در ارتباط باشید.