اسباب کشی همیشه برای افراد استرس و دردسر به همراه داشته و با توجه به تعداد زیاد لوازم خانه و شرایط ساختمان های چند طبقه این کار سخت تر هم شده است. شرکت های باربری زیادی به خصوص در شهری به بزرگی تهران ایجاد شده اند که در این مورد کمک بسیاری به افراد متقاضی اسباب کشی می کنند، خدمات باربری تهران در مقایسه با اسباب کشی شخصی بسیار مناسب بوده و باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و انرژی افراد می شود. مجموعه های با سابقه باربری تهران خدمات مختلفی از جمله بسته بندی اثاثیه منزل و اداره، حمل بار به شهرستان، اجاره انبار در تهران و... را ارائه می کنند؛ اما مواردی هستند که باعث برتری شرکت های باربری معتبر نسبت به سایر مجموعه ها می شوند.


برخی از خدمات شرکت های باربری معتبر:

✔ حفظ کیفیت و ایمنی در تمام مراحل اسباب کشی

✔ تضمین سلامت لوازم

✔ استفاده از روش ها و تجهیزات روز بسته بندی اثاثیه و باربری

✔ در اختیار داشتن کارگران حرفه ای و آموزش دیده

✔ بالا بودن سرعت کار در تمام مراحل

✔ ارائه خدمات حمل بار به شهرستان با استفاده از انواع ماشین های باربری

✔ درخواست هزینه متعارف و بر اساس نرخ اتحادیه باربری تهران

✔ ارائه بارنامه و بیمه نامه باربری

✔ ارائه مشاوره قبل از اسباب کشی

✔ و...


در این مقاله قصد داریم در خصوص مشاوره قبل از اسباب کشی که یکی از بهترین خدماتی است که امروزه تعداد معدودی از شرکت های باربری تهران به مشتریان ارائه می دهند صحبت نماییم.

مشاوره قبل از اسباب کشی


مشاوره قبل از اسباب کشی

بیشتر افراد پیش از اقدام به اسباب کشی استرس و نگرانی هایی در این زمینه دارند و سوالات زیادی برایشان پیش خواهد آمد که باعث سردرگمی آن ها می شود. یکی از مهمترین وظایف یک شرکت باربری معتبر ارائه خدمات مشاوره پیش از اسباب کشی به متقاضیان باربری می باشد که راهنمایی هایی در خصوص تمام مراحل باربری از قبیل نیازهایی همچون بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان، اجاره انبار در تهران و... را شامل می شود. در طی این مشاوره می توانید از خدمات مختلف، هزینه باربری، شرایط و امکانات مجموعه انتخابی مطلع شوید و یک اسباب کشی راحت و منظم را تجربه کنید. امکان مشاوره قبل از شروع اسباب کشی مزایای بسیاری برای افراد دارد که مهمترین آن مقایسه و انتخاب بهترین شرکت باربری تهران می باشد.


مزایای مشاوره قبل از اسباب کشی

1- دریافت اطلاعات به روز و جامع در خصوص بسته بندی و حمل اثاثیه

2- دریافت راه حل های آنی و کاربردی برای اسباب کشی

3- افزایش سرعت تصمیم گیری و انجام فرایند حمل اثاثیه

4- آمادگی برای اسباب کشی

5- اطلاع از هزینه باربری پیش از شروع به کار

6- آشنایی با راه حل های اسباب کشی در مواردی همچون انتخاب ماشین باربری برای حمل بار به شهرستان بر اساس حجم بار

و...


مشاوره پیش از اسباب کشی در اتوبار تیک بار

در مجموعه باربری تهران تیک بار خدمت مشاوره قبل از اسباب کشی به صورت رایگان انجام می شود و تکنسین این مجموعه در خصوص هر سوالی که برایتان پیش آمده باشد شما را راهنمایی می کنند. کارشناسان مشاوره باربری تیک بار در خصوص تمام مراحل اسباب کشی آموزش دیده اند و با تجربه زیاد خود در زمینه اسباب کشی منزل و شرکت می توانند شما را در انتخاب بهترین زمان اسباب کشی، مراحل بسته بندی و حمل اثاثیه، تعداد کارگران مورد نیاز، خودروی مناسب حجم اثاثیه شما و نیاز به حمل بار به شهرستان یا خارج از کشور به درستی راهنمایی کنند.


مشاوره در خصوص بسته بندی اثاثیه منزل و یا اداره

بسته بندی اثاثیه منزل و اداره بخش مهمی از خدمات اسباب کشی را تشکیل می دهد و در صورتی که به درستی انجام نشود علاوه بر اتلاف وقت می تواند ضررهای مالی فراوانی نیز به همراه داشته باشد. برای انجام یک اسباب کشی آسان دو راه پیش رو دارید، اول اینکه تمام مراحل اسباب کشی از جمله بسته بندی را به یک شرکت معتبر باربری بسپارید و دوم اینکه بسته بندی لوازم را به صورت شخصی انجام دهید.

مشاوره پیش از اسباب کشی


در مورد اول هیچ جای نگرانی برایتان وجود ندارد و نیاز به صرف انرژی نیست؛ تنها با یک تماس و هماهنگی با شرکت های باربری تهران تمام کارها به سرعت توسط کارگران ماهر و با تجربه انجام می شود. اما در صورتی که خودتان تمایل به انجام بسته بندی اثاثیه منزل و اداره را داشته باشید، باید نحوه انجام صحیح آن را بلد بوده و تجهیزات این کار را در اختیار داشته باشید. خدمت مشاوره بسته بندی قبل از اسباب کشی شامل راهنمایی در خصوص روش صحیح بسته بندی و ارائه تجهیزات بسته بندی اثاثیه مانند کارتن های مخصوص اسباب کشی، استرچ رپ و ... نیز می شود. لازم به ذکر است بهره گیری اصولی از چنین خدماتی برای مسافت های دور همچون حمل بار به شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.


تهیه کارتن برای بسته بندی لوازم منزل در جلوگیری از آسیب رسیدن به لوازم شما مخصوصا لوازم شکستنی و با ارزش تاثیر مستقیم دارد، بنابراین تهیه کارتن های نو برای هر گروه از اثاثیه و کارتن های مخصوص بسته بندی با تحمل وزن بالا می تواند کمک بزرگی باشد. همچنین نوع بسته بندی نیز به اندازه سایر مراحل اهمیت دارد چرا که اگر کارتن ها به درستی چسب زده نشوند ممکن است در حین حمل بار باز شده و علاوه بر گم شدن یا شکستن آنها باعث اتلاف وقت نیز شوند.


قرار دادن فوم، نایلون یا روزنامه در بین وسیله ها نیز باعث عدم آسیب به آنها می شود و همچنین زمان قرارگیری روی هم در ماشین حمل بار نیز از فشار وارد بر لوازم می کاهد و سلامت آنها را تضمین می کند.


در باربری تهران تیک بار علاوه بر مشاوره قبل از اسباب کشی انواع تجهیزات بسته بندی اثاثیه و حمل بار، خدمت بسته بندی اثاثیه منزل و اداره، کارگران حمل بار، انواع خودروهای حمل بار در داخل شهر و یا حمل بار به شهرستان با رانندگان حرفه ای ارائه می شود. تمامی پرسنل این مجموعه با هدف جلب رضایت مشتریان سعی در ارائه خدمات با بالاترین کیفیت در سریع ترین زمان ممکن دارند.


سخن پایانی

کارشناسان باربری تهران تیک بار در هر زمانی آماده ارائه مشاوره به صورت تلفنی، اینترنتی و ایمیل در تمام زمینه های مرتبط با اسباب کشی هستند. برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان باربری تیک بار در تماس باشید تا راهنمایی های مورد نیاز خود را برای راحتی و سرعت اسباب کشی دریافت کنید. همچنین در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری تهران تیک بار از قبیل بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار شهرستان، اجاره انبار در تهران و... می توانید از طریق وب سایت این مجموعه اطلاعات کاملی را کسب نمایید.