نیاز به خدمات شرکت باربری و اتوربار در صادقیه ( آریاشهر) تهران که از مناطق پر رفت و آمد تهران به حسای می آید هر روزه درحال افزایش است که البته چالش هایی را نیز به دنبال دارد.

شرکت اتوبار تهران تیک بار کاملا از حساسیت های مربوط به کیفیت ارائه خدمات باربری در مناطقی همچون صادقیه تهران کاملا آگاه است.


محدوده باربری صادقیه:

اتوبار، وانت بار و کلیه خدمات باربری در صادقیه شامل  مناطق:

سازمان آب ، ستارخان ، بلوار مرزدارن، طرشت، آیت الله کاشانی ، فردوس و همچنین بلوار ابودز و... می گردد که می توانید جهت بسته بندی لوازم ، حمل بار در داخل تهران یا حتی به شهرستان و همچنین خدمات چیدن لوازم در منزل نیز بر روی پرسنل حرفه ای و زبده تیک بار حساب نمایید.


دسترسی به منطقه صادقیه تهران: 

دسترسی به صادقیه تهران از طریق اتوبان های اشرفی اصفهانی ، ستاری ، اتوبان های حکیم و همت و همچنین شیخ فضل الله و اتوبان محمد علی جناح انجام پذیر است که ازین نظر در وضعیت بسیار مطلوبی قرار دارد اما از طرفی بدلیل تراکم بالای ساختمان های مسکونی و اداری و همچنین مراکز خرید متعدد در این منطقه انتخاب بهترین مسیرها برای انجام امور باربری بسیار حائز اهمیت است که لازم است توسط شرکت های باربری و وانت بار غرب تهران در نظر گرفته شود.


باربری صادقیه تهران پاساژ گلدیس آریاشهر    میدان صادقیه اتوبار صادقیه یا آریاشهر



صادقیه که به نام قدیمی خود یعنی آریاشهر نیز شهرت دارد به دلیل موقعیت مناسب خود، محل استقرار تعداد زیادی از ادارات و شرکت ها و همچنین مراکز خرید متعدد می باشد و همه این عوامل نشان می دهد که وجود شعبه اتوبار در صادقیه امری اساسی ومهم است چراکه نیاز این منطقه به خدمات باربری به شکل روز افزونی درحال افزایش می باشد.


محدودیت های باربری در آریاشهر (صادقیه) :

خدمات باربری صادقیه تهران بدلیل تراکم جمعیت و تردد نسبتا همیشگی در خیابان های این منطقه همواره با چالش های زیادی روبرو است و هرچه از بلواز مرزداران به سمت میدان صادقیه آریاشهر حرکت کنیم بر این مشکلات افروزده می شود.بخصوص در خیابان های شلوغ و یک طرفه ای مانند ستارخان و سازمان آب که ارائه خدمات باربری در آنها، نیازمند تمهیدات خاص جهت صرفه جویی در زمان است که بکار گیری این روش ها از جمله تخصص های شعبه باربری صادقیه تهران تیک بار می باشد.


لینک های مرتبط :

باربری شهرک غرب

باربری سعادت آباد

بیمه باربری چیست

اتحادیه باربری تهران

حمل گاوصندوق

بهترین روش های بسته بندی