خدمات شرکت های باربری تنها به حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه مشتریان محدود نمی شود. شرکت های باربری تهران موظف به ارائه خدمات گسترده در سطح شهر هستند که از مهم ترین آن ها می توان به اجاره کانتینر، حمل بار به شهرستان، بسته بندی و حمل اثاثیه و.... اشاره کرد. در این میان ارائه خدمات اجاره کانتینر در شمال، غرب و سایر نقاط تهران از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.


اجاره انبار در تهران

از مهم ترین خدمات شرکت های باربری تهران، اجاره کانتینر و انبار در تمامی نقاط تهران می باشد. ما در اتوبار تیک بار بر اساس خواسته و نیاز مشتریان اقدام به استقرار انبارهایی مجهز در نقاط مختلف تهران نموده ایم تا مشتریان عزیز بتوانند اسباب و اثاثیه خود را به صورت موقت در مکانی امن انبار نمایند.


پیدا کردن محلی جهت اجاره انبار برای وسایل منزل در تهران (اجاره کانتینر در غرب تهران و یا مناطق دیگر از جمله، شمال، مرکز و یا جنوب تهران) و همچنین اقدام جهت اجاره انبار خانگی و یا اجاره انبار کوچک یکی از دغدغه های بسیاری از مشتریان است. کسانی که به هر دلیلی این روزها نیاز به چنین انبارهایی دارند از جمله اشخاص حقیقی و حقوقی که به دلایل متعددی از جمله جابجایی، نیاز به انبار کردن برخی از وسایل و تجهیزات، تجارت و غیره خواستار استفاده از انبارهای ارزان قیمت در تهران هستند.


دلایل اهمیت اجاره کانتینر و انبار در تهران

کمبود فضای کافی جهت انبار کردن وسایل در خانه ها و یا ادارات و همچنین نیاز به فضای کافی جهت استقرار موقت برخی از تولیدات ادارات و شرکت ها موجب می شود افراد به دنبال انبارهایی امن در تهران باشند تا با خیالی آسوده بتوانند اقدام به انبار کردن وسایل خود نمایند. این موضوع می تواند دلایل مختلفی داشته باشد که در ادامه بیشتر درباره آن توضیح خواهیم داد. اگر به دنبال اجاره کانتینر در غرب تهران و یا سایر مناطق این کلان شهر را داشته باشید، باربری تهران تیک بار این کار را برای شما میسر خواهد ساخت.

اجاره انبار در تهران


چه کسانی می توانند از خدمات اجاره کانتینر بهرمند گردند؟

اما شاید این سئوال اکنون پیش بیاید که چه کسانی می توانند جهت اجاره کانتینر عمومی در تهران اقدام کنند؟ چرا اجاره انبار باید صورت گیرد؟ در پاسخ باید گفت که اجاره انبار عمدتا توسط اشخاص حقیقی و یا حقوقی، به دلایل مختلفی صورت می گیرد از جمله:


• اشخاص عادی به ویژه زمانی که قصد جابجایی برخی وسایل به دلایلی مانند بازسازی منزل، اسباب کشی و یا مهاجرت از کشور را دارند، می توانند جهت نگهداری وسایل و لوازم خود بطور موقت از اجاره کانتینر در غرب، شمال و مرکز شهر تهران شرکت تیک بار استفاده نمایند.

• نگهداری برخی از کالاها: یکی از کاربرد های عمده این انبارهای اجاره ای این است که برخی کالاها و اجناسی که قرار است در زمان خاصی به بازار فرستاده شوند را می توان در آن ها نگهداری کرد.

• امور تجارت و بازرگانی: تاجرانی که به امور صادرات و واردات مشغولند می توانند کالاها و اجناس خود را در این انبارها قرار دهند تا زمانی که بخواهند آن ها را به مناطق دیگر در داخل و یا خارج از کشور ارسال کنند.

• سازمان ها، نهادها، شرکت ها و یا موسسات دولتی، نیمه دولتی و یا خصوصی که به هر دلیلی برای مدتی باید بخشی یا تمام وسایل و لوازم خود را در انبار نگهداری کنند.


از این رو شرکت اتوبار و باربری تهران تیک بار از ابتدای فعالیت خود تاکنون با موفقیت توانسته در زمینه اجاره دادن انبار در اقصی نقاط تهران در خدمت مشتریان خود باشد. لذا چنانچه شما هم قصد اجاره کانتینر در غرب تهران از جمله محدوده دهکده المپیک، بزرگراه آزادگان و یا نقاط دیگر دارید، می توانید با کارشناسان باربری تهران تیک بار تماس بگیرید.


امنیت انبارهای شرکت تیک بار

ما بر اساس نیاز مشتریان اقدام به احداث فضاهایی امن در نقاط مختلف تهران نموده ایم تا مشتریان بتوانند وسایل خود را در کانتینرهای تعبیه شده قرار دهند. اجاره کانتینر در شمال، غرب و سایر مناطق تهران به صورت کاملا امن بوده و در طول مدتی که وسایل و اشیا شما در این کانتینرها و انبارها نگهداری می شوند، درب انبار پلمپ خواهد بود . تنها مشتریان و صاحبان وسایل که با ما قرارداد بسته اند دارای کلید قفل کانتینرها می باشند. لذا تا زمانی که خود مشتریان محترم نخواهند در طول مدت قرارداد و اجاره انبار، درب کانتینر باز شود، هیچ کس غیر از خود آن ها دسترسی به وسایل سپرده شده نخواهد داشت و به این ترتیب وسایل و لوازم شما کاملا محفوظ خواهند. علاوه بر این وجود نگهبان در محل به صورت شبانه روزی ایمنی اثاثیه مشتریان را تضمین می نماید. لازم به ذکر است کلیه اسباب و اثاثیه شما پیش از انبار توسط باربری تهران تیک بار بیمه خواهند شد. بنابراین شما عزیزان می توانید با خیالی آسوده از خدمات اجاره کانتینر در شمال تهران، غرب و سایر محلات ما در اتوبار تیک بار استفاده نمایید.


تا چه مدت می توان اسباب و وسایل را انبار نمود؟

اجاره انبار های شرکت باربری تیک بار، از یک روز تا چند سال میسر است . بنابراین افراد بر اساس مدت زمان مورد نیاز جهت انبار وسایل خود می توانند از خدمات ما بهرمند گردند. ما دارای بهترین انبارها بصورت کانکس و یا کانتینر در ابعاد گوناگون هستیم و پاسخگوی نیازهای شما در زمینه اجاره کانتینر جهت نگهداری کلیه وسایل و لوازم شخصی و یا شرکت ها و اداره ها می باشیم.

اجاره کانتینر در غرب تهران


محدوده اجاره کانتینر در شرکت تیک بار

همانطور که گفته شد در نقاط مختلف تهران فضاهای اختصاصی برای اجاره انبار در نظر گرفته شده است که بر اساس محدوده خود می توانید از آن ها استفاده نمایید. به طور مثال باربری غرب تهران شرکت تیک بار با ارائه خدمات اجاره انبار در غرب تهران آماده ارائه خدمات به مشتریان گرامی می باشد. اگر قصد اجاره کانتینر در شمال تهران را داشته باشید نیز می توانید با شعبه باربری شمال تهران ما در ارتباط باشید.


مزایای اجاره انبار های شرکت باربری تیک بار:

✔ انبار کاملا ایمن

✔ انبارهای ارزان قیمت در ابعاد مختلف

✔ دسترسی مناسب

✔ پلمپ انبار در تمام مدت قرارداد

✔ بیمه وسایل شما

✔ وجود نگهبانی

✔ داشتن انبار در نقاط مختلف تهران


اگر شما هم می خواهید به صف مشتریان ما بپیوندید و اقدام به اجاره کانتینر در غرب، شمال، مرکز و سایر مناطق تهران نمایید، می توانید در اسرع وقت با همکاران ما تماس بگیرید.


در پایان از شما همشهریان گرامی به این وسیله دعوت می کنیم، چنانچه به هر دلیلی نیاز به اجاره انبار در تهران دارید با همکاران ما در شرکت اتوبار تیک بار تماس بگیرید. شرکت باربری تهران تیک بار رضایت شما را در این زمینه فراهم خواهد ساخت. جهت اجاره انبار کانیتری با شرکت تیک بار تماس بگیرید.