اثاث کشی همواره یک تجربه شیرین اما در عین حال پر استرس و نگرانی است اما یک شرکت خدمات اسباب کشی خوب این توانایی را دارد تا استرس ناشی از جابجایی اثاث منزل یا شرکت و استقرار آن در محل جدید را تا حد بسیار زیادی کاهش دهد.

شما ممکن است توانایی انجام بسیاری از امور مربوط به اسباب کشی را داشته باشید اما واقعیت این است که تجربه شما هیچگاه به اندازه یک شرکت ارائه کننده خدمات اثاث کشی نیست و از این رو شما کارها را ممکن است بسیار کندتر و همراه با آسیب بدنی یا آسیب زیاد به وسایل و اثاثیه انجام دهید.

گاهی این تصور پیش می آید که اگر همه مراحل اثاث کشی را خودتان انجام دهید هزینه بسیار کمتری نسبت به استفاده از یک شرکت خدمات اسباب کشی و متخصص در باربری تهران، خواهید نمود که به دلایل زیر تصور کاملا غلطی است :


در صورتی که می خواهید کلیه امور اسباب کشی را خودتان انجام دهید به این موارد توجه کنید :

1. در این صورت زمان بسیار بیشتری را نسبت به یک شرکت خدمات اسباب کشی باید صرف امور خود کنید و این یعنی هدر رفتن بیش از حد زمان.

2. بدلیل زمان بیشتر مورد نیاز برای اثاث کشی، مطمئنا زمان کمتری را در محل کار خود و به فعالیت اقتصادی مشغول خواهید بود و این به معنی تلف شدن بخشی از درآمد شماست که معمولا بسیار بیش از هزینه یک شرکت اتوبار و حمل اثاث خواهد بود.

3. از آنجایی که تمام امور اسباب کشی را خودتان برنامه ریزی و انجام می دهید ، استرس و فشار عصبی زیادی به شما وارد می شود که ممکن تا مدتها همراه شما باقی مانده و در محیط کار و در منزل ، نحوه برخورد شما با اطرافیان را تحت تاثیر قرار دهد.

4. خستگی و کوفتگی بدنی ناشی از روزها تحمل اضطراب و جابجایی لوازم، تا مدتها شما را آزار داده یا حتی ممکن است شما را مجبور به دریافت چندین روز مرخصی از محل کار نماید که همین امر به نوعی کاهش درآمد و یک نوع هزینه اضافی برای اسباب کشی محسوب می گردد.


قیمت و تعرفه های باربری در تهران

خدمات اسباب کشی


5. بدلیل عدم آشنایی با اصول باربری، جابجایی و حمل اثاثیه و لوازم منزل به شکل نادرست و همچنین عدم دسترسی به لوازم و ابزارآلات مخصوص، احتمال آسیب های بندی جدی در این موارد بسیار بالا است که درمان آنها نیاز به رفت و آمد و هزینه های زیادی خواهد داشت.

6. از آنجایی که تجربه شما به اندازه یک شرکت خدمات اسباب کشی نیست احتمال آسیب زدن به لوازم بدلیل بسته بندی نامناسب، حمل بار اشتباه، چیدن نادرست اثاثیه در ماشین حمل بار و ... تا حد خیلی زیادی بالا خواهد رفت.

7. بدلیل عدم آگاهی کافی از ظرفیت ماشین های مختلف باربری، ممکن است بدلیل اشتباه در انتخاب وسیله نقلیه و زیاد شدن دفعات رفت و برگشت آن هزینه اضافی را به خود تحمیل کنید.

8. از آنجایی که یک شرکت خدمات اسباب کشی وظیفه خالی کردن و قرار داد اثاثیه در محل جدید را نیز برعهده می گیرد، عمل بار زدن و چیدن در ماشین و خالی کردن به گونه ای انجام می شود که هیچ سردرگمی درمورد محل قرارگیری لوازم وجود نداشته باشد و اینگونه از اتلاف زمان تا حد بسیار زیادی جلوگیری شود.

اگر تمام هزینه های پنهان و جانبی اثاث کشی که در بالا ذکر شد را باهم جمع بزنید، بدون شک به این نتیجه خواهید رسید که استفاده از یک شرکت خدمات باربری و اسباب کشی بسیار از نظر هزینه و از نظر آسایش به صرفه تر خواهد بود.

حتی می توانید جهت آرامش بیشتر و همچنین جلوگیری از آسیب به اثاثیه، بسته بندی اثاثیه وسایل منزل خود را نیز به شرکت خدمات باربری بسپارید.

خدمات اسباب کشی


شرکت خدمات اسباب کشی تهران تیک بار آماده است تا با ارائه مشاوره های مفید و بکارگیری پرسنل زبده و حرفه ای ، اسباب کشی را به فرایندی شیرین و بدون دغدغه تبدیل نموده و از هزینه های جانبی و آسیب های احتمالی شما تا حد بسیار زیادی بکاهد.

درصورت تمایل در هرمنطقه از شرق ، غرب ، مرکز یا شمال تهران که هستید با یکی از شعبه های شرکت تیک بار تماس گرفته و با کارشناسان ما مشورت نمایید.