شهرک غرب تهران یکی دیگر از مناطق نسبتا پرتراکم غرب تهران محسوب می شود که البته غیر از مجتمع های بزرگ مسکونی و برج های بلند، منازل نسبتا قدیمی و ویلایی نیز در آن و بخصوص در خیابان ایران زمین به چشم می خورد. با توجه به تراکم نسبت بالا و نیاز افراد به خدمات اثاث کشی در این محدوده، باربری غرب تهران شرکت تیک بار آماده ارائه انواع خدمات باربری در محدوده شهرک غرب می باشد. اگر قصد استفاده از خدمات باربری شهرک غرب را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در اتوبار غرب تهران در ارتباط باشید.


محدوده باربری شهرک غرب

محدوده شهرک غرب که جز مناطق غربی تهران محسوب می شود از شرق به بزرگراه چمران، از غرب به خیابان فرحزادی، از جنوب به تقاطع بزرگراه های همت و شیخ فضل الله و از شمال محله سعادت آباد و خیابان دادمان محدود می شود. اصلی ترین دسترسی برای انجام خدمات باربری تهران در این محله از سمت جنوبی آن است که به بزرگراه ها می توان متصل شد.


وجود چندین مرکز خرید در شهرک غرب در کنار اتوبان شیخ فضل الله و اتصال آن به میدان صنعت بر میزان ترافیک این منطقه افزوده و انجام امور باربری و حمل اثاث در شهرک غرب را در ساعاتی از شبانه روز با مشکل مواجه می نماید که لازم است از طرف شرکت اتوباری که انتخاب می نمایید مد نظر قرار گیرد. باربری غرب تهران مجموعه تیک بار با اشراف کاملی که به این محدوده و دسترسی های آن دارد، ارائه خدمات باربری را در کوتاه ترین زمان ممکن برای شما عزیزان مقدور می نماید.

باربری شهرک غرب


مکان های مهم شهرک غرب:

برج های اطراف میدان صنعت، مسجد مرکزی شهرک غرب ، مراکز خرید بزرگی مانند میلاد نور، گلستان، پلاتین، لیدوما از جمله محل های معروف این منطقه تهران محسوب می شوند.


ارائه خدمات باربری شهرک غرب شامل ارائه کلیه خدمات باربری در شهرک های نظیر شهرک بنفشه ، خیابان ایوانک ، بلوار دادمان، خیابان ایران زمین و همچنین محله چشمه و تمامی محله های دیگر این منطقه می گردد که از طرف شرکت باربری تهران تیک بار با کمترین هزینه و بالاترین کیفیت قابل ارائه است.


خدمات باربری شهرک غرب

تضمین کیفیت اتوبار غرب تهران شرکت تیک بار ، پرسنل و کارکنان حرفه ای و با تجربه و همچنین تجربه سال ها فعالیت این شرکت در زمینه انواع خدمات باربری نظیر بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت، حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون، اجاره کانتینر در غرب تهران و... است و این اطمینان را به ساکنین و صاحبان شرکت ها و ادارات شهرک غرب تهران می دهد که کلیه نیازهای باربری این افراد از طرف باربری شهرک غرب مجموعه تیک بار ، با بالاترین کیفیت برآورده می گردد.


با انتخاب اتوبار غرب تهران مجموعه تیک بار می توانید از خدماتی نظیر بسته بندی و حمل اثاثیه، ارائه بارنامه و بیمه باربری، ارائه خدمات VIP برای حمل و جابجایی اثاثیه، حمل بار به شهرستان با وانت و یا سایر وسایل حمل و نقل همچون کامیون و خاور و... بهره مند گردید.


مهم ترین فاکتورهای انتخاب شرکت باربری در تهران

کیفیت در باربری شامل فاکتور های زیادی می گردد که موارد زیر از جمله مهم ترین آن ها است:

✔ سرعت در انجام امور و جلوگیری از اتلاف وقت مشتریان

✔ تضمین امنیت بار و پیش بینی کلیه تمهیدات جهت جلوگیری از آسیب رسیدن به لوازم و اثاثیه

✔ ارائه بیمه نامه و بارنامه معتبر از طرف شرکت باربری تهران

✔ در اختیار داشتن انواع وسایل نقیله برای حمل انواع بار از قبیل وانت بار، خاور و...

✔ مجهز بودن به ابزار و امکانات پیشرفته جهت بسته بندی و حمل اثاثیه و همچنین حمل بارهای خاص مانند گاو صندوق، پیانو و...

✔ تطابق هزینه باربری با نرخ اتحادیه باربری تهران

✔ در اختیار داشتن شعب متعدد در مناطق مختلف تهران همچون باربری غرب تهران، باربری شمال تهران و...

باربری غرب تهران


حمل بار به شهرستان از محله شهرک غرب

یکی از مهم ترین خدمات باربری غرب تهران مجموعه تیک بار، ارائه کلیه خدمات حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون می باشد. به طور مثال اگر قصد جابجایی اثاثیه از این محدوده از تهران به یکی از شهرهای ایران را داشته باشید، می توانید بدون هرگونه دغدغه از خدمات حمل بار به شهرستان ما بهره مند گردید. ما کلیه اسباب و اثاثیه مشتریان را با استفاده از تجهیزات بسته بندی و حمل اثاثیه به طور کاملا ایمن به شهرستان مورد نظر شما در کوتاه ترین زمان ممکن خواهیم رساند.


خدمات اجاره انبار در تهران

از دیگر خدمات مهم که باربری تهران تیک بار به مشتریان خود در اتوبار غرب تهران ارائه می دهد، اجاره کانتینر در غرب می باشد. ما با استفاده از کانتینر های محکم و ایمن قادر به نگهداری موقت اسباب و اثاثیه و یا حتی تولیدات و محصولات شرکت های شما در این محدوده از تهران خواهیم بود. اگر قصد استفاده از خدمات اجاره کانتینر در غرب تهران و یا به طور کلی اجاره انبار در تهران و محله ها را داشته باشید می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.


در پایان ساکنین و اهالی محترم شهرک غرب در صورت نیاز به خدمات باربری تهران، اطلاع از هزینه باربری در محدوده غرب و یا مشاوره لازم جهت انجام اصولی اسباب کشی، می توانید با کارشناسان ما در باربری غرب تهران مجموعه تیک بار در ارتباط باشید.