خدمات اتوبار سعادت آباد تهران که زیر مجموعه باربری غرب تهران می باشد، از جمله خدماتی است که شرکت باربری تیک بار تخصص ویژه ای در آن دارد. این خدمات می تواند شامل بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت ها، حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون، ارائه بیمه نامه باربری، انجام خدمات VIP و... در باربری تهران نیز می شود.


محدوده باربری سعادت آباد:

سعادت آباد در شمال غرب تهران و منطقه 2 شهرداری واقع شده است که از جمله مناطقی است که تراکم جمعیتی و همچنین تردد نسبتا بالایی دارد که این عوامل انجام امور باربری تهران در این محدوده را نیازمند توجه بیشتری می نماید. ارائه خدمات باربری سعادت آباد شامل میدان های کاج ، سرو ، میدان فرهنگ،  میدان شهرداری، میدان کتاب و... می شود.


بصورت کلی سعادت آباد به بخشی از بالای اتوبان نیایش و بالای اتوبان یادگار (کوی فراز) اطلاق می شود.سعادت آباد از غرب توسط اتوبان یادگارامام و از شرق بوسیله اتوبان چمران احاطه شده است. ارائه خدمات باربری غرب تهران از جنوب اتوبان نیایش در این محدوده بر عهده باربری شهرک غرب می باشد.


خیابان 24 متری سعادت آباد، بلوار علامه شمالی، بلوار شهرداری و خیابان سرو برخی از مناطق و خیابان های شناخته شده در سعادت آباد است که باربری تهران تیک بار آماده ارائه خدمات در تمامی این مناطق می باشد. اگر قصد استفاده از خدمات باربری سعادت آباد و یا اتوبار غرب تهران را دارید می توانید با کارشناسان ما در شرکت اتوبار تیک بار در ارتباط باشید.

باربری غرب تهران


مکان های مهم سعادت آباد تهران:

مسجد الرسول میدان کاج ، پارک ها و بوستان های متعدد، مراکز خرید مختلف و همچنین ساختمان شهرداری منطقه دو تهران از جمله مکان های مهم سعادت آباد به حساب می آیند.


باربری سعادت آباد و ارائه خدماتی نظیر حمل بار به شهرستان با وانت، بسته بندی و حمل اثاثیه، اجاره کانتینر در غربت تهران جهت انبار موقت اثاثیه و... در این منطقه بدلیل وجود دسترسی های فراوان از طریق اتوبان های اطراف آن به نظر کار راحتی می رسد. اما خیابان های پرترددی مانند بلوار سعادت آباد و خیابان سرو در ساعاتی از شبانه روز انجام خدمات باربری تهران یا اعزام وانت بار را با اختلال مواجه می کند که تمام این موارد باید از طرف شرکت باربری مستقر در غرب تهران در نظر گرفته شود و بر اساس اطلاع دقیق از مسیر ها و ساعات پیک ترافیک در این محدوده، اقدام به ارائه خدمات باربری تهران شود.

انتخاب بهترین باربری غرب تهران در محدوده سعادت آباد:

شرکت های باربری غرب تهران که مشغول به ارائه خدمات باربری تهران در این محدوده هستند عموما زیاد می باشند، اما یافتن یک اتوبار حرفه ای و البته مطمئن که قیمت باربری و خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه آن مناسب باشد نیازمند کمی جستجو و پرس و جو است. شعبه اتوبار سعادت آباد شرکت تیک بار، شعبه اصلی مجموعه اتوبار غرب تهران را تشکیل می دهد و متشکل از پرسنل آموزش دیده با آمادگی کامل جهت ارائه هرگونه خدمات باربری در سعادت آباد و محله های اطراف آن می باشد.


هرچه شرکت اتوبار حرفه ای تر و با تجربه تر باشد ، امنیت لوازم شما تضمین شده تر و زمان تلف شده و هزینه باربری شما نیز کاهش می یابد. این امر از طریق استفاده از پرسنل و کارگر حمل بار، مشاوران حرفه ای و همچنین انتخاب ماشین و وسیله نقلیه مناسب امکان پذیر می شود. ضمنا لازم است شرکت مورد نظر باربری تهران، محله های اطراف این محدوده را بخوبی بشناسد و کاملا با نیازهای ساکنین و همچنین صاحبان شرکت ها و ادارات این منطقه آشنا باشد.

باربری سعادت آباد


مهم ترین خدمات باربری غرب تهران

کلیه امور و خدمات باربری تهران در شعبه باربری غرب تهران مجموعه تیک بار با رعایت کلیه مسائل و به صورت جدیدترین شیوه های باربری انجام می شود. از مهم ترین خدمات باربری سعادت آباد مجموعه تیک بار می توان به بسته بندی و حمل اثاثیه به صورت حرفه ای، حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون، اجاره کانتینر در غرب تهران، ارائه بارنامه و بیمه باربری و... اشاره کرد. نکته: هزینه باربری در اتوبار غرب تهران شرکت تیک بار بر اساس نرخ اتحادیه باربری محاسبه می شود و افراد می توانند با خیالی آسوده نسبت به قیمت و هزینه باربری خود در این محدوده اقدام به اسباب کشی و نقل مکان به مکانی دیگر نمایند.

محدودیت های باربری سعادت آباد:

همانطور که ذکر شد سعادت آباد بخش وسیعی از غرب و شمال غرب تهران را شامل می شود و با گسترش ساخت و سازها و همچنین وجود شرکت ها و ادارات و از جمله شهرداری منطقه 2 تهران و ادارات تلفن و برق و گاز منطقه در آن، بصورت روز افزونی شاهد افزایش جمعیت و ترافیک و تردد در خیابان های این منطقه هستیم که در ساعاتی از شبانه روز و روزهای هفته، ارائه خدمات اتوبار غرب تهران را دچار اختلال می نماید. بنابراین لازم است از مشاوره های کارشناسان باربری سعادت آباد شرکت تیک بار در خصوص انتخاب بهترین زمان جهت انجام امور باربری در این محله و محله های اطراف و همچنین انتخاب مناسب ترین وسیله نقلیه و بهترین مسیر برای این منظور استفاده کنید.


در پایان اگر قصد استفاده ازخدمات باربری تهران و اتوبار سعادت آباد و یا به دنبال اجاره کانتینر در غرب تهران هستید، می توانید روی تجربه و کارشناسی های پرسنل با سابقه شرکت باربری تهران تیک بار حساب نمایید. کارشناسان و کارکنان ما خیال شما را از هر جهت در مورد حفظ سلامت بار، سرعت انجام کار امور باربری و دقت در ارائه خدمات باربری، راحت خواهند نمود.