خدمات باربری پونک بخشی از خدمات باربری غرب تهران است که توسط شرکت اتوبار و باربری تهران تیک بار انجام می شود. شرکت اتوبار تیک بار با سال ها تجربه در زمینه امور بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت، خدمات اسباب کشی و همچنین حمل اثاثیه منزل یا شرکت ها در این بخش از تهران، توانسته به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری در محدوده پونک نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد. اگر قصد حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه خود از محله پونک به سایر مناطق تهران و یا حمل بار به شهرستان را دارید می توانید از خدمات باربری تهران این مجموعه استفاده نمایید.


معرفی باربری و اتوبار پونک

محدوده پونک تهران یکی از محله های قدیمی غرب تهران می باشد که ساکنین زیادی در این محله زندگی می کنند. با توجه به این موضوع ارائه خدمات باربری تهران در این محله از تهران می بایست در اولویت قرار گیرد. اتوبار پونک جز زیر مجموعه باربری غرب تهران شرکت اتوبار تیک بار محسوب می شود.


شاید پیش از اینکه اقدام به اسباب کشی از محله پونک نمایید، نام و یا عنوان شرکت های اتوبار پونک و یا شرکت های باربری تهران را شنیده باشید. در حقیقت شرکت های باربری پونک با ارائه خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت شما و سپس جابجا کردن آن ها به مقصد مورد نظر، پروسه اسباب کشی را برای شما انجام می دهند.

باربری پونک


خدمات باربری پونک

شرکت باربری تیک بار به عنوان یکی از با سابقه ترین و بهترین شرکت های باربری تهران در محدوده پونک خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:

• اعزام پرسنل حرفه ای به وسیله باربری پونک (بهترین کارگر حمل بار و رانندگان مجرب خودروهای باربری)

انتخاب ماشین حمل بار و باربری بنا به نیاز و درخواست مشتریان ما در پونک

• بسته بندی و آماده سازی کلیه وسایل و لوازم خانگی و یا اداری جهت باربری

• بکارگیری کلیه اصول اسباب کشی

• استفاده از بهترین جعبه و کارتن اسباب کشی از نوع درجه یک و کاملا مقاوم

• بکارگیری اصول و جدیدترین تکنیک ها جهت بسته بندی وسایل شکستنی قبل از اسباب کشی در پونک

• احترام به خواسته مشتریان و تضمین سالم و هر چه سریع تر انجام دادن روند کار باربری


از جمله لوازمی که همکاران ما در باربری پونک به راحتی اقدام به بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت و آماده سازی آن ها جهت حمل و جابجایی به مقصد شما می کنند، عبارتند از:

✔ کلیه وسایل و لوازم خانگی (لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر و...)

✔ ظروف، بشقاب ها، لیوان ها و سایر لوازم آشپزخانه

✔ لوازم صوتی تصویری خانگی از قبیل تلویزیون و...

✔ کلیه پوشاک و لوازم شخصی خانواده و کودکان

✔ کتاب، پوشه، فایل ها و لوازم نوشت افزار شخصی و یا اداری

✔ تخت خواب، میز و صندلی، مبلمان

✔ کلیه لوازم تزیینی و با ارزش جدید یا قدیمی با استفاده از خدمات VIP باربری تهران

✔ کلیه دستگاه ها و تجهیزات شرکت ها و اداره ها از قبیل میز و صندیلی، دستگاه فکس، اسکنر، کامپیوتر و غیره)

✔ وسایل کودک

✔ لوازم و آلات موسیقی (پیانو، ارگ، گیتار، سنتور و...)

✔ تجهیزات و لوازم بازی و تفریح (مانند میز بیلیارد، میز پینگ پنگ و...)

✔ گل و گیاه


معرفی منطقه پونک:

پونک بخشی از منطقه دو و پنج شهرداری تهران است و یکی از بهترین مناطق شمال غرب تهران محسوب می شود که در دهه های اخیر گسترش یافته و جمعیت زیادی در این محله سکونت نموده اند. ساخت و احداث صدها و یا هزاران واحد مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی و فرهنگی در این منطقه و مناطق اطراف آن به خصوص در دو دهه اخیر بی سابقه بوده است. بنابراین نیاز به خدمات باربری تهران در این محدوده بیشتر از گذشته به چشم می آید. با توجه به این موضوع باربری غرب تهران مجموعه تیک بار همواره در تلاش است بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد.

اتوبار پونک


دلایل اهمیت باربری پونک

با افزایش جمعیت در پونک، میزان تقاضا جهت خدمات اسباب کشی و باربری در این محدوده افزایش یافته است. شرکت باربری تهران تیک بار نیز از ابتدای تاسیس تاکنون تلاش کرده در زمینه کلیه خدمات مربوطه به همشهریان گرامی در منطقه پونک بهترین سرویس دهی را با عنوان باربری پونک انجام دهد.


خوشبختانه بازخوردهای مثبتی که همشهریان گرامی مقیم منطقه پونک در طول سال های گذشته درباره خدمات باربری شرکت تیک بار داشته اند، موجب شده اند که بتوانیم ضمن رعایت کلیه اصول و استانداردهای روز دنیا در زمینه اصول خدمات باربری تهران و اسباب کشی به عنوان یکی از بهترین شرکت های اتوبار پونک شناخته شویم و با بهره گیری از بهترین وسایل و لوازم باربری و همچنین کارگران و کارکنانی زحمتکش و دلسوز که با نهایت جدیت و صداقت تلاش می کنند در خدمت مشتریان باشند، کلیه نیازهای همشهریان گرامی در منطقه پونک را به راحتی برآورده کنیم.


خدمات اسباب کشی و حمل باربری پونک برای کلیه اشخاص و افراد حقیقی و حقوقی قابل زیر قابل ارائه می باشد:

• اشخاصی که قصد اسباب کشی منزل در پونک را توسط باربری غرب تهران دارند.

• مدیران شرکت هایی که قصد جابجایی محل شرکت خود را دارند.

• صاحبان گالری های هنری

• مدیران و صاحبان کافی شاپ ها، رستوران ها و...

• مدیران و یا صاحبان موسسات فرهنگی، خدماتی و یا آموزشی

• صاحبان فروشگاه ها

• و ...


هزینه باربری پونک

همانند سایر شرکت های باربری تهران، هزینه باربری بر اساس نرخ اتحادیه باربری تهران تعیین می گردد. این بدان معناست که هزینه باربری پونک همچون سایر زیر مجموعه های باربری غرب تهران در شرکت تیک بار توسز نرخ اتحادیه باربری تعیین می شود. برای برآورد هزینه باربری می بایست فاکتورهای مختلفی از قبیل تعداد کارگر حمل بار، تعداد ماشین حمل بار و نوع آن و... در نظر گرفته شود. به همین دلیل اگر قصد بهره گیری از خدمات باربری تهران تیک بار را داشته باشید، جهت استعلام هزینه باربری می توانید با کارشناسان ما در باربری غرب تهران در ارتباط باشید.


بطور خلاصه چنانچه شما در منطقه پونک تهران دارای منزل، شرکت یا موسسه و یا نهاد خصوصی یا دولتی هستید و قصد اسباب کشی و جابجایی را دارید، می توانید از خدمات باربری تهران در مجموعه تیک بار استفاده نمایید. باربری پونک شرکت تیک بار به عنوان یکی از زیر مجموعه های باربری غرب تهران با سال ها تجربه در زمینه اسباب کشی آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی می باشد.