در هنگام اسباب کشی برای بسته بندی اثاثیه نیاز به رعایت نکاتی است که علاوه بر عدم آسیب به آن ها ، سرعت بسته بندی و باز کردن وسایل آسان تر خواهد شد.در آشپزخانه وسایل ریز و درشت زیادی است که برای بسته بندی آن ها نیاز به انجام مواردی می باشد. اگر قصد اسباب کشی دارید ، پیشنهاد ما برای انجام این کار استفاده از خدمات بسته بندی باربری تهران می باشد. دلیل این موضوع سهولت انجام کار ، افزایش سرعت و عدم آسیب به اسباب و اثاثیه می باشد.اما در صورتی که خودتان قصد بسته بندی اثاثیه آشپزخانه را داشته باشید در این مقاله نکاتی را به شما آموزش خواهیم داد تا با به کار گیری این نکات اقدام به بسته بندی اثاثیه ریز آشپزخانه خود نمایید.


بسته بندی لوازم کوچک

به جز ظروف ، در آشپزخانه شاهد وسایلی همچون توستر ، سرخ کن ، پلوپز ، آبمیوه گیری و... هستیم که برای اسباب کشی جهت عدم آسیب نیاز به بسته بندی آن ها می باشد.اولین نکته برای بسته بندی چنین وسایلی استفاده از کارتن های خود وسایل می باشد.اما در صورتی که کارتن این وسایل در دسترس نبود می توانید از کارتن های اسباب کشی با ابعاد وسایل استفاده نمایید.شما می توانید با قرار دادن این وسایل در جعبه و پر کردن فضای خالی جعبه با کاغذ باطله و یا ضربه گیر چنین اقلامی را در هنگام اسباب کشی بدون هرگونه آسیب جابجا نمایید.

بسته بندی اثاثیه


پس از بسته درب جعبه از یک نوار چسب پهن جهت باز نشدن درب آن در هنگام جابجایی استفاده نمایید و در صورت نیاز نام وسیله ای که در داخل کارتن قرار داده ای را بر روی جعبه درج نمایید تا در هنگام جابجایی توسط شرکت های باربری تهران مراقبت بیشتری از آن ها شده و یا در هنگام باز کردن کارتن ها در مکان جدید بتوان به راحتی متوجه وسایل داخل کارتن ها شد.


تمیز کردن وسایل آشپزخانه

یکی از نکاتی که پیش از بسته بندی اثاثیه توسط باربری تهران و یا خودتان می بایست به آن توجه نمایید ، تمیز کردن اقلام آشپزخانه می باشد.مطمئنا استفاده از لوازم تمیز در مکان جدید لذت بخش تر از انتقال آلودگی ها به مکان جدید است. بنابراین جهت جلوگیری از انتقال آلودگی و کثیفی سطح چنین وسایلی به محل جدید ، آن ها را با دستمال تمیز و خشک نموده و سپس در داخل کارتن قرار دهید.


جدا کردن قطعات وسایل آشپزخانه

وسایل ذکر شده که قصد بسته بندی و جابجایی آن ها را دارید ممکن است دارای قطعات مختلفی باشند که به یکدیگر متصل هستند.به طور مثال داخل مایکروویو سینی مخصوصی است که شکستنی می باشد.جهت جلوگیری از بروز آسیب در هنگام اسباب کشی قطعات جدا شونده هر یک از این وسایل را از هم جدا و در داخل کارتن خود وسیله (پیچیدن آن ها در لا به لای روزنامه باطله و...) قرار دهید تا بعد از نقل مکان نیز به دنبال قطعات وسایل نگردید و همگی در یک جا آماده نصب مجدد باشند.


استفاده از جعبه های مناسب برای بسته بندی وسایل

این موضوع برای بسته بندی کلیه وسایل خانه صدق می کند.شرکت های باربری تهران در صورتی که قصد انجام بسته بندی وسایل خود به دست آن ها را داشته باشید ، انواع مختلفی از کارتن ها با سایز های مختلف را پیش از شروع به کار تهیه می نمایند تا کار با سرعت بیشتری پیش رود. اما در صورتی که خود قصد انجام بسته بندی داشته باشید ، می بایست پیش از شروع به کار اقدام به تهیه کارتن های محکم و با سایز مناسب برای بسته بندی اثاثیه نمایید تا در هنگام جابجایی هیچ آسیبی به آن ها وارد نشود.

بسته بندی لوازم آشپزخانه


بستن صحیح وسایل در کارتن

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین مراحل بسته بندی اثاثیه ، محکم کردن جعبه کارتن می باشد. استفاده از چسب های ضخیم و یا طناب مناسب ترین راه برای عدم باز شدن درب کارتن ها می باشد.همچنین جهت باز نشدن جعبه از قسمت زیر ، می توانید با استفاده از چسب کارتن دور تا دور جعبه را محکم نمایید.


نکات مطرح شده برای بسته بندی و جابجایی وسایل کوچک تر آشپزخانه بسیار کار آمد و مهم می باشد. با انجام اصولی تک تک این نکات می توانید از آسیب هاب احتمالی چنین وسایلی در هنگام جابجایی جلوگیری به عمل آورید.اما به طور کلی بهترین راهکار برای انجام کلیه مراحل اسباب کشی استفاده از خدمات باربری تهران می باشد. چنین شرکت هایی با استفاده از کادر مجرب خود و همچنین استفاده از بروزترین امکانات در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به بسته بندی اثاثیه شما به صورت اصولی می نمایند.


در پایان اگر قصد انجام اسباب کشی و استفاده از خدمات باربری تهران را داشته باشید ، می توانید با کارشناسان شرکت تیک بار در خصوص زمان بندی ، هزینه باربری و سایر موارد تماس حاصل نمایید. اتوبار تیک بار با سال ها تجربه در زمینه انجام خدمات اسباب کشی در تهران ،در اختیار داشتن شعبات مختلف در سرتاسر تهران و ارائه متنوع ترین خدمات از جمله بیمه نامه باربری ، حمل بار به شهرستان ، بسته بندی اثاثیه و... یکی از بهترین انتخاب ها برای شما عزیزان می باشد.