باربری گیشا یکی از خدمات شرکت اتوبار و باربری تهران تیک بار است که که در این منطقه از تهران جهت سرویس دهی و خدمات لازم به مشتریان گرامی صورت می گیرد. خدمات ما در زمینه اتوبار و اسباب کشی گیشا ، توسط شعبه باربری غرب تهران صورت می گیرد. ما آماده ایم تا در هر زمانی که شما شهروندان گرامی مایل بودید، در تمام فصل های سال و همه هفته ها و یا روزهای عادی و یا تعطیل جهت امور باربری و حمل بار در منطقه گیشا در خدمت شما همشهریان گرامی باشیم.


شرکت باربری تهران تیک بار با سال ها تجربه در زمینه کلیه خدمات جابجایی بار و باربری گیشا به عنوان یک شرکت خدمات اسباب کشی و همچنین خدمات بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت در منطقه گیشا تهران نیز مانند بسیاری از مناطق دیگر تهران، تلاش کرده بهترین سرویس و خدمات را ارائه کند.


شرکت باربری گیشا

ما بر این اعتقاد هستیم که باید تا حد امکان بار استرس و فشار از روی دوش همشهریان گرامی که قصد اسباب کشی و حمل بار در تهران را دارند برداریم و به آن ها تا حد امکان در کلیه زمینه های ارسال باربری از جمله کارگر حمل بار، بسته بندی برای اسباب کشی و انتقال بسته ها و کارتن های حاوی وسایل و اسباب شما به ماشین های باربری و سرانجام حمل آن ها به مقصد یاری رسانیم.


از طرف دیگر باربری گیشا اهمیت زیادی برای همکاران ما دارد چرا که در طول سال های گذشته بسیاری از مشتریان ما از این منطقه تهران بوده اند. از طرف دیگر گیشا یکی از مناطقی است که در طول سال ها و بلکه دهه های گذشته رشد زیادی داشته و جالب اینجاست که این رشد و توسعه هم در جهت افزایش ساخت و توسعه واحد های مسکونی و تجاری بوده و هم در زمینه های فرهنگی، ورزشی و هنری. پس بخش ویژه ای از باربری تهران و باربری غرب تهران متمرکز بر روی اتوبار گیشا می باشد.

باربری گیشا


از طرف دیگر به دلیل دسترسی مناسب گیشا به مناطق مختلف تهران از جمله بزرگراه های چمران، بزرگراه شیخ فضل الله، بزرگراه حکیم و خیابان جلال آل احمد و همچنین موقعیت مناسب و نزدیک بودن به بسیاری از مناطق معروف مهم و معروف دیگر تهران از جمله امیرآباد، میدان توحید، صادقیه و شهرک غرب و... سبب افزایش سکونت در این محدوده شده است که البته این موضوع موجب تسریع خدمات شرکت های باربری تهران در این محدوده خواهد شد.


اهمیت اطلاع از دسترسی ها برای باربری گیشا

وجود ایستگاه مترو، هم جوار بودن با دانشگاه تربیت مدرس و بیمارستان هایی مانند بیمارستان دکتر شریعتی و همچنین وجود مراکز بهداشتی درمانی، فرهنگی، هنری و آموزشی و وجود کافی شاپ ها، رستوران ها و... همگی موجب افزایش شلوغی خیابان های این محدوده از تهران می شود که این موضوع در صورتی که شرکت های باربری تهران تسلط کافی به محدوده را نداشته باشند موجب کاهش سرعت ارائه خدمات باربری می شود.


همچنین بسیاری از افراد از مناطق دیگر تهران و یا شهرستان ها در سالهای گذشته علاقه مند به سکونت در این منطقه شده و با افزایش جمعیت در گیشا، تقاضا جهت خدمات باربری و اسباب کشی افزایش پیدا کرده است. بطوری که در سال های گذشته این منطقه نیز دچار تغییر و تحولات زیادی شده و ساخت و ساز آپارتمان ها و ساختمان های تجاری و اداری در آن بیشتر شده. خوشبختانه باربری تیک بار با دارا بودن کارکنان مجرب و تسلط کافی به این محدوده قادر به ارائه خدمات باربری در کوتاه ترین زمان ممکن می باشند.


ارائه خدمات باربری با بالاترین کیفیت

شرکت باربری تهران تیک بار نیز با توجه به اهمیت خدمات اسباب کشی و حمل بار در ناحیه گیشا سعی کرده تا با استفاده از بهترین روش های بسته بندی اثاثیه و همچنین دارا بودن کارگران حرفه ای و بهترین ماشین های حرفه ای حمل بار به عنوان یکی از موفق ترین و معتبرترین شرکت های باربری و اتوبار ایمن و با کیفیت در محدوده گیشا توانسته به خوبی انتظارات مشتریان خود را برآورده کند.


چنانچه شما هم نگران اسباب کشی و به خصوص بسته بندی وسایل شکستنی قبل از باربری هستید، می توانید ضمن تماس با همکاران ما جهت رزرو خدمات باربری گیشا، کلیه راهنمایی های لازم و ضروری را در این زمینه دریافت کنید.


ما از انتظارات مشتریان خود در منطقه گیشا تهران آگاه هستیم و با افتخار اعلام می کنیم تا در کلیه زمینه های بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات، جابجای و انتقال وسایل و لوازم آن ها به مقصد کاملا مسائل ایمنی را به دقت رعایت کرده و ضمن استفاده از بهترین و جدیدترین تجهیزات و وسایل، با داشتن پرسنلی دلسوز و با تجربه براحتی یک اسباب کشی و باربری راحت و خالی از هر گونه اشکال را برای شما انجام خواهیم داد.

باربری غرب تهران


خدمات شرکت تیک بار در محدوده گیشا عبارتند از:

✔ بسته بندی اثاثیه منزل و ادارات به صورت کاملا حرفه ای با استفاده از تجهیزات کامل

✔ ارسال بهترین خودروهای باربری مسقف و درجه یک به همراه رانندگان حرفه ای و کارگران مجرب توسط باربری گیشا و باربری غرب تهران

✔ بکارگیری حداکثر دقت و ظرافت در نحوه چیدن بار هنگام اسباب کشی بطوری که وسایل و اثاثیه شما هنگام ارائه خدمات باربری تهران تیک بار کوچکترین آسیبی نخواهند دید.

✔ استفاده از بهترین وسایل و لوازم باربری در باربری غرب تهران و اتوبار گیشا

✔ آماده سازی و جابجایی کلیه اسباب و اثاثیه از قبیل لوستر، لوازم صوتی تصویری، لوازم خانگی، مبلمان، پوشاک، وسایل کودک و غیره

✔ ارائه بارنامه و بیمه باربری توسط باربری گیشا

✔ ارائه خدمات VIP به مشتریان گرامی در باربری غرب تهران (در صورت درخواست)


موارد اشاره شده تنها بخشی از خدمات باربری تهراندر محدوده گیشا است که توسط همکاران ما در شرکت اتوبار تیک بار انجام می شود. چنانچه در زمان انتقال بار و اسباب و اثاثیه نیاز به اجاره انبار در تهران داشتید، می توانید در این زمینه هم از خدمات ما استفاده کنید.


شرکت باربری تهران تیک بار با ارائه بهترین قیمت ها و تعرفه ها و همچنین کلیه خدمات لازم در زمینه باربری گیشا در خدمت شما عزیزان جهت اسباب کشی و حمل بار می باشد. جهت اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات باربری تهران و یا مشاوره و زمانبندی اسباب کشی می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.