انجام حمل بار به شهرستان های کشور یکی از مهم ترین خدمات شرکت های باربری تهران است. بسیاری از افراد ساکن در تهران به منظور بسته بندی و حمل اثاثیه خود به سایر شهرستان ها نیازمند چنین خدماتی هستند. بنابراین شرکت های باربری تهران می بایست نسبت به این موضوع اقدامات لازم را میسر نمایند. امروزه با استفاده از خدمات شرکت های باربری، حمل بار به شهرستان های مختلف و دور امکان پذیر بوده. یکی از شهر های پر جمعیت کشور شهر مشهد می باشد و نیاز به حمل بار به این شهر از مبدا تهران و یا بلعکس بسیار دیده می شود.


ارائه خدمات حمل بار به مشهد توسط باربری تهران

باربری تهران به مشهد که یکی از شهرهای مهم کشورمان و مرکز استان خراسان رضوی است. این شهر که یکی از شهرهای زیارتی و مقدس کشورمان به شمار می رود، با وجود حرم هشتمین امام شیعیان جهان تبدیل به یکی از مهم ترین قطب های زیارتی کشورمان شده و هر ساله پذیرای میلیون ها زائر شیعه از ایران و کشورهای دیگر است. این شهر امروزه با داشتن امکانات وسیع گردشگری، مذهبی، فرهنگی، ورزشی و صنعتی جایگاه ویژه ای در اقتصاد و فرهنگ کشورمان دارد و با داشتن جمعیتی در حدود 3 میلیون نفر امروزه به عنوان پایتخت معنوی ایران وهمچنین پایتخت فرهنگ اسلامی نیز شناخته می شود. با توجه به موارد ذکر شده ارائه خدمات حمل بار به شهرستان و شهر مشهد می بایست یکی از اولویت های اصلی شرکت های باربری تهران باشد.


شهر مشهد یکی از شهرهای تاریخی کشورمان نیز هست که بارها حوادث مهم تاریخی و سیاسی کشورمان را به چشم خود دیده به خصوص در دوره های صفویه و افشاریه که اهمیت زیادی به این شهر داده شد و مساحت آن بیشتر و رونق بیشتری نیز پیدا کرد. امروزه شهر مشهد با داشتن مراکز بزرگ تجاری، فرهنگی، ورزشی یکی از مهم ترین شهرهای کشورمان است و از این رو ارتباطات و حمل و جابجایی بار و کالا بین دو شهر تهران و مشهد در دهه های اخیر رونق زیادی داشته است.


خدمات باربری تهران به مشهد

کلیه خدمات ارئه شده توسط باربری تهران که در شهر تهران انجام می گیرد می بایست برای حمل بار به شهرستان انجام شود. لازم به ذکر است حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و یا وانت (مسافت های کوتاه) قابل انجام است. به دلیل مسافت طولانی تهران به مشهد و در صورت اثاثیه حجیم و زیاد، حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون انجام خواهد شد.

حمل بار به شهرستان


کلیه رانندگان ارائه دهنده خدمات حمل بار به شهرستان ها موظف به اطلاع دقیقی از مسیر می باشند تا کلیه اسباب و اثاثیه به صورت امن و در کوتاه ترین زمان ممکن به مقصد برسند. همچنین مشتریان گرامی به منظور راحت تر شدن خیال خود از سلامت اثاثیه در طول مسیر می توانند از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات شرکت باربری تهران تیک بار استفاده نمایند.


باربری تهران به مشهد یکی از پر رونق ترین مسیرهای خدمات اسباب کشی و باربری در ایران است. این شهر از آنجایی که در شرق ایران قرار دارد و هرساله چه در ایام نوروز و چه در تعطیلات مذهبی، پذیرای عده زیادی از گردشگران و زائرانی می شود که بسیاری از آنها بصورت زمینی به این شهر سفر می کنند، جاده های تهران مشهد شلوغ می شود و هنگام اسباب کشی از تهران به مشهد باید این مسئله را در نظر گرفت. به همین منظور شناخت بهترین مسیر و دسترسی ها توسط رانندگان باربری می بایست در اولویت قرار گیرد.


هزینه باربری تهران به مشهد:

همانطور که می دانید هزینه و قیمت حمل بار از تهران به شهرستان تابع شرایط مختلفی است از جمله حجم بار و تعداد ماشین حمل بار، استفاده از خدمات معمولی و یا خدمات باربری VIP، نوع ماشین باربری مورد استفاده (وانت بار، نیسان بار، کامیون خاور و یا کامیونت) و تعداد کارگران باربری است. البته بطور میانگین هزینه حمل بار تهران به مشهد در سال 1402 بر اساس نرخ اتحادیه باربری حدودا بین 2.000.000 الی 7.900.000 تومان می باشد.


توجه داشته باشید که در این زمینه آخرین هزینه حمل بار از تهران به مشهد و یا سایر شهرهای ایران را می توانید در صفحه قیمت و هزینه باربری تهران مشاهده کرده و درباره جدیدترین قیمت های حمل بار به شهرستان مطلع شوید.


شماره های تماس با اتوبار تهران تیک بار : 88101539 22116910 44617724 88875794


مسیر باربری تهران مشهد:

جاده تهران مشهد، جاده 44 نام دارد که به آن جاده امام رضا نیز گفته می شود. طول این جاده حدود 860 کیلومتر است و به لحاظ میزان تردد بالای خودروهای سواری، اتوبوس ها و کامیون ها یکی از مهم ترین و پرتردد ترین جاده های ایران به شمار می رود. برای حمل بار به شهرستان هایی نظیر مشهد نیز از همین جاده استفاده می شود.


جاده 44 از استان های خراسان رضوی، استان سمنان و استان تهران می گذرد و از بزرگراه بسیج در تهران شروع شده و انتهای آن به بزرگراه باغچه در مشهد می رسد. این جاده در طول مسیر خود از محدوده شهرهای نیشابور و سبزوار نیز می گذرد با جاده های 81، 83 ، 87 و 95 در طول مسیر خود تقاطع دارد.


از این رو به دلیل طولانی بودن مسیر باربری تهران به مشهد، باید هنگام حمل بار و جابجایی اسباب و اثاثیه کسانی که در این مسیر می خواهند اسباب کشی کنند، دقت های لازم توسط کارگران حمل بار صورت بگیرد و همچنین انتخاب ماشین باربری و حمل بار به درستی صورت بگیرد. بطوری که در طول راه و مسیر، کمترین آسیب به بارها و اثاثیه وارد شود. لازم به ذکر است در صورت حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون می بایست از روش های اصولی بسته بندی و حمل اثاثیه توسط شرکت های باربری تهران بهره گرفته شود.

حمل بار به مشهد


اهمیت خدمات بسته بندی اثاثیه برای حمل بار به شهرستان

استفاده از خدمات بسته بندی اثاثه منزل و شرکت ها توسط بهترین شرکت های باربری تهران نیز اهمیت خاص خود را در این میان دارد چرا که هر چه بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکت ها بهتر صورت گرفته باشد، طبیعتا حمل و جابجایی آنها در چنین جاده ای راحت تر و بی دردسر تر خواهد بود. علاوه بر این انجام فرایند حمل بار به شهرستان بدون هرگونه آسیب به اثاثیه انجام خواهد شد.


استفاده از خدمات بهترین شرکت های باربری تهران و اتوبار ایمن جهت اسباب کشی و جابجایی بار بین تهران و مشهد اهمیت زیادی در این زمینه دارد. از آنجایی که این مسیر طولانی و در عین حال همانطور که اشاره شد در بسیاری از مواقع سال شلوغ و پر رفت و آمد است، سالم رسیدن بارها از تهران به مشهد اهمیت زیادی دارد. به خصوص برخی از لوازم خانه که احتمال آسیب به آن بیشتر می باشد.


شرکت باربری تهران تیک بار توانسته در سال های اخیر با بهترین کیفیت در خدمت مشتریان عزیز و گرامی خود باشد و با بسته بندی و حمل صحیح بارها، بدون وارد شدن هر گونه آسیب به کالا و اسباب و اثاثیه آن ها اقدام به ارائه خدمات حمل بار به شهرستان نماید. اگر شما هم جز کسانی هستید که قصد حمل بار به شهرستان به خاور و کامیون یا وانت بار را بدون دردسر و یا هیچ مشکلی دارید، می توانید در اسرع وقت با همکاران ما در شرکت باربری تهران تیک بار تماس گرفته و از خدمات ما بهره مند گردید.