یکی از خدمات دیگر شرکت باربری تهران تیک بار در زمینه حمل بار به شهرستان، ارائه خدمات اسباب کشی و حمل بار از تهران به اصفهان است. چنانچه شما هم قصد جابجایی اسباب و اثاثیه از تهران به اصفهان را دارید، می توانید در هر زمانی که تمایل داشتید با همکاران ما در شرکت باربری تهران تیک بار تماس گرفته و جهت استفاده از خدماتی نظیر حمل بار به شهرستان، بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت و سایر خدمات باربری مرتبط وسایل و اسباب و اثاثیه خود را از تهران به اصفهان جابجا نمایید.


اهمیت باربری و حمل بار به اصفهان

اصفهان یکی از پر جمعیت ترین شهرهای ایران است که با داشتن جمعیتی در حدود دو میلیون نفر، دارای جاذبه های توریستی و گردشگری و همچنین مراکز علمی، فرهنگی و همچنین کارخانجات و شرکت های تولیدی متعددی است. از این رو این شهر دارای اهمیت فراوانی بوده و سومین شهر ایران به حساب می آید. این شهر در گذشته بارها به عنوان پایتخت ایران برگزیده شده و هنوز هم جزء شهرهای مهم کشورمان به شمار می رود.


در سال های اخیر با توسعه هر چه بیشتر این شهر، جاده تهران اصفهان نیز به نوبه خود شاهد افزایش بار ترافیک خودروها بوده و از آنجا که بسیاری از شهروندان و دانشجویان مقیم در اصفهان از تهران و یا شهرهای دیگر هستند، اسباب کشی و باربری تهران به اصفهان رواج زیادی داشته است و جاده تهران به اصفهان تبدیل به یکی از پر استفاده ترین و پر ترددترین جاده های ایران برای جابجایی و حمل بار به شهرستان شده است. بر همین اساس ارائه خدماتی نظیر حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون به مقصد اصفهان برای شرکت های باربری دارای اهمیت زیادی می باشد.


مسیرهای حمل بار به اصفهان

دو مسیر اصلی برای جابجایی و حمل بار به شهرستان هایی نظیر اصفهان وجود دارد که یکی از آن ها جاده تهران ساوه و دیگری جاده تهران به اصفهان از مسیر قم و کاشان می باشد. بنابراین انتقال اسباب و اثاثیه و حمل بار از تهران به اصفهان توسط شرکت های باربری تهران از یکی از این دو مسیر قابل انجام می باشد. اما جاده قم و کاشان اصلی ترین جاده برای حمل بار به شهرستان هایی از جمله اصفهان می باشد که له آزادراه شماره 7 نام دارد.


این آزادراه از بزرگراه آزادگان در شهر تهران آغاز شده و پس از عبور از شهرهای قم، کاشان، نطنز به آزادراه ذوب آهن در اصفهان می رسد و البته این بزرگراه سپس به شهرهای نجف آباد و فولادشهر نیز متصل می شود.


نکته جالب اینجاست که بخش های مختلف این آزادراه، نام های مختلفی دارد که برای کسانی که در این مسیر مشغول باربری و یا حمل و جابجایی کالا و یا مسافر هستند، آشناست: آزادراه خلیج فارس (حد فاصل تهران تا قم)، آزادراه قم-کاشان و آزادراه کاشان-اصفهان.


بسته بندی اثاثیه پیش از حمل بار به شهرستان

از جمله خدمات پر اهمیتی که شرکت های باربری تهران اقدام به ارائه آن جهت حمل بار به شهرستان جهت حفظ شلامت اسباب و اثاثیه مشتریان می نمایند، بسته بندی و حمل اثاثیه منزل و اداره می باشد. در واقه یک شرکت باربری ایده آل دو موضوع بسته بندی و حمل اثاثیه را می بایست در کنار ارائه سایر موارد در اولویت خدمات خود قرار داده تا مشتریان با خیال راحت تر بتوانند اقدام به جابجایی و حمل بار به شهرستان نمایند.

حمل بار از تهران به اصفهان


برای حمل بار به اصفهان از مبدا تهران می توانید در صورت نیاز از خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره شرکت باربری تهران تیک بار استفاده نمایید.


خودروهای حمل بار به شهرستان

خدمات حمل بار به شهرستان در شرکت تیک بار با استفاده از انواع مختلفی از ماشین های حمل بار توسط باربری تهران تیک بار انجام می شود. مشتریان عزیزی که قصد حمل بار به اصفهان و سایر شهر ها را دارند می توانند از انواع خودروهای باربری بر اساس حجم بار خود استفاده نمایند. خدمات حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون و یا وانت در مدل های مختلف قابل انجام می شود و بر اساس نیاز مشتری می توانند از خودروهای مسقف باربری تهران تیک بار استفاده نمایند.


هزینه باربری تهران به اصفهان:

اگر قصد اطلاع از هزینه و قیمت حمل بار به شهرستان هایی نظیر اصفهان را دارید در ابتدا باید این مسئله را در نظر بگیرید که نرخ باربری تهران به اصفهان (مانند بسیاری از شهرستان های دیگر) تابع عوامل مختلفی است که منجر به محاسبه قیمت نهایی می شوند. بنابراین به جز نرخ مصوب اتحادیه باربری، متغیرهای دیگری وجود دارد که سبب تغییر هزینه باربری خواهد شد. این موارد عبارتند از:

1- میزان و مقدار بار و اسباب و اثاثیه ای که قرار است از تهران به اصفهان حمل شود.

2- نوع ماشین حمل بار بطوری که مقدار بار هر چه بیشتر باشد، طبیعتا خودروی باربری بزرگ تری (از قبیل کامیون های خاور) نیاز است که هزینه باربری را افزایش می دهد. قطعا هزینه باربری و حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون نسبت به هزینه باربری و با وانت بار بیشتر می باشد. در مواردی که مقدار اسباب و اثاثیه کمتر باشد می توان با استفاده از وانت بار نیسان به راحتی اقدام به حمل بار به شهرستان نمود که مسلما حمل بار به شهرستان با وانت کمتر از خاور و کامیون می باشد.

3- مسافت تهران به اصفهان (دارای نرخ مصوب اتحادیه باربری تهران)

4- تعداد کارگران حمل بار

5- تعداد ماشین های حمل بار به شهرستان


قیمت و نرخ باربری تهران به اصفهان چیزی بین 1,600,000 تا 6,800,000 هزار تومان است که همیشه می توانید جدیدترین و آخرین قیمت ها را در بخش قیمت و هزینه باربری تهران بررسی کنید.


شرکت اتوبار و باربری تهران تیک بار به عنوان یکی از برترین شرکت ها در زمینه حمل بار به شهرستان، آماده است تا در اسرع وقت، در هر زمانی که شما تمایل داشته باشید، با زبده ترین کارگران و خودروهای باربری، وسایل و اسباب و اثاث شما را از تهران به اصفهان با بهترین کیفیت حمل کند. اسباب کشی از تهران به اصفهان را با تیک بار تجربه کنید.