با توجه به اینکه در دنیای امروز تعداد و حجم اثاثیه منزل زیاد شده و شرایط ساختمان ها تغییر کرده امکان اسباب کشی به صورت شخصی وجود ندارد و در صورت تمایل به انجام این کار، دشواری های زیادی را برای افراد به همراه دارد. شرکت های باربری تهران با ارائه انواع خدمات از جمله بسته بندی و حمل بار این کار را برای افراد راحت تر کرده و با هزینه ای مناسب می توانند فشارهای عصبی و جسمی اسباب کشی را از خود دور کنند. یکی از مهمترین بخش های اسباب کشی، بسته بندی اثاثیه منزل می باشد که اهمیت آن در زمان جابجایی به دلایل زیر می باشد:


اهمیت بسته بندی اصولی اثاثیه

• درست بسته بندی کردن از لوازم محافظت می کند و به آنها صدمه ای وارد نمی شود.

• بسته بندی صحیح لوازم باعث جلوگیری از ایجاد اختلال در حمل بار و افزایش سرعت جابجایی می شود.

• نظم و ترتیب در بسته بندی باعث جلوگیری از سردرگمی در زمان باز کردن کارتن ها می شود.

• اگر لوازم مرتب و به خوبی بسته بندی شوند، حجم کلی لوازم کاهش یافته و ممکن است ماشین کوچکتری نیاز باشد.

بسته بندی اثاثیه


بسته بندی اثاثیه

ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداری توسط شرکت های باربری تهران توسط کارگران متخصص و باسابقه انجام می شود که برای انجام این کار آموزش دیده اند. این نوع بسته بندی باعث محافظت از لوازم در برابر فشارهای بیرونی در زمان قرارگیری در خودرو و در زمان حمل بار شده و همچنین فشاری که لوازم داخلی به هم وارد می کنند را کم می کند؛ بسته بندی اصولی لوازم در مسیرهای طولانی به خصوص زمان حمل بار به شهرستان بیشتر اهمیت پیدا می کند .


در بسته بندی اصولی لوازم باید کارتن های لوازم سنگین و سبک جدا شود زیرا با قرار گرفتن لوازم سبک در کارتن های بزرگ تر و لوازم سنگین در کارتن های کوچکتر حمل و جابجایی توسط کارگران راحت تر می شود. بسته بندی لوازم شکستنی باید با دقت زیاد و تجهیزات مخصوص انجام شود و همچنین باید بر روی سایر کارتن ها قرار گیرد تا فشار وارد بر آنها کمتر شود. در زمان بسته بندی لوازم شرکت و ادارات نیاز به دقت بیشتری دارد چرا که دستگاه های برقی از جمله کامپیوتر، فکس، تلفن و ... . نیاز به جمع آوری دقیق برای عدم ایراد آسیب به آنها دارد.این کار توسط یک شرکت های باربری تهران به دقت انجام می شود. یک شرکت اتوبار معتبر باید با در اختیار داشتن تجهیزات مورد نیاز بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت، کارگران حرفه ای و انواع خودروهای باربری خود را برای ارائه خدمات بسته بندی و باربری آماده کند. با وجود این سه عامل هر باربری معتبر می تواند روند بسته بندی و اسباب کشی مشتریان خود را به درستی و با تضمین سلامت اثاثیه به پایان برساند.


سپردن بسته بندی اثاثیه به شرکت باربری

همانطور که گفته شد یکی از عوامل تاثیرگذار در انجام یک بسته بندی درست و اصولی در اختیار داشتن لوازم مورد نیاز بسته بندی می باشد. اینکه افراد بخواهند بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت خود را به یک شرکت باربری معتبر بسپارند یا اینکه به صورت شخصی اقدام به بسته بندی کنند، تفاوتی در نیاز به این تجهیزات ایجاد نمی کند. درصورتی که خودتان قصد بسته بندی لوازم را دارید باید تجهیزات اولیه برای اینکار را تهیه کنید که معمولا در باربری ها ارائه می شوند؛ در اختیار داشتن این تجهیزات به شما کمک می کند تا در زمان کوتاهی اثاثیه تان را به شکل صحیحش بسته بندی کنید. در قدیم از کارتن های کهنه فروشگاه ها یا کارتن های دست دوم یا چندم دوستان و آشنایان استفاده می شد که امروزه با توجه به افزایش قیمت و ارزش لوازم منزل از کارتن های مخصوص اسباب کشی استفاده می شود.


درصورتی که قصد دارید بسته بندی اثاثیه خود را به یک شرکت باربری تهران بسپارید، خیالتان از بابت استفاده از بهترین تجهیزات آسوده خواهد بود. شرکت های باربری تهران برای افزایش سرعت و راحتی کار خود از تجهیزات تخصصی و به روز جابجایی بهره می گیرند و همچنین برای جلوگیری از هرگونه ضرر و زیان لوازمی را بکار میگیرند که با کیفیت و نو باشد. در این حالت تنها نیاز به انجام مراحل آماده سازی لوازم مثل خالی کردن یخچال و جمع کردن اشیاء قیمتی و مدارک می باشد و بقیه کارها تا مرحله پایانی یعنی چیدن لوازم در خانه جدید بر عهده تکنسین باربری تهران می باشد.

باربری تهران


تجهیزات مورد نیاز بسته بندی اثاثیه

مهمترین تجهیزاتی که برای بسته بندی لوازم توسط شرکت باربری تیک بار استفاده می شود به شرح زیرند:

• کارتن های بسته بندی: کارتن های بسته بندی در سایزها و ضخامت های مختلفی موجودند که برای انواع لوازم خانگی استفاده می شوند. در زمان اسباب کشی معمولا از کارتن های 3لایه و 5لایه استفاده می شود.

• کارتن رگال دار یا کارتن لباس: همانطور که از نامش پیداست این کارتن ها مخصوص قرارگیری لباس های رسمی هستند و مزیت آنها عدم ورود فشار زیاد و چروک شدن لباس ها می باشد.

• استرچ رپ و بابل رپ: استرچ رپ پلاستیکی با خاصیت کشی می باشد که برای جلوگیری از آسیب دیدن و ایجاد خط و خراش بر روی لوازم بزرگ مانند مبلمان استفاده می شود. بابل رپ نیزنایلون حباب دار می باشد که از صدمه دیدن لوازم به خصوص لوازم شکستنی در داخل کارتن ها و برخی لوازم بزرگ جلوگیری می کند.شرکت های باربری تهران با استفاده از این قبیل از وسایل اقدام به بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت می نمایند.

• چسب: بعد از پر شدن هر کارتن نیاز به یک چسب قوی و پهن می باشد تا از بسته بودن درب کارتن ها و بیرون نریختن لوازم اطمینان حاصل کنید.

• ماژیک و برچسب: نوشتن محتویات یک کارتن یا نوع لوازمی که داخل آن وجود دارد بر روی آن یا توسط یک برچسب می تواند در زمان باز کردن کارتن ها در زمان صرفه جویی کند. همچنین کارگران در حین حمل بار برای لوازم شکستنی و باارزش احتیاط بیشتری به خرج می دهند.

• ساک های زیپ دار: این نوع ساک ها معمولا برای حمل راحت تر رختخواب و لباس های خانگی استفاده می شود.

• Hand Truck: یک وسیله چرخدار برای حمل بار به خصوص کارتن ها می باشد که در زمان بار زدن ماشین یا تخلیه از آن استفاده می شود و زمان باربری را کاهش می دهد.


تمامی این لوازم و حتی لوازم جزئی دیگری مانند روزنامه، فوم و نایلون برای پر کردن فضای خالی بین کارتن ها و ... برای ارائه بهترین خدمات بسته بندی در مجموعه باربری تهران تیک بار بکار گرفته می شود و صرفه جویی در زمان و سلامت لوازم شما را تضمین می کند.