اگر برای یکبار هم تا به حال اقدام به انجام اسباب کشی نموده باشید حتما متوجه دردسرهای مختلف آن از جمله بسته بندی اثاثیه ، حمل و جابجایی وسایل و انتقال آن ها و... خواهید بود.بنابراین با انتخاب یک اتوبار مناسب جهت انجام این کار و سپردن کلیه خدمات به باربری تهران اعم از بسته بندی اثاثیه ، می توانید با آرامش خیال بیشتر اقدام به جابجایی نمایید.اما یکی از مسائلی که در هنگام انجام اسباب کشی ممکن است سبب صدمه و آسیب گردد ، فرش ها و کفپوش ساختمان در هنگام جابجا کردن وسایل می باشد.در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع پرداخته تا با استفاده از راهکار هایی که به شما معرفی خواهد شد از بروش آسیب های این چنینی در هنگام اسباب کشی جلوگیری به عمل آید.

خدمات باربری


انتخاب شرکت باربری مناسب

اولین و مهم ترین مسئله برای اسباب کشی انتخاب باربری تهران با برخورداری از خدمات مختلف و نیروهای زبده می باشد.سپردن کلیه خدمات اسباب کشی به دست چنین افرادی قطعا علاوه بر عدم آسیب به وسایل شما و یا ایجاد حادثه ، سبب سهولت و کاهش اتلاف زمان اسباب کشی می شود. برای جلوگیری از ایجاد آسیب به کفپوش ها و یا فرش داخل منزل خود در هنگام جابجایی اثاثیه می توان کلیه فرآیند این کار را به دست چنین افرادی سپرد تا با استفاده از ابزار ها و مهارت خود به صورت اصولی اقدام به انجام این کار نموده تا از هرگونه آسیب به فرش ها یا کفپوش های حساس به خط و خش همچون پارکت لمینت و... جلوگیری گردد.البته انتخاب شرکت باربری تهران خود نکته مهمی است که پیش از شروع اسباب کشی می بایست بر اساس تحقیقات و نظرات مشتریان اقدام به انجام این کار نمود.


استفاده از پادری برای انجام اسباب کشی

در صورتی که قصد بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل یا محل کار خود را به صورت شخصی و همچنین انجام مراحل اسباب کشی بدون استفاده خدمات باربری تهران را داشته باشید می بایست با دقت بیشتری نسبت به برخی موارد اقدام به انجام کارها نمایید. زیرا در صورت کوچکترین سهل انگاری دچار خسارات شدیدی خواهید شد.


یکی از مسائلی که در هنگام اسباب کشی به آن توجه نمی شود وارد شدن افراد با کفش به داخل محیط و ایجاد آلودگی و خط و خش بر روی کفپوش ها می شود. همچنین فرش های داخل محیط در صورت عدم بسته بندی و پهن بودن آن ها در کف ، دچار آسیب دیدگی بر اثر این اتفاق و عبور و مرور افراد با کفش های آلوده خواهد شد. بنابراین بهتر است جهت ایجاد آسیب به کفپوش و فرش های داخل منزل در هنگام اسباب کشی از یک پادری با قدرت جذب بالا در جلوی درب استفاده گردد تا میزان ورود آلودگی به داخل کمتر شود.


بهترین راهکار برای جلوگیری از بروز این اتفاق عدم ورود افراد با کفش به داخل محیط می باشد. می توان از دمپایی هایی از قبل قرار داده شده در جلوی درب ورودی مانع از ورود افراد با کفش بیرون به داخل محیط منزل شد.همچنین برای عدم ایجاد آلودگی محیط داخل می توان از کاورهای مخصوص کفش برای رفت و آمد به داخل خانه استفاده کرد.


استفاده از پد های مخصوص مبلمان

یکی از وسایل بسیار کارا جهت انجام اسباب کشی در منازل و محیط کار پدهای مخصوص مبلمان است که در قسمت پایه های وسایلی همچون مبل ، میز و صندلی و سایر وسایل سنگین دارای پایه می توان قرار داد تا هنگامی که برای انتقال و جابجایی وسایل نیاز به کشیده شدن آن ها بر روی زمین باشد ، از بروز آسیب به کفپوش ، فرش و ... جلوگیری گردد. شرکت های باربری تهران برای انجام این کار از چنین پد هایی برای انجام اسباب کشی وسایل افراد استفاده می نمایند و پیش از شروع جابجایی با قرار دادن تکه های موکت در زیر پایه های اجسام سنگین میزان آسیب به کفپوش را به حداقل خواهند رساند.


این نوع پد ها به صورت پلاستیکی نیز قابل خریداری بوده و می توان قبل از انجام اسباب کشی اقدام به خرید آن ها و استفاده در زیر پایه های مبلمان نمود.

اسباب کشی


بسته بندی اثاثیه با کارتن های محکم

از شایع ترین حوادث در هنگام اسباب کشی باز شدن جعبه ها در حین انتقال و افتادن وسایل داخل آن بر روی زمین است. با وقوع چنین اتفاقی علاوه بر ایجاد آسیب به وسایل ، احتمال آسیب به کفپوش ها نیز وجود دارد.بنابراین جهت بسته بندی اثاثیه می بایست از کارتن ها محکم و با انجام بسته بندی اصولی از بروز چنین اتفاقاتی جلوگیری شود.علاوه بر این آلودگی کارتن ها در صورت عدم استفاده از جعبه های نو و تمیز سبب ایجاد کثیفی بر روی کفپوش و فرش شما نخواهد شد.


بسته بندی اثاثیه یکی از مهم ترین نکات در هنگام اسباب کشی است که انجام آن نیازمند تخصص و مهارت افراد ماهر دارد. پس بهتر است جهت عدم هرگونه آسیب به وسایل خود در هنگام جابجایی ، این خدمت را از شرکت های باربری تهران بخواهید.


استفاده از روکش های مخصوص فرش

فرش یکی از وسایل گران قیمت منازل می باشد که با کوچکترین سهل انگاری دچار آسیب و آلودگی می شود.در صورتی که فرش را لوله و آماده جابجایی نموده اید بهتری است از یک روکش مخصوص پلاستیکی جهت عدم ایجاد آلودگی برای حمل آن استفاده نمایید.استفاده از روکش های پارچه ای و یا پیچیدن یک پتو ضخیم دور آن می تواند از بروز آسیب به تار و پود فرش در هنگام اسباب کشی جلوگیری به عمل آورد.مقاله جابجایی فرش در اسباب کشی بهترین راهکار برای انجام این کار را معرفی می نماید.


استفاده از کارتن های قدیمی و بی کیفیت برای کف محیط

در صورتی که کارتن های قدیمی وسایل خود را همچنان نگه داشته اید اما به دلیل از دست دادن کیفیت نمی توان از آن ها استفاده کرد ، با پهن کردن آن ها بر روی کف و محل عبور و مرور می توان از ایجاد آسیب و آلودگی بر روی کفپوش در اثر رفت و آمد جلوگیری به عمل آورد.