تهران با توجه به وسعت جغرافیایی که دارد به محدوده های مختلفی تقسیم شده است. به همین دلیل ارائه خدمات باربری در تهران نیز می بایست بر اساس این محدوده ها اقدام به ارائه خدمات نماید. باربری غرب تهران به دلیل جمعیت زیادی که ساکن این محدوده از تهران هستند یکی از مهم ترین بخش ها برای ارائه خدماتی نظیر بسته بندی و حمل اثاثیه محسوب می شود.


محدوده چیتگر یکی از دیدنی ترین و بزرگ ترین مناطق غرب تهران است که با توجه به ساخت و ساز های بسیاری که در سال های اخیر در این محدوده انجام شده است نیاز ارائه خدمات اتوبار غرب تهران در این محدوده به شدت احساس می شود. به همین دلیل باربری تیک بار در این محدوده برای سهولت مشتریانی که قصد اسباب کشی و جابجایی اسباب و اثاثیه خود را دارند، خدمات متنوعی را در باربری چیتگر به مشتریان خود ارائه خواهد داد.


محدوده باربری چیتگر:

دسترسی به این منطقه از طریق اتوبان خرازی که ادامه اتوبان همت می باشد و از طریق اتوبان حکیم ، آزادگان و اتوبان تهران کرج امکان پذیر است. بدلیل نزدیکی چیتگر و منطقه 22 تهران به کرج و همچنین دسترسی به مناطق جنوبی تهران و شهرهای مرکزی از طریق آزادراه آزادگان شرایط مناسبی برای انجام کلیه امور باربری و حمل بار به شهرستان در آن وجود دارد. بنابراین حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون با توجه به دسترسی های بسیار زیادی که این محدوده به آزادراه ها دارد با سهولت بیشتری قابل انجام می باشد. شعبه اتوبار غرب تهران شرکت تیک بار آماده ارائه کلیه خدمات باربری و وانت بار از بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره تا حمل و چیدن لوازم با کمترین هزینه برای ساکنین و اهالی محترم چیتگر و دهکده المپیک می باشد.

باربری غرب تهران


یکی دیگر از ویژگی های محدوده چیتگر وجود انواع مختلفی از مکان های تفریحی در این محدوده از قبیل پارک چیتگر، دریاچه چیتگر و... می باشد که در کنار ساخت و ساز های اصولی و زیادی که در این محله انجام می شود، شاهد افزایش جمعیت در این محدوده هستیم.


وجود خیابان های پهن و عریض و ساخت و ساز اصولی در چیتگر کار باربری تهران در این محله را راحت تر کرده و با توجه به این موضوع ساهد شلوغی کمتر خیابان ها هستیم. بنابراین در اتوبار چیتگر سرعت انجام خدمات باربری تهران به مراتب بیشتر از سایر محله های تهران و همچنین باربری غرب تهران می باشد.


بهترین باربری غرب تهران و محدوده چیتگر

بسیاری از شرکت های باربری در تهران امروزه مشغول ارائه خدمات اتوبار غرب تهران می باشند. باربری چیتگر به عنوان یکی از زیر مجموعه های اتوبار غرب تهران نیازمند برنامه ریزی اصولی جهت ارائه کلیه خدمات باربری می باشد. با توجه به نیاز این محدوده به ارائه خدمات با کیفیت بالا، شرکت تیک بار و مجموعه باربری غرب تهران این مجموعه به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری در تهران اقدام به ارائه کلیه خدمات باربری با بهره گیری از پرسنل مجرب و امکانات روز دنیا نموده است. بسته بندی و حمل اثاثیه، حمل بار به شهرستان با وانت یا خاور و کامیون بخشی از مهم ترین خدماتی است که در اتوبار غرب تهران مجموعه تیک بار می توان از آن ها بهره برد. اما خدمات مجموعه به موارد ذکر شده ختم نمی شود. از دیگر خدمات اتوبار تهران تیک بار می توان به موارد زیر اشاره کرد:


خدمات باربری چیتگر در مجموعه تیک بار

✔ حمل و جابجایی کلیه اسباب و اثاثیه منزل و یا محل کار از محدوده چیتگر به سایر محلات تهران

✔ حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و یا وانت بار

✔ ارائه خدمات اجاره انبار و یا اجاره کانتینر در غرب تهران

✔ بسته بندی اثاثیه منزل یا اداره

✔ ارائه بارنامه و بیمه باربری

✔ استفاده از تجهیزات روز دنیا جهت بسته بندی و حمل اثاثیه

✔ و...


هزینه باربری غرب تهران و محله چیتگر

کلیه شرکت های باربری تهران موظف هستند تا هزینه باربری را بر اساس نرخ اتحادیه باربری محاسبه نمایند. بنابراین هزینه اتوبار غرب تهران و محله چیتگر نسبت به سایر مناطق 22 گانه با یکدیگر تفاوتی نداشته و تنها اختلاف هزینه در انتخاب خدماتی است که افراد بدان نیازمند هستند. لازم به ذکر است هزینه و قیمت باربری تهران بر اساس فاکتورهای دیگر همچون تعداد ماشین های باربری، تعداد کارگران حمل بار، تعداد طبقات جهت جابجایی اثاثیه و... متغیر می باشد.

باربری چیتگر


بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت ها در باربری چیتگر

یکی از دل نگرانی های مشترین در هنگام انجام حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه، آسیب به آن ها می باشد. ما در باربری تهران تیک بار این اطمینان را به شما می دهیم که با استفاده از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره که به کمک امکانات روز دنیا و پرسنل مجرب در این زمینه انجام می شود، از هرگوه آسیب به اثاثیه در حین جابجایی جلوگیری خواهد شد. شما می توانید در اتوبار غرب تهران در صورت نیاز از خدمات بسته بندی و حمل اثاثیه اتوبار تیک بار بهره مند گردید.


اجاره کانتینر در غرب تهران و محله چیتگر

چنانچه به هر دلیلی نیاز به انبار موقت جهت نگهداری اسباب و اثاثیه منزل یا اداره خود و همچنین تولیدات شرکتی خود را داشته باشید، باربری تهران تیک بار آماده ارائه خدمات اجاره انبار در غرب تهران به شما عزیزان می باشد. شما می توانید کلیه اسباب و اثاثیه خود را در انبار های کانتینری و یا مسقف باربری غرب تهران مجموعه تیک بار با بالاترین میزان امنیت نگهداری نمایید.


حمل بار به شهرستان از محدوده چیتگر

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین خدمات باربری تهران، حمل بار به شهرستان می باشد. چنانچه قصد اسباب کشی و یا جابجایی اسباب و اثاثیه خود از محدوده اتوبار غرب تهران و باربری چیتگر را داشته باشید، می توانید از خدمات حمل بار به شهرستان شرکت تیک بار استفاده نمایید. در مجموعه تیک بار حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و در صورت کم بودن حجم اسباب و اثاثیه می توان از وانت بار استفاده نمود.


باربری غرب تهران شرکت تیک بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران با سال ها تجربه در زمینه ارائه خدمات باربری و بکارگیری کادر و پرسنل مجرب می باشد. اگر قصد اسباب کشی و حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه خود را دارید می توانید جهت مشاوره و تعیین وقت قبلی جهت باربری با کارشناسان ما در مجموعه تیک بار در ارتباط باشید.