اسباب کشی و حمل وسایل منزل ، شرکت و یا کارخانه با یکدیگر تفاوت دارد و هر کدام نیاز به دانش ، تجربه و تخصص مخصوص به خود دارد. مواردی نظیر نوع بسته بندی ، نحوه انتقال بار به خودرو ، انتخاب خودروی مناسب ( وانت ، نیسان ، خاور ، کامیون و ... ) ، روش خالی کردن و چیدن بار در مقصد از جمله مواردی هستند که بسته به نوع بار تفاوت می کنند. حتی نحوه حمل اثاثیه منازل مختلف بسته به نوع وسایل و لوازم با یکدیگر تفاوت دارد.

مهم ترین مسئله انتخاب بهترین روش حمل اسباب خانه و همچنین انتخاب خودروی مناسب برای اسباب کشی است که در بسیاری از موارد پیشنهاد تیک بار استفاده از خاورهای موکت کاری شده به منظور کاهش احتمال آسیب های حتی جزئی به وسایل و لوازم خانه و شرکت شماست. 

انتخاب بهترین وسیله نقلیه برای حمل اثاثیه منزل به حجم اثاث و همچنین مقصد و مبدا بارگیری نیز ارتباط دارد. اینکه مبدا بارگیری برای حمل اثاثیه منزل  در شرق ، شمال ، مرکز یا غرب تهران باشد و همچنین ساعت بارگیری و حمل بار، از جمله موضوعات مهم برای انتخاب بهترین خودرو حمل بار در تهران محسوب می شوند.

پیشنهاد ما  قبل از اقدام به اثاث کشی ، مشورت با کارشناسان اتوبار تیک بار است. می توانید از مشاوره های رایگان ما برای انتخاب بهترین روش و بهترین زمان حمل اثاثیه منزل استفاده کنید.

ضمنا باربری تیک بار آماده ارائه خدمات بسته بندی وسایل منزل و همچنین ارائه خدمات باربری VIP برای حمل لوازم خاص نیز می باشد تا از این طریق خیال شما را از صحت جابجایی ، حمل و بسته بندی اثاثیه در تهران بصورت ایمن آسوده نماید.

بسته بندی کردن وسایل منزل به دلیل حجم زیاد وسایل و خرده ریزهایی که در هر خانه ای وجود دارد کار پر دردسر و زمان بری است. همچنین اگر این کار با دقت انجام نشو ممکن است وسایل در هنگام جا به جایی دچار آسیب شوند.

توجه کردن به این مسئله هم مهم است که در هنگام بسته بندی وسایل می بایست لوازمی که داخل هر بسته بندی قرار می گیرد مشابه بوده تا در هنگام باز کردن بسته ها در پیدا کردن هر وسیله دچار مشکل نشویم.

ضمنا برای حفاضت از وسایل می بایست از پارچه ، پلاستیک ، روزنامه و یا استرچ رپ در بین وسیله ها استفاده کرد و تمامی بسته ها را با چسب قوی و ضخیم محکم کرد.

همچنین مهم است که شرکت باربری که انتخاب می کنید دارای شعبه های مختلف جهت حمل اثاثیه منزل در شمال تهران و ارائه خدمات اسباب کشی در شرق و مرکز و غرب تهران باشد.

همچنین درصورتی که قصد حمل بار و اسباب از تهران به شهرستان یا به هر نقطه دیگری دارید اتوبار تیک بار آماده ارائه خدمات وسیع در این زمینه می باشد.