یکی از دغدغه های اصلی مشتریان باربری تهران و افرادی که قصد جابجایی اثاثیه منزل یا وسایل اداری خود را دارند نحوه بسته بندی اثاثیه منزل به منظور جابجایی در داخل شهر تهران و یا حمل بار به شهرستان می باشد. بسته بندی صحیح از چهار جهت حائز اهمیت است:

1. بسته بندی اثاثیه منزل و لوازم بصورت صحیح باعث راحتی و افزایش سرعت اسباب کشی، حمل و جابجایی وسایل می شود.

2. بسته بندی اسباب منزل و شرکت ها به شکل درست، باعث عدم آسیب آنها هنگام حمل بار و جابجایی می گردد. ایجاد هرگونه آسیب به خصوص در مسافت های طولانی تر حین جابجایی بسیار بیشتر است و انجام اصولی فرایند بسته بندی برای چنین جابجایی هایی از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

3. نوع بسته بندی در انتخاب خودرو حمل بار نیز تاثیر گذار است. وسایلی که به طرز صحیح بسته بندی شده اند جای کمتری را اشغال می کنند و از این رو ماشین کوچکتر و تعداد دفعات رفت و آمد کمتری لازم دارد و از این طریق بر قیمت حمل بار نیز تاثیر می گذارد. این موضوع در هنگام جابجایی در مسافت های طولانی مانند حمل بار به شهرستان اهمیت بیشتری پیدا می کند. به طور مثال انتخاب ماشین باربری در ابعاد مختلف در هزینه باربری تاثیر گذار است و در صورت بسته بندی اصولی، احتیاج به ماشین های بزرگتر کمتر می شود. بنابراین می توان به جار حمل بار به شهرستان با خاور، می توان از ماشین های کوچکتر همچون کامیون و یا حتی وانت استفاده کرد. در نتیجه می توان گفت بسته بندی و حمل اثاثیه به صورت اصولی سبب تسهیل فرایند اسباب کشی و پایین آوردن هزینه ها می شود.

4. زمانی که وسایل منزل به شکلی درست بسته بندی شوند، پیدا کردن، باز کردن و چیدن آنها در مکان جدید بسیار سریع تر انجام می گیرد.


باربری تهران تیک بار با سال ها تجربه در ارائه خدمات اسباب کشی منازل آماده ارائه خدمات حرفه ای خود جهت بسته بندی اثاثیه منزل و وسایل اداره و شرکت ها و کارخانه ها است.


شما می توانید جهت بسته بندی صحیح لوازم لوکس و خاص خود مانند پیانو، یخچال های ساید و اشیاء عتیقه و قیمتی خود که نیاز به مهارت و دقت خاصی دارد از خدمات بسته بندی و جابجایی و حتی چیدن وسایل به همراه تضمین و گارانتی (خدمات VIP) اتوبار تیک بار استفاده نمایید و سرعت و کیفیت در باربری را تجربه نمایید.


باربری تهران تیک بار خیال شما را از اضطراب و استرس های مربوط به اسباب کشی و خستگی های ناشی از بسته بندی اثاثیه منزل و اداره آسوده می نماید.


نمونه بسته بندی اثاثیه منزل توسط پرسنل با تجربه باربری تهران تیک بار

بسته بندی اثاثیه منزل


بسته بندی لوازم اداری چگونه انجام می شود؟

بسته بندی اصولی و دقیق اثاثیه برای ادارات و شرکت ها از عوامل مهمی است که به سبب آن بتوانیم یک اسباب کشی راحت و مناسب داشته باشیم. البته چنانچه این کار به صورت غیر اصولی انجام گیرد، ممکن است عکس این ماجرا هم پیش بیاید و دچار مشکلات زیادی در این بین شویم. بسته بندی لوازم شرکت ها ممکن است در نگاه اول ساده تر از بسته بندی اثاث منزل به نظر برسد اما در حقیقت این گونه نیست و فاکتورهای زیادی را باید برای این کار در نظر گرفت.


از جمله نکات مهم در بسته بندی لوازم اداری و شرکت ها انتخاب روش است. اینکه همه لوازم هر اتاق در جعبه یا جعبه های خاص قرار گیرد یا اینکه روش بسته بندی بر اساس نوع لوازم باشد و لوازم مشابه را در کنار هم قرار دهیم. ضمنا به دلیل حجیم بودن، انتخاب نوع کارتن اسباب کشی نیز بسیار حائز اهمیت است.


نحوه علامت گذاری جعبه ها جهت چینش سریعتر و بارگیری راحت تر نیز از جمله مواردی است که باید هنگام بسته بندی وسایل اداری در نظر گرفت و تا حد امکان از اتلاف وقت جلوگیری نمود.


نکاتی در مورد بسته بندی وسایل ادارات

برچسب گذاری: سعی کنید روی تمام کارتن ها و جعبه هایی که بسته بندی کرده اید برچسب بزنید. این برچسب ها که بهتر است رنگی باشد، لازم است حاوی اطلاعاتی در مورد محتویات کارتن و اتاقی که قرار است در آن قرار بگیرد باشد.


جدا کردن لوازم شکستنی: وسایل ظریف و شکستنی را به صورت جداگانه بسته بندی کنید و با برچسب های مشخص روی آنها علامت "شکستنی" بزنید. همچنین هنگام بارگیری، این بسته بندی ها را در بالای کارتن های دیگر قرار دهید.


بسته بندی لوازم اداری: بسته بندی لوازم و ادوات اداری و دفتری احتمالا سخت ترین بخش اسباب کشی خواهد بود. بدلیل آسیب پذیر بودن این لوازم مانند مانیتورهای کامپیورتر و لپ تاپ، دستگاه های کپی و فکس، سانترال و گوشی های تلفن لازم است هنگام بسته بندی دقت فراوانی شود.

بسته بندی اثاثیه اداره


بسته بندی لوازم منزل چگونه انجام می شود؟

بسته بندی اثاثیه منزل بخش مهمی از خدمات باربری تهران است و بیشتر مشتریان اتوبار تیک بار از نقاط مختلف تهران در واقع به منظور اسباب کشی منزل و حمل اسباب و اثاثیه محل سکونت خود و یا حمل بار به شهرستان با همکاران ما تماس می گیرند. امروزه نحوه بسته بندی و حمل اثاثیه منزل اهمیت زیادی دارد و کیفیت بسته بندی اثاثیه موجب می شود که تا حد زیادی ایمنی و سلامت بار تضمین شود.


نکته مهم اینجاست که یکی از بخش های مهم خدمات اتوبار و باربری تهران، مرحله بسته بندی و حمل اثاثیه است. این کار ظرافت و دقت خاصی را نیاز دارد که به جرات می توان گفت که کیفیت انجام مراحل بعدی اسباب کشی را نیز تضمین می کند. امروزه کارگران شرکت های باربری تهران و یا شهرهای دیگر کشورمان، سعی می کنند تا با استفاده از بهترین وسایل و لوازم این مرحله را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانند و با استفاده از لوازم مناسب این کار را انجام دهند. مانند:

✔ کارتن های چندلایه (از نوع پنج لایه یا هفت لایه) جنس روغنی

✔ برچسب (Label) جهت چسباندن روی کارتن ها به منظور مشخص کردن محتویات آنها

✔ نایلون و یا پوشش (کاور) پلاستیکی حباب دار و ضد ضربه (به خصوص جهت بسته بندی اثاثیه منزل که شکستنی هستند)

✔ طناب

✔ چسب های نواری

✔ روزنامه باطله

✔ فوم ضربه گیر


بسته بندی اثاثیه منزل در ظاهر ممکن است کاری ساده بنظر برسد اما در مواردی این کار حساسیتی دو چندان خواهد داشت.

بسته بندی و حمل اثاثیه


نکات مهم در بسته بندی اثاثیه منزل

• بسته بندی اثاثیه منزل باید در مدت زمانی کوتاه صورت گیرد که با توجه به وجود پرسنل زبده در شرکت های باربری تهران این کار در کوتاه ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

• انجام این کار به گونه ای صورت گیرد که وسایل و اشیاء منزل در طول مسیر باربری و یا حمل بار به شهرستان، آسیبی نبینند و یا گم نشوند.

• اشیاء شکستنی و حساس در جعبه های کوچکتر و اشیاء و وسایل دیگر در جعبه ها و کارتن های بزرگتر جا داده شوند.

• بسته بندی اثاثیه منزل با استفاده از کارتن های مختلف و مخصوص انجام شود. (برای مثال بسته بندی برخی لباس های رسمی با استفاده از کارتن رگال دار صورت گیرد)

• کلیه وسایل و لوازم (از جمله اجاق گاز و لوازم آشپزخانه، وسایل ورزشی، پوشاک، انواع مبل، لوازم برقی، فرش و موکت، لوازم صوتی تصویری و غیره) به صورت تفکیک شده بسته بندی شوند تا در مراحل باز کردن سرعت انجام کار افزایش یابد.


رعایت نکات فوق موجب افزایش سرعت کار و همچنین حفظ ایمنی بار و اثاثیه در طول حمل و نقل به خصوص برای حمل بار به شهرستان با کامیون، خاور، وانت و... می شود. شرکت باربری تهران تیک بار با داشتن پرسنلی زبده و همچنین تجربه ای بسیار موفق در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل و اداره، آماده سرویس دهی به شما شهروندان گرامی در اقصی نقاط تهران می باشد. چنانچه قصد استفاده از این سرویس و یا سایر خدمات ما نظیر حمل بار به شهرستان، اجاره انبار در تهران و... را داشته باشید، کافیست به شعبه مورد نظر خود تماس حاصل نمایید.


ابعاد کارتن های بسته بندی اسباب کشی چگونه است؟

سایز کارتن های بسته بندی به شرح زیر است:


طول عرض ارتفاع
75 60 65
60 50 50
50 50 50
45 43 43
30 30 30
30 20 25

کارتن های بزرگ مخصوص حمل وسایل سبک مانند ظروف و قابلمه است و کارتن های کوچک نیز جهت بسته بندی ظروف چینی، کریستال و ... است. به این ترتیب وسایل بیشتری روی هم چیده نمی شود و ظروف و وسایل شکستنی در اسباب کشی و باربری، دچار آسیب دیدگی نمی شوند. کارتن هایی با ابعاد 30*30*30 انتخاب مناسبی برای حمل کتاب هستند.


مزایای استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل شرکت های باربری تهران

1. در صورت اعلام درخواست از جانب شما کلیه وسایل و ابزار لازم بسته بندی اثاثیه منزل هنگام اسباب کشی، مانند نوار چسب، کارتن در ابعاد مختلف، انواع ریسمان و بندهای کشی و... از جانب شرکت های باربری تهران ارائه می گردد و نیازی نیست نگران تامین این وسایل باشید.

2. بسته بندی لوازم حساس منزل یا شرکت مانند تلویزیون، مانیتورها و لوازم شکستنی، به دلیل تجربه بالا پرسنل و در اختیار داشتن انواع ابزار کمکی به عنوان ضربه گیر و همچنین بسته بندی و حمل اثاثیه به شکل حرفه ای احتمال آسیب به وسایل حساس و با ارزش شما را هنگام اسباب کشی به حداقل می رساند.

3. عموما بسته بندی اثاثیه منزل و حتی لوازم شرکت و ادارات کاری وقت گیر و خسته کننده است که نیاز به چندین روز صرف وقت از جانب شما، دوستان و خانواده خواهد داشت. از طریق سپردن بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره خود به یک تیم مجرب، می توانید از هدر رفت این زمان جلوگیری کرده و بجای آن به فعالیت اصلی و کسب و کار خود بپردازید. همچنین از بوجود آمدن خستگی و مشکلات جسمی نیز جلوگیری نمایید.

4. بدلیل تجربه بیشتر و ابزار بهتر و همچنین پرسنل زبده و حرفه ای شرکت های باربری تهران، بسته بندی اثاثیه منزل و اداره بسیار سریع تر انجام می گیرد. زیرا ما کاملا می دانیم برای بسته بندی لوازم شکستنی چگونه عمل کنیم، بسته بندی را از کدام بخش شروع کنیم و یا مثلا در صورت نیاز مبلمان منزل را چگونه در نهایت دقت و سرعت بسته بندی و آماده حمل نماییم.

5. استفاده از خدمات شرکت های باربری تهران برای بسته بندی اثاثیه منزل باعث می شود باربری و حمل اثاث شما نیز بسیار سریعتر انجام گیرد. زیرا ما طبق تجربه می دانیم از چه ابعاد کارتن ها یی استفاده کنیم، چگونه اسباب و اثاثیه را بسته بندی نماییم تا هم جای کمتری اشغال کنند و هم راحت تر حمل شوند. این کار سبب کاهش هزینه باربری نیز خواهد شد.


ضمنا بسته بندی اثاثیه منزل و اداره هرچه دقیق تر و اصولی تر انجام شود، باز کردن و چیدن آنها در منزل و مقصد جدید نیز سریعتر و راحت تر خواهد بود.


بصورت کلی با توجه به تمامی موارد گفته شده، از طریق سپردن وظیفه بسته بندی لوازم خود به یک شرکت خدمات اسباب کشی حرفه ای از خستگی ایجاد آسیب جسمی جلوگیری کرده و احتمال آسیب رسیدن به لوازم خانه یا شرکت را به حداقل برسانید و به این ترتیب در زمان و هزینه نهایی اسباب کشی خود صرفه جویی نمایید.

بسته بندی اثاثیه منزل و اداره


تعرفه و قیمت بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت

تعرفه ها و نرخ بسته بندی اثاثیه منزل و یا شرکتها به عوامل متعددی وابسته است از جمله: تعداد کارتن های مورد استفاده و سایر لوازم بسته بندی. در این راستا تهیه کارتن و یا لوازم دیگر جهت بسته بندی اثاثیه و تعداد و همچنین نوع آنها تاثیر زیادی در هزینه های بسته بندی دارد. در مجموع می توان گفت موارد زیر در تعیین قیمت نهایی بسته بندی اثاثیه تاثیرگذارند:

• تعداد کارگران مورد نیاز

• نوع کارتن (چند لایه بودن، گرماژ، سایز کارتن و غیره)

• تعداد کارتن و وسایل مورد استفاده (برای مثال مقدار رول پلاستیک و نایلون های حباب دار)

• قیمت و تعرفه های اتحادیه


هزینه کارتن های بسته بندی اثاثیه منزل و اداره از 7 هزار تومان شروع می شود تا 20 هزار تومان که تعرفه نهایی آن بستگی به ابعاد کارتن ها دارد.

ضمنا هزینه کارگر حرفه ای بسته بندی (آقا و خانم) ساعتی 25 الی 30 هزار تومان می باشد.


از طرف دیگر وقتی که این کار را به همکاران ما بسپارید یعنی در واقع کار را به کاردان سپرده اید. به همین جهت از شما همشهریان گرامی دعوت می کنیم که جهت اسباب کشی و بسته بندی انواع وسایل و لوازم منزل و یا محل کار و کسب خود با ما تماس بگیرید.


شعبه شمال تهران :88101539 شعبه شمال غرب تهران :22116910 شعبه غرب تهران :44617724 شعبه مرکز تهران :88875794


سخن پایانی

در پایان با انتخاب باربری تهران تیک بار به منظور ارائه خدماتی نظیر بسته بندی اثاثیه منزل و اداره، حمل بار به شهرستان، اجاره انبار در تهران و... در وقت و زمان خود صرفه جویی خواهید نمود و در کنار آن از سلامت اسباب خود مطمئن خواهید شد. علاوه بر این می توانید هزینه باربری خود را به مراتب کاهش دهید. بسته بندی و حمل اثاثیه کاری تخصصی است که نیاز به تجربه و مهارت زیادی دارد. عدم رعایت نکات حتی خیلی کوچک هم می تواند منجر به آسیب های جدی به لوازم و خسارت مادی و معنوی گردد.


خدمات بسته بندی اثاثیه در سعادت آباد

خدمات بسته بندی اثاثیه در سعادت آباد

اگر قصد اثاث کشی و جابجایی از منطقه سعادت آباد تهران به هر یک از مناطق دیگر این شهر و حتی شهرستان ها را دارید، می توانید با شرکتهای باربری تهران به این منظور تماس بگیرید و به منظور رزرو خدمات بسته بندی اثاثیه و همچنین خدمات حمل بار تهران و یا حمل بار به شهرستان، اقدام کنیدnbsp;شرکت اتوبار تهران تیک بار نیز یکی از بهترین شرکتهای ارائه دهنده این خدمات است و با توجه به اینکه یکی از دفاتر اصلی شرکت نیز در همین منطقه قرار دارد، با داشتن تجربه ای طولانی و همچنین نزدیک بودن به شما همشهریان گرامی مقیم منطقه سعادت آباد، براحتی سرویس ها و خدمات لازم را در این زمینه ها در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین شما اهالی محترم سعادت آباد تهران اگر قصد استفاده از بهترین خدمات اسباب کشی و بسته بندی وسایل خود را دارید، بدون هیچ نگرانی می توانید با کارشناسان شرکت باربری تیک بار در تهران تماس بگیریدnbsp;همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران کلیه اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار می دهند. از جمله زمان بسته بندی، تعرفه و هزینه خدمات بسته بندی اثاثیه و لوازم منزل، وسایل و لوازمی که بسته بندی می شوند، نوع کارتن ها و لوازم مورد استفاده جهت بسته بندی و موارد دیگرnbsp;شما می توانید جهت هر یک از دو حالت زیر اقدام کنید و از مزایای خدمات شرکت باربری و اتوبار تیک بار بهره مند شوید:• خدمات بسته بندی وسایل و لوازم منزل• بسته بندی وسایل شرکتها، موسسات و غیرهمورد اول که مربوط به خدمات بسته بندی لوازم منزل است و جهت اسباب کشی و حمل بار منزل در سعاتد آباد صورت می گیرد. اما مورد دوم مربوط به جابجایی و انتقال محل کار شماست. یعنی اگر می خواهید موسسه، شرکت، فروشگاه، سازمان، هر گونه مرکز خدماتی، تفریحی، ورزشی، اداری، تجاری، آموزشی و... را از سعادت آباد به هر منطقه و یا شهر دیگری منتقل کنید و قصد جابجایی لوازم و وسایل محل کار خود را دارید، می توانید جهت اقدام و رزرو با همکاران ما تماس بگیریدnbsp;مزایای بسته بندی سعادت آباد:خدمات بسته بندی سعادت آباد همانطور که توضیح دادیم، بخشی از خدمات باربری سعادت آباد تهران است و در این راستا همکاران ما (کارگران باربری و سایر پرسنل) از هیچ کوششی به منظور بسته بندی ایمن و مناسب اثاثیه و وسایل شما دریغ نخواهند کرد. به طوری که کلیه اسباب و اثاثیه شما به خوبی بسته بندی شده و آماده حمل بار می شوندnbsp;شاید بتوان گفت که مهمترین مزایای بسته بندی اتوبار سعادت آباد عبارتند از:• دقت در بسته بندی لوازم• سرعت بالای بسته بندی وسایnbsp;• قابل انجام جهت اثاث کشی منزل و اسباب کشی موسسات و شرکتها• استفاده از بهترین لوازم بسته بندی (جعبه و کارتن اسباب کشی و لوازم دیگر)• ایمن بودن وسایل و آسیب نرسیدن به آنها در طول مراحل باربری تهران• قیمت و تعرفه های مناسب و کاملا مقرون به صرفه• وارد نشدن کوچکترین فشار به شما و خانواده جهت بلند کردن و یا بسته بندی وسایلهمانطور که مشاهده می کنید، خدمات بسته بندی سعادت آباد شرکتهای اتوبار تهران می تواند کمک بزرگی به اسباب کشی و جابجایی محل کار و یا سکونت شما کند. به این ترتیب دیگر با وجود همکاران ما جای نگرانی در این زمینه نخواهد بود و شما می توانید به آسانی با کمک همکاران ما از عهده این امر برآیید. بدون اینکه کوچکترین زحمتی بکشید و یا نگران تهیه وسایل بسته بندی باشیدnbsp;هر گونه اسباب و اثاثیه ای که در منزل و یا محل کار خود دارید را می توانید با خیال راحت به همکاران ما بسپارید تا جهت بسته بندی آنها اقدام کنندnbsp;قیمت و هزینه بسته بندی اثاثیه در سعادت آباد:همانند سایر مناطق تهران قیمت و تعرفه های بسته بندی اثاثیه و لوازم بر مبنای موارد متعددی سنجیده و محاسبه می گردد. از جمله این موارد می توان به نکات زیر اشاره کرد:• تعداد کارتن های مورد نیاز جهت بسته بندی لوازم• تعداد کارگران حمل بار جهت بسته بندی وسایل شما• حجم وسایلو البته نکات دیگری که در نهایت تعرفه بسته بندی لوازم شما را رقم می زنند و در نهایت با سایر هزینه ها (مانند تعداد خودروهای باربری و همچنین فاصله محل اولیه تا مقصد حمل بار شما) جمع شده و قیمت و هزینه باربری محاسبه و به مشتریان محترم اعلام می گرددnbsp;جهت بسته بندی کلیه لوازم خود و همچنین خدمات اثاث کشی و حمل بار سعادت آباد با ما تماس بگیرید. شرکت اتوبار تهران تیک بار در کنار شماست.
بسته بندی لوازم در الهیه

بسته بندی لوازم در الهیه

آیا قصد اثاث کشی و رزرو باربری الهیه را دارید، ولی نگران نحوه ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت خود هستید؟ در این صورت بدون هیچ گونه نگرانی می توانید شرکت باربری تهران تیک بار به عنوان یکی از بهترین شرکتهای اتوبار تهران تماس بگیریدnbsp;ما کلیه موارد و جوانب کار را در نظر می گیریم و به شما همشهریان گرامی مقیم منطقه الهیه تهران (منطقه فرشته) این مژده را می دهیم که در صورت نیاز به اثاث کشی و حمل بار می توانیم بهترین خدمات را به شما ارائه بدهیم. به خصوص بسته بندی دقیق و حرفه ای مطابق با استانداردهای روز جهان که همکاران ما با دقت کامل آنها را انجام داده و با استفاده از بهترین و جدیدترین شیوه ها سعی می کنند در این زمینه عالی عمل کنند. در حقیقت بسته بندی لوازم و وسایل در الهیه، بخش مهمی از خدمات اسباب کشی تهران به شمار می رودnbsp;لوازم مورد نیاز بسته بندی در باربری الهیه:یکی از نکات مهم در اثاث کشی، نوع و کیفیت وسایل و لوازم باربری است. به عبارت بهتر لوازمی که جهت بسته بندی اثاثیه و لوازم خانگی، اداری، آموزشی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. این لوازم باید استاندارد و به روز باشند و کیفیت ساخت مناسبی داشته باشند تا مانع از بروز هر گونه آسیب یا صدمه به اشیاء و وسایلی که بسته بندی می شوند، بشوند. بطوری که تمام وسایل و لوازم به سلامت به مقصد برسندnbsp;به همین منظور شرکتهای باربری تهران در الهیه (از جمله شرکت اتوبار تهران تیک بار) تلاش می کنند تا با استفاده از بهترین وسایل بسته بندی، اقدامات لازم در این زمینه را برای مشتریان خود انجام دهند. از جمله:• با استفاده از بهترین فوم، نایلون و پلاستیک های حباب دار و ضد ضربه، بدنه وسایل را پوشانده و به آرامی و با دقت بالا، در جعبه و کارتن اسباب کشی قرار می دهند.• هنگام بستن درب کارتن ها و جعبه ها به ویژه کارتن های حامل وسایل شکستنی و حساس دقت کنند.• سعی کنند ضمن بکار بردن دقت کافی، به زمان و وقت نیز توجه کنند و تا حد امکان این مرحله را سریع انجام بدهندnbsp;• تعداد کارتن های مورد نیاز برای وسایل و لوازم را در نظر بگیرندnbsp;• هنگام چسباندن درب کارتن و جعبه ها، در صورت در اختیار داشتن برچسب (لیبل) از آن جهت نوشتن محتویات درون آن استفاده کنندnbsp;• درب کارتن و جعبه ها کاملا با دقت با استفاده از چسب های نواری محکم و با دوام بسته شوندnbsp;• هنگام آماده سازی و بسته بندی مبلمان اداری و یا خانگی، طوری تمام بدنه را با استفاده از لایه محافظ و کاور های پلاستیکی بپوشانند که حتی در صورت برخورد با در و دیوار، آسیبی به بدنه و یا پایه های آن وارد نشود.هر یک از مراحل بالا باید توسط کارگر باربری و حمل بار حرفه ای که توانایی های لازم جهت انجام و رعایت نکات گفته شده را داشته باشد، صورت بگیرند. چنین افرادی معمولا دقیق، صبور و با حوصله عمل می کنند. معمولا بیشتر کارگران حمل بار استخدام شده توسط شرکتهای اتوبار تهران، آموزش های لازم را می بینند تا براحتی بتوانند در زمینه بسته بندی مبلمان در اسباب کشی و سایر لوازم با کیفیت عمل کنندnbsp;ضمنا این نکته را نیز یادآور شویم که خدمات بسته بندی در منطقه الهیه تهران برای کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی صورت می گیرد. یعنی چه قصد اسباب کشی منزل داشته باشید و یا جابجایی و انتقال محل کار خود (اداره، شرکت، سازمان، موسسه، گالری هنری، فروشگاه، رستوران، باشگاه ورزشی و ...) می توانید از خدمات ما استفاده کنیدnbsp;انتظارات مشتریان از شرکتهای اتوبار الهیه:ما از آنجایی که خود را متعد به خدمت صادقانه به مشتریان خود در سراسر مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران و سایر شعب مان در تهران می دانیم، سعی می کنیم کلیه انتظارات و دیدگاه های آنها را نیز در نظر بگیریم. بطوری که ضمن ارائه بهترین خدمات بسته بندی الهیه به منظور جابجایی و انتقال بار در تهران و یا حمل بار به شهرستان، بتوانیم مشتریان خود را تا حد امکان راضی نگه داریم. البته کیفیت عالی همکاران ما در شعب مختلف شرکت خدمات باربری تیک بار در تهران موجب جذب هر چه بیشتر مشتریان ما و همچنین بازخورد (فیدبک) های مثبت و بسیار محبت آمیز از سوی آنها شده استnbsp;از جمله مهمترین انتظارات مشتریان از شرکت های خدمات اسباب کشی و حمل بار الهیه تهران عبارتند از:• بسته بندی سریع و دقیق بطوری که هیچ از لوازم گم نشوند و یا دچار صدمه نشوندnbsp;• احترام کارکنان و کارگران اتوبار الهیه به خواسته های آنهاnbsp;• صدور بارنامه و بیمه باربری در صورت امکان (به ویژه جه شرکتها، موسسات، سازمان ها و...nbsp;• راهنمایی و کمک به چیدمان وسایل در محل جدید (مانند: باربری VIP تیک بار)• محاسبه عادلانه و منصفانnbsp;قیمت و هزینه باربریما نه تنها این دیگاه ها و انتظارات مشتریان خود را کاملا درک می کنیم بلکه تلاش می کنیم تا با ارائه راهکارهای جدید و مناسب در یاری رساندن هر چه بیشتر و بهتر آنها در زمینه اثاث کشی و خدمات اتوبار الهیه، خدمات دیگری از جمله اجاره انبار در تهران را ارائه بدهیمnbsp;این کار کمک بزرگی به بسیاری از افرادی است که چه در منطقه الهیه و یا نقاط دیگر شمال تهران قصد بسته بندی و حمل بار خود به مکانی دیگر را دارند ولی بنا به دلایلی باید برای مدتی بخشی از وسایل و لوازم خود را در محلی دیگر نگهداری کنند. (به خصوص تجار و بازرگانان، شرکتها، ادارات، موسسات خدماتی و...nbsp;
بسته بندی وسایل در زعفرانیه

بسته بندی وسایل در زعفرانیه

اگر به دنبال خدمات بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت در منطقه زعفرانیه هستید، با خیال راحت با ما تماس بگیرید. بسته بندی در حقیقت نه تنها در خدمات اتوبار زعفرانیه نقش مهم و پررنگی را ایفا می کند بلکه از دیدگاه مشتریان ما شامل افراد و اشخاص حقیقی و حقوقی نیز مهم است. چرا که آنها انتظار دارند که کارکنان شرکت خدمات اسباب کشی که با آن قرارداد بسته اند، با کیفیت بالا و با رعایت احتیاط کامل اقدام به بسته بندی و حمل بار کنندnbsp;در حالت کلی همانطور که می دانید هر چه بسته بندی صحیح تر، بهتر و با استفاده از وسایل با کیفیت تر و بهتری صورت گرفته باشد، طبیعتا در هنگام حمل اثاثیه منزل و شرکت با خیال راحت می توان جعبه و کارتن های اسباب کشی (که در آنها اسباب و اثاثیه قرار داده شده) را جابجا و اقدام به حمل و نقل آنها کردnbsp;مسئله وارد شدن هر گونه خسارت به اموال و دارایی های منزل و یا شرکتها و موسسات مالی، اداری، تجاری و غیره که قصد اثاث کشی و جابجایی بار خود را دارند (حمل بار به شهرستان و یا حمل بار تهران) مسئله ای مهم است که باید به دقت در نظر گرفته شود و به همین منظور باید شرایط مناسبی جهت اسباب کشی و انتقال وسایل و لوازم فراهم شود. شرایطی از جمله:• استفاده از پرسنل مناسب، افرادی کارکشته و دلسوز و حرفه ای (شامل کارگر باربری و راننده)• بکارگیری و انتخاب ماشین حمل بار و باربری مناسب (اعم از خودروهای باری سبک، نیمه سنگین و یا سنگینnbsp;• بسته بندی اثاثیه و لوازم بصورت حرفه ای و درست• در نظر گرفتن شرایط (مانند وضعیت جاده و راه ها و یا تعداد کارتن های مورد نیاز، اسباب کشی برای افراد مسن و...nbsp;• سرویس دهی در زمان مناسبهمانطور که مشاهده کردید، در واقع بسته بندی نیز یکی از این شرایط و ویژگی هاست. نکته ای مهم که شرکتهای اتوبار تهران تلاش می کنند در زمینه کیفیت آن پیشرو باشند و عالی عمل کنندnbsp;نحوه بسته بندی اثاثیه منزل:اسباب و اثاث منزل شما توسط همکاران ما در منزل شما (که از شعبه باربری شمال تهران به مکان شما در زعفرانیه اعزام می شوند) بصورت کاملا استاندارد آماده حمل و نقل می شوند. به این منظور باید با استفاده از لوازمی مانند این موارد بسته بندی صورت گیرد:• کارتن بسته بندی پنج لایه• بابل رپ و استرچ رپ مقاوم و ضد ضربه• دستگاه های چسب زن دستی از نوع حرفه ای• برچسب جهت مشخص کردن محتویات کارتن هnbsp;ضمنا کلیه لوازم منزل از لوازم آشپزخانه گرفته تا وسایل اتاق خواب و یا لوازم ورزشی، دستگاه ها و آلات موسیقی، گل و گیاه و سایر موارد منزل شما به دقت بسته بندی و آماده جابجایی می شوندnbsp;بسته بندی وسایل اداره و شرکت:هنگامی که شرکتهای باربری تهران، قصد ارائه خدمات اسباب کشی اداره ها و شرکتها را دارند، باید نکاتی مشابه بسته بندی منزل را در این زمینه رعایت کنند. در واقع بسیاری از اصول پایه ای این امر در هر دو حالت یکسان است. برای مثال: جابجایی اجسام سنگین در اسباب کشی، حمل و جابجایی گاوصندوق، بسته بندی و انتقال لوازم آشپزخانه، جابجایی گیاهان آپارتمانی در اسباب کشی، بسته بندی لوستر و سایر لوازم روشنایی و موارد دیگرnbsp;اما یکی از نکات مهم توجه به لوازم اداری و تجهیزات و دارایی های شرکتها، فروشگاه ها، موسسات، دفاتر خدماتی و یا آموزشی فرهنگی و بطور خلاصه مراکز مختلف مالی، اداری و یا خدماتی است. در این گونه مراکز برخی از دارایی ها و اموال آن مجموعه (اعم از دولتی و یا خصوصی) اهمیت دوچندانی دارند و مدیران این نهادها به هیچ وجه تمایل ندارند که خدای نکرده شاهد بروز کوچکترین آسیب و یا خسارتی شوند از جمله:• گم شدن وسایل، مدارک و دارایی های شرکت و یا سازمان• شکستن و یا خراش افتادن بر روی بدنه وسایل و دستگاه های حساnbsp;• آسیب رسیدن به در و دیوار هنگام بسته بندی و یا حمل وسایل سنگیnbsp;هر یک از چنین اتفاقاتی می تواند منجر به بروز خسارت های گاه جبران ناپذیری به مجموعه مورد نظر می شود. البته شرکتهای اتوبار تهران در برابر چنین اتفاقاتی مسئول هستند و در صورتی که بیمه باربری برای مشتریان صادر شده باشد، در نهایت خسارت خود را دریافت خواهند کردnbsp;شرکت اتوبار تهران تیک بار با سالها تجربه در زمینه بسته بندی وسایل در باربری زعفرانیه و سایر مناطق شمال تهران با بهترین کیفیت می تواند پاسخگوی نیازهای شما همشهریان گرامی باشد. کافی است با ما تماس بگیریدnbsp;
بسته بندی لوازم اداری و تجاری در پاسداران

بسته بندی لوازم اداری و تجاری در پاسداران

بسته بندی لوازم اداری و تجاری در پاسداران همانند خدمات دیگر ما بخشی از خدمات ما در زمینه اتوبار و باربری پاسداران تهران است. همانطور که می دانید خدمات اسباب کشی اصول و روش های خاص خود را دارد. چرا که اثاث کشی و حمل و نقل بار امروزه تبدیل به کاری تخصصی شده است. چه در مورد اسباب کشی و حمل بار منزل و چه سازمان ها، موسسات و شرکتها. به همین جهت همانند بسیاری از کشورهای جهان، امروزه شرکتهای باربری تهران از جمله شرکت اتوبار تهران تیک بار در این زمینه تلاش می کنند تا با رعایت جدیدترین استانداردها و تکنیک ها و همچنین بهره گیری از بهترین امکانات و لوازم بهترین سرویس دهی را در زمینه اثاث کشی و جابجایی بار در خیابان پاسداران و سایر نقاط زیرمجموعه باربری شمال تهران انجام دهندnbsp;اما همانطور که در بخش های مختلف از جمله بخش مقالات باربری تاکید کرده ایم، در حقیقت اثاث کشی و انتقال آنها به مقصد اصول خاص خودش را دارد و باید با استفاده از تکنیک ها و روش های مختلف سعی شود که کلیه اسباب و اثاثیه به سلامت به مقصد رسانده و در نهایت در محل جدید خود قرار داده شوندnbsp;به همین منظور یکی از مهمترین و حساس ترین بخش های خدمات اسباب کشی و اتوبار تهران، خدمات بسته بندی اثاثیه است. یعنی در واقع بسته بندی اسباب و لوازم منزل و یا شرکتها و موسسات. هر یک از این دو حساسیت ها و اهمیت خاص خود را دارند به خصوص بسته بندی وسایل موسسات، سازمان ها، مجموعه های اداری، فروشگاهی، مالی، دولتی و یا خصوصی. به عبارت بهتر مشتریان حقوقیnbsp;به همین جهت با توجه به اهمیت بسته بندی لوازم اداری و تجاری در پاسداران و سایر مناطق تحت پوشش همکاران ما در شعبه اتوبار شمال تهران، کلیه تلاش خود را انجام می دهیم تا جهت برطرف کردن هرگونه نگرانی مدیران محترم این مجموعه ها و نهادها جهت یک اسباب کشی و باربری اصولی و صحیح اقدام کنیمnbsp;بسته بندی لوازم تجاری و اداری در باربری پاسداران همانند سایر مناطقی که همکاران ما به آنها سرویس دهی و خدمات اتوبار تهران را ارائه می دهند با استفاده از بهترین پرسنل، بهترین امکانات و همچنین وسایل و لوازم باربری درجه یک و جدید صورت می گیرد. لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست. ما همواره به مدیران محترم مجموعه های اداری، تجاری، فرهنگی، خدماتی، آموزشی و... در خیابان پاسداران و مناطق اطراف آن تعهد می کنیم که بهترین خدمات بسته بندی وسایل و لوازم آنها را انجام بدهیم و با تمام توان تلاش می کنیم تا این فشار را از روی دوش آنها بر داریمnbsp;بسته بندی وسایل اداری و تجاری در پاسداران باید به گونه ای صورت بگیرد که:• کوچکترین آسیبی به وسایل و لوازم مجموعه (اداره، فروشگاه، شرکت، موسسه و غیره) وارد نشودnbsp;• هیچ یک از از وسایل گم نشوندnbsp;• نیاز چندانی به دخالت مستقیم پرسنل و نیروهای خود شرکت یا سازمان (مشتری حقوقی) در بسته بندی نباشد.• بسته بندی باید با استفاده از بهترین جعبه و کارتن اسباب کشی صورت بگیردnbsp;• جابجایی و حمل گاوصندوق به راحتی صورت بگیردnbsp;• کلیه فایل ها، مدارک، اسناد شرکت یا مجموعه به دقت بسته بندی شده و آماده ارسال به مقصد شوندnbsp;• حتی الامکان نوع محتویات کارتن ها و جعبه ها بر روی لیبل ها (برچسب) نوشته شده و بر روی کارتن یا جعبه چسبانده شودnbsp;• از لوازمی مانند فوم، نایلون مقاوم، استرچ رپ و بابل رپ جهت بسته بندی وسایل استفاده شودnbsp;• کارگران حمل بار هنگام جمع آوری و قرار دادن وسایلی مانند دستگاه فکس، اسکنر، کامپیوترها و لپ تاپ ها در جعبه ها و یا کارتن های حمل بار، کاملا مراقب باشند به خصوص مانیتورهاnbsp;شرکت اتوبار تهران تیک بار به این وسیله رسما اعلام می کند که ضمن رعایت کلیه اصول فوق و استفاده از بهترین کارگران، امکانات و همچنین انواع ماشین های حمل بار و باربری مناسب جهت امور باربری و بسته بندی وسایل و لوازم اداری، آماده همکاری با کلیه اداره ها، بانک ها، مراکز علمی، فروشگاهی، ورزشی، فرهنگی، شرکتها، نهادهای خصوصی و یا دولتی در خیابان پاسداران تهران استnbsp;
بسته بندی لوازم در کامرانیه و فرمانیه

بسته بندی لوازم در کامرانیه و فرمانیه

خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت در کامرانیه و فرمانیه تهران، همانند بسیاری از مناطق دیگر شمال پایتخت، تحت پوشش همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران است. این گونه خدمات که در واقع بخش مهمی از خدمات باربری فرمانیه و همچنین اتوبار و باربری کامرانیه تهران است، به کلیه مشتریان ما در این مناطق یعنی مشتریان حقیقی و حقوقی ارائه می شوندnbsp;اما نکته مهم در این زمینه این است که باید توجه داشته باشید که خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه از دید شرکتهای باربری تهران اهمیت فراوانی دارد و در واقع بخش مهمی از آنرا تشکیل می دهد. از این رو در مقالات و بخش های مهم این وب سایت تاکنون درباره مهمترین نکات کلیدی بسته بندی و اهمیت آنها در زمان ارائه خدمات اسباب کشی جهت آشنایی شما همشهریان محترم نوشته ایمnbsp;در حقیقت در زمان ارائه خدمات اتوبار تهران، باید کارکنان این شرکتها با هماهنگی های لازم با مشتریان خود موارد زیر را تا حد امکان رعایت کنند:• دقت در انتخاب ماشین حمل بار و باربری• رعایت شیوه درست حمل بار• انتخاب بهترین و توانمندترین کارگر باربری• استفاده از بهترین روش برای اثاث کشی• بسته بندی وسایل شکستنی• بکارگیری بهترین وسایل و لوازم باربری (به ویژه جهت بسته بندی اثاثیه)• برقراری هماهنگی های لازم با مشتریاnbsp;• امکان حمل بار به شهرستان• سرویس دهی منظم و مرتب در ایام مختلف سال• وجود شعبه های مختلف شرکت باربری در تهرانهمانطور که مشاهده کردید در حقیقت بسته بندی حرفه ای، اصولی و دقیق بخش مهمی از خدمات اسباب کشی و اتوبار تهران را تشکیل می دهد. به ویژه جهت آماده سازی و بسته بندی لوازم شکستنی از جمله بشقاب، لیوان و ظروف مختلف و حتی بسیاری از یادگاری ها و اشیاء یادگاری مختلف این امر اهمیت زیادی داردnbsp;در مناطقی مانند کامرانیه و فرمانیه تهران نیز همانند بسیاری از مناطق دیگر همکاران ما تلاش می کنند تا با ارائه بهترین و دقیق ترین خدمات بسته بندی، با استفاده از بهترین کارگران زبده و مجرب در زمینه اسباب کشی و حمل بار در فرمانیه و کامرانیه تهران و همچنین به کار بردن لوازم درجه یک بسته بندی بهترین خدمات را به شما شهروندان محترم ارائه دهند و در نهایت یک اثاث کشی و اسباب کشی آسان را برای شما به ارمغان بیاورندnbsp;لوازم بسته بندی در اتوبار فرمانیه و کامرانیه:استفاده از وسایل و لوازم درجه یک و مخصوص بسته بندی اهمیت زیادی در اثاث کشی و خدمات حمل بار دارد. این مسئله صرفا مختص باربری تهران و حتی کشورمان ایران نیست و بلکه در کشورهای دیگر جهان نیز مرسوم است. لوازمی از قبیل:• جعبه و کارتن اسباب کشی• استرچ رپ• بابل رپ• چسب زnbsp;• برچسب (لیبل)در این زمینه ما به شما قول می دهیم که ضمن رعایت کلیه اصول و استانداردهای لازم، رضایت شما را بطور کامل بدست بیاوریم و این بار سنگین را از روی دوش شما بر می داریم. اگر به خدمات اثاث کشی و بسته بندی حرفه ای لوازم منزل و یا دفتر کار خود (مانند مراکز اداری، مالی، تجاری و غیره) در هر یک از مناطق کامرانیه و یا فرمانیه در تهران نیازمندید، با همکاران ما در واحد باربری و اتوبار شمال تهران تماس بگیریدnbsp;
بسته بندی لوازم منزل در نیاوران

بسته بندی لوازم منزل در نیاوران

بسته بندی لوازم منزل در نیاوران تهران را از شرکت باربری و اتوبار تهران تیک بار بخواهید. ما به عنوان یکی از بهترین شرکتهای باربری تهران، تاکنون توانسته ایم در زمینه باربری نیاوران به خوبی در خدمت همشهریان محترم باشیمnbsp;از قدیم گفته اند که کار را باید به کاردان بسپارید. نظر ما هم همین است. بسته بندی یکی از مهمترین اموری است که در هنگام اثاث کشی و حمل بار اهمیت بسزایی در زمینه محافظت از لوازم با ارزش در اسباب کشی دارد. چرا که در صورت بسته بندی اشتباه و ضعیف ممکن است وسایل و لوازم هنگام جابجایی آسیب ببینند و دچار شکستگی، خراش و یا افتادن خط بر روی سطح آنها شوند. این مسئله به ویژه در مورد وسایل گرانبها و قیمتی و یا یادگاری های خانوادگی اهمیت بیشتری دارد. (مانند ظروف کریستال، تابلوهای نفیس، بشقاب های تزئینی، فرش و قالی های گرانبهای قدیمی و...)امروزه بسته بندی صحیح و درست لوازم منزل در باربری اهمیت زیادی دارد. نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورهای جهان نیز افرادی که در زمینه خدمات اتوبار و اثاث کشی مهارت و تجربه دارند، همواره تلاش می کنند تا با استفاده از ابزارهای روز و همچنین بکارگیری مهارت های خود این کار را به بهترین نحو ممکن انجام بدهند. (برای مثال استفاده از بهترین جعبه و کارتن اسباب کشی و یا استفاده از لوازمی مانند وسیله Hand Truck در باربریnbsp;همکاران ما در شرکت اتوبار تهران تیک بار نیز به نوبه خود در این زمینه نهایت تلاش خود را انجام می دهند تا با استفاده از بهترین پرسنل (از جمله کارگران حمل بار) وهمچنین وسایل و لوازم باربری از نوع درجه یک و استاندارد در خدمت شما باشندnbsp;لذا جای هیچ گونه نگرانی نیست و با خیال راحت می توانید وسایل و لوازم منزل خود را پیش از اسباب کشی و خدمات اتوبار نیاوران به ما بسپارید. همانطور که اشاره کردیم، همکاران ما از لوازم درجه یک و مناسبی جهت بسته بندی لوازم شما استفاده می کنند که به شرح زیر هستند:• کارتن های چند لایه مخصوص اثاث کشی و حمل باnbsp;• استرچ رپ (نوار پلاستیکی مقاومی که به دور اشیاء و وسایل پیچیده می شود)• بابل رپ (نوعی پوشش و لایه ای از نایلون حبابدار که به دور لوازم پیچیده می شود و به عنوان ضد ضربه عمل می کند)• چسب زnbsp;• لیبل جهت مشخص کردن محتویات کارتن ها• انواع پوشال و محافظ لوازم شکستنیلوازمی که بسته بندی می شوند:کلیه لوازم شما در زمان ارائه خدمات باربری نیاوران و سایر مناطق زیر مجموعه باربری شمال تهران، بسته بندی و سپس به محل مورد نظر شما حمل می شوند. لوازمی مانندnbsp;• حمل گاوصندوق• لوازم آشپزخانه• لوازم خانگی و یا صوتی تصویری (تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی، یخچال ساید بای ساید، یخچال دوقلو و...)• کلیه لوازم شکستنی• یادگاری ها و اشیاء قدیمی• لوازم موسیقی• بسته بندی جهیزیه عروس• وسایل اتاق خواب ها• تخت خواب، میز و صندلی، کمد، کتاب و مجلات، کتابخانه ها و...• سیسمونی کودکدر نهایت به شما قول می دهیم که امور بسته بندی لوازم شما در باربری نیاوران تهران همانند بسیاری از نقاط دیگر به خوبی و با کیفیت عالی انجام خواهد شد. جهت خدمات اتوبار نیاوران با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرید.