توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


یکی از مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران تیک بار ، باربری الهیه می باشد. باربری و اتوبار الهیه ، باربری تجریش و باربری فرشته را می توان به دلیل نزدیکی این مناطق در یک دسته بندی قرار داد.خدماتی که در این باربری انجام می شود عبارتند از بسته بندی لوازم منزل ، حمل بار از این مناطق به سایر مناطق تهران ، حمل بار به شهرستان ، چیدمان اسباب و اثاثیه در محل سکونت جدید و... که شرکت تیک بار مفتخر به انجام تمامی این کار ها با بهترین امکانات، مجرب ترین پرسنل و با بالاترین کیفیت می باشد.


مناطق الهیه و تجریش به دلیل رفت و آمد های زیادی که در آن انجام می شود جز یکی از شلوغ ترین و پر رفت و آمد ترین مناطق تهران به حساب می آید.یکی از دلایل شلوغی و ازدحام این مناطق بافت قدیمی و کوچه های تنگ و شلوغ آن می باشد.با توجه به ساختمان سازی های زیادی که امروزه در این مناطق انجام شده است این مناطق ازدحام بیشتری را نسبت به قبل دارد و آشنایی به مسیر های این مناطق برای افرادی که قصد جا به جایی و اسباب کشی دارند سبب تسهیل در رفت و آمد و افزایش سرعت خدمات باربری می شود.


چنانچه قصد دارید نرخ خدمات باربری الهیه را مطلع شوید وارد صفحه هزینه باربری در تهران شوید.


محدوده باربری الهیه:

محله الهیه از سمت جنوب به اتوبان مدرس محدود شده است و همچنین در شمال این محله محله تجریش قرار گرفته است.از سمت غرب خیابان ولیعصر این منطقه را احاطه کرده است و از سمت شرق خیابان شریعتی در انتهای این محله قرار دارد.چسبیده بودن باربری الهیه با باربری تجریش یکی از دلایلی است که این دو اتوبار را در یک دسته بندی قرار داده است.


همچنین بزرگراه مدرس خیابان الهیه و جردن را قطع نموده است و محدوده باربری فرشته نیز یکی دیگر از باربری هایی می باشد که در دسته بندی باربری الهیه قرار می گیرد و می توان از خیابان های این محدوده در باربری وحمل بار استفاده نمود.


رفت و آمد مناسب جهت حمل بار در باربری الهیه می تواند از بزرگراه مدرس و پل پارک وی ، خیابان ولیعصر و یا خیابان شریعتی صورت گیرد.ساعات اوج ترافیک در این محدوده بعد از ظهر و عصر می باشد. بنابراین زمان بندی پیش از جا به جایی در تسریع انجام کار بسیار مهم می باشد.


تابلو اتوبار الهیه تهران    ساختمان مرکز خرید مدرن الهیه


مکان های مهم در محله الهیه تهران:

با توجه به قدمت زیاد این منطقه و وجود باغ های متعدد این محله مکان های بسیار زیادی از نظر فرهنگی ، تاریخی و سیاسی دارد. وجود باغ سفارت های متعدد از جمله باغ سفارت ترکیه ، آلمان ، روسیه و...مراکز خرید متعدد از جمله مرکز خرید ملل ، سام ،آدرس ،مدرن الهیه و...همچنین موزه هایی نظیر موزه موسیقی و موزه دکتر حسابی جز مناطق مهم بشمار می آید.بیمارستان اختر با قدمت طولانی خود نیز در این منطقه خدمات ارائه می دهد.


شرکت های باربری الهیه:

با توجه به گستردگی شهر تهران و ازدحام زیادی که به واسطه پایتخت بودن در آن وجود دارد نیاز به شرکت های باربری بسیار بیشتر از قبل احساس می شود. شرکت های زیادی تحت عنوان باربری فرشته ، باربری الهیه و یا باربری تجریش در این مناطق فعالیت می نمایند که این امر سبب شده است که انتخاب یک اتوبار ایده آل را برای افراد سخت تر نماید.


این نکته نیز می بایست مورد توجه قرار گیرد که قیمت پایین تر باربری الهیه و یا باربری هر منطقه دیگر نباید دلایل مناسبی برای انتخاب آن باشد. عدم کار بلد بودن و تجربه کافی در این زمینه ممکن است بهای قیمت پایین این اتوبار ها باشد و صدمات و خسارات جبران ناپذیری را به شما و وسایل شما وارد نماید. به همین علت انتخاب یک باربری مناسب می تواند خیال شما را از این بابت راحت نموده تا با آرامش روانی کافی اقدام به اسباب کشی نمایید.


همه افراد اسباب کشی آسان را دوست دارند و می تواند تجربه شیرینی برای آن ها باشد.ما با ارائه خدمات متنوع در تجربه کافی در این حرفه می توانیم نیاز های شما را در باربری شمال تهران و همچنین باربری الهیه برطرف نماییم تا انجام فرآیند خسته کننده و اضطراب آور اسباب کشی را برای شما به یک خاطره شیرین تبدیل نماییم.


لینک های مرتبط :

باربری شمال تهران

باربری زعفرانیه

باربری ولنجک

کارگر حمل بار

سوالات متداول باربری

جلوگیری از کمردرد در اسباب کشی