یکی از مسائلی که در هنگام جابجایی و اسباب کشی حتما بایستی به صورت اصولی انجام گیرد بسته بندی اسباب اثاثیه می باشد.لوازم برقی یکی از آن دسته وسایلی است که در هنگام اسباب کشی امکان آسیب دیدگی آن ها وجود دارد و به علت قیمت بالای این لوازم در صورت هرگونه آسیب ، شخص متضرر خواهد شد. حساسیت این موضوع سبب شده است که امروزه شرکت های باربری و  باربری تهران کلیه خدمات بسته بندی اثاثیه خود را با دقت کامل و بر اساس اصول و قواعد انجام دهند تا میزان هرگونه آسیب به لوازم برقی و سایر لوازم به حداقل برسد.بنابراین انتخاب صحیح شرکت باربری برای حمل اثاثیه ضرورت بسیار زیادی دارد.


انتخاب شرکت باربری ایده آل برای انجام خدمات باربری و بسته بندی که دارای شعب مختلف در شهری همچون تهران باشد ( باربری شمال تهران ، باربری غرب تهران ، باربری شرق تهران و...) از اولین مسائلی است که پیش از انجام باربری می بایست به آن دقت کرد.اما اگر قصد بسته بندی اسباب و اثاثیه و لوازم برقی خود را به صورت شخصی دارید پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.


اصول بسته بندی لوازم برقی

همانطور که می دانید لوازم برقی از جمله گران قیمت ترین وسایل هر خانه می باشند و علاوه بر این موضوع میزان آسیب دیدگی آن ها بسیار زیاد است.پس در هنگام اسباب کشی می بایست با دقت بیشتری نسبت به چنین وسایلی اقدام به جابجایی آن ها نمود. انجام برخی اصول و قواعدی که در ادامه این مقاله ذکر می شود بهترین روش برای بسته بندی لوازم برقی در هنگام اسباب کشی می باشد.بنابراین در صورتی که قصد انجام بسته بندی بدون استفاده از خدمات باربری تهران و سایر شرکت های باربری را دارید به نکات زیر توجه نمایید.

بسته بندی اسباب و اثاثیه


روش های بسته بندی یخچال فریزر

یکی از مشکل ترین وسایل به منظور جابجایی در هنگام اسباب کشی که در صورت هرگونه سهل انگاری دچار آسیب جدی می شود یخچال می باشد. اولین نکته برای بسته بندی و جابجایی یخچال تخلیه کامل آن می باشد. این بدین معنی است که پیش از جابجایی این وسیله می بایست کلیه وسایل و محتویات داخل آن اعم از مواد غذایی و یا قفسه ها را خارج نموده ، محیط داخل یخچال را تمیز و سپس اقدام به بسته بندی و جابجایی آن نمایید. انجام این کار علاوه بر سبک تر شدن دستگاه برای جابجایی راحت تر ، سبب کاهش سر و صداهای وسایل و برخورد آن ها به دیواره ی داخلی دستگاه می شود.اگر مواد غذایی فاسد شدنی در یخچال دارید می بایست آن ها را تخلیه و در یخچال های مسافرتی و یا کلمن قرار دهید. مقاله نحوه انتقال مواد غذایی در هنگام اسباب کشی روش های کامل این کار را به شما آموزش خواهد داد.


پس از خارج کردن قفسه های یخچال آن ها را جهت عدم شکستن و آسیب با حوله پوشانده و در کارتن های محکم قرار دهید و بر روی کارتن نام محتویات داخلی آن را یادداشت نموده تا در هنگام باز کردن وسایل در مکان جدید بتوانید به راحتی آن ها را پیدا کنید.در صورتی که قفسه ها وزن زیادی نداشته باشند می توانید آن ها را در یخچال با استفاده از چسب به بدنه یخچال محکم نمایید تا در هنگام جابجایی تکان نخورند.


در مرحله بعد یخچال را از برق کشیده و سیم آن را با استفاده از بستن طناب به دور دستگاه محکم نمایید تا در هنگام جابجایی مزاحمتی برای شما ایجاد ننماید.اگر فریزر شما دچار برفک زدگی شده است ، پیش از باربری و جابجایی می بایست آن را یخ زدایی و خشک کرده تا آب شدن آن ها در هنگام جابجایی شما را دچار مشکل ننماید (خشک کردن کامل دستگاه می بایست در اولویت قرار گیرد). پس از انجام تمامی موارد اشاره شده در انتها درب یخچال را به بدنه با استفاده از چسب یا طناب فیکس نمایید و در صورتی که کارتن آن را نگه داشته اید آن را در داخل کارتن قرار داده و آماده جابجایی نمایید. یخچال فریزر یکی از سنگین ترین وسایل و لوازم برقی می باشد که برای حمل آن بهترین است از افراد ماهر و با تجربه شرکت های باربری و باربری تهران استفاده گردد.اتوبار تیک بار با بهره گیری از پرسنل مجرب و شعبات مختلف در سطح تهران از جمله باربری غرب تهران ،شمال و... آماده انجام باربری و اسباب کشی شما عزیزان می باشد.


روش های بسته بندی اجاق گاز

پیش از حمل و جابجایی اجاق گاز آن را به صورت کامل تمیز نمایید تا بدنه دستگاه از هرگونه روغن و چربی پاک گردد.در مرحله بعد قطعاتی که می توان از دستگاه جدا نمود را برداشته و از دستگاه جدا نمایید.برای جدا سازی اتصال گاز دستگاه در صورتی که مهارت این کار را ندارید بهتر است از متخصصین این کار استفاده نمایید تا انجام این کار را به صورت اصولی میسر سازند.سیم برق گاز هم جدا کرده و با استفاده از چسب یا طناب به بدنه دستگاه محکم نمایید.در مرحله بعد بهتر از از کارتن خود دستگاه استفاده نمایید و دستگاه را در داخل آن قرار داده تا دچار خط افتادگی و یا آسیب نشود. شرکت های باربری تهران کلیه مراحل گفته شده را در کوتاه ترین زمان ممکن و به صورت اصولی برای شما انجام می دهند.

باربری تهران


روش های بسته بندی ماشین ظرفشویی و لباسشویی

محتویات داخلی ماشین ظرفشویی خود را به طور کامل تخلیه نموده و از خالی بودن مخزن دستگاه اطمینان حاص نمایید. سیم برق را به بدنه دستگاه چسبانده و با طناب یا چسب آن را به بدنه متصل نمایید. درب دستگاه هم به منظور عدم باز شدن در هنگام جابجایی محکم نمایید و پس از آن دستگاه را در کارتن مخصوص خود قرار دهید.برای باز کردن ماشین لباسشویی همچون اجاق گاز نیاز به افراد متخصص این کار برای باز کردن لوله آب می باشد.پس از اطمینان از خالی بودن و خشک بودن محفظه داخلی لباسشویی درب آن را به صورت محکم بسته و آن را در کارتن مخصوص خود قرار داده و درب کارتن را با چسب محکم نمایید.


سخن پایانی

همانطور که گفته شد بهترین راهکار برای بسته بندی لوازم برقی همچون تلویزیون ، لوازم صوتی و آشپزخانه ، بهره گیری از خدمات بسته بندی اثاثیه توسط باربری تهران می باشد. انجام این خدمات علاوه بر کاهش اتلاف زمان ، میزان آسیب به چنین اثاثیه ای را به حداقل خواهد رساند.اتوبار تیک بار آماده کلیه خدمات باربری در تمام نقاط تهران به شما عزیزان می باشد.