باربری اکباتان یا در واقع خدمات اتوبار اکباتان، شامل مجموعه کلیه خدمات بسته بندی، اسباب کشی و جابجایی بار در شهرک اکباتان تهران است. این خدمات نیز مانند بسیاری از نواحی دیگر تهران تحت پوشش باربری غرب تهران دارد. شرکت اتوبار تیک بار با تجربه ای طولانی در زمینه کلیه خدمات باربری تهران به عنوان یکی از موفق ترین و بهترین شرکت ها در خدمت شماست.


چنانچه به دنبال بهترین باربری تهران برای ارائه خدمات در شهرک اکباتان هستید و نگران اسباب کشی خود هستید، می توانید به شرکت باربری تیک بار اعتماد کنید. شرکت تیک بار به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری تهران خدمات زیر را به مشتریان خود ارائه می دهد:


خدمات باربری اکباتان

✔ ارائه مشاوره و راهنمایی های لازم جهت اثاث کشی و حمل بار

✔ بهترین خدمات بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت و سایر خدمات اسباب کشی در شهرک اکباتان تهران

حمل بار به شهرستان از محله شهرک اکباتان

✔ سرعت بالا و دقت لازم

✔ سرویس دهی جهت بسته بندی اثاثیه، حمل و جابجایی بار در تمام اوقات سال

✔ محاسبه و ارائه بهترین و ارزان ترین تعرفه های اثاث کشی در اکباتان تهران با تخفیف های ویژه

✔ سرویس دهی منظم و مرتب

✔ صدور بارنامه و بیمه باربری

✔ تضمین سالم رساندن کلیه اثاثیه و لوازم شما به مقصد (در داخل اکباتان، مناطق دیگر تهران و یا شهرستان ها)

✔ امکان اجاره انبار در تهران در صورت نیاز ساکنین شهرک اکباتان

باربری اکباتان


در صورتی که قصد اثاث کشی، حمل بار و استفاده از خدمات باربری تهران را دارید ، ما در کنار شما هستیم. ما بهترین خدمات باربری اکباتان را به شما عرضه می کنیم. انجام کلیه امور باربری با رعایت اصول اسباب کشی و جابجایی بار انجام شده و دیگر لازم نیست نگران اثاث کشی و سلامت اسباب و اثاثیه خود باشید.


همکاران ما با سال ها تجربه در زمینه خدمات باربری تهران در و ارائه خدمات باربری غرب تهران که شهرک اکباتان نیز شامل این محدوده می شود و سایر مناطق توانسته اند با تلاش و کوشش فراوان، مشتریان را راضی نگه دارند و فرآیند اسباب کشی را تبدیل به پروسه ای لذت بخش و جذاب کنند.


بهترین اتوبار غرب تهران در اکباتان:

اگر به دنبال بهترین شرکت باربری تهران هستید، می بایست به نکات مختلفی توجه نمایید. انتخاب ماشین حمل بار و باربری مناسب، کارگران حمل بار کاملا با تجربه و حرفه ای و همچنین بهترین وسایل و لوازم باربری، از جمله مسائلی است که در کنار هزینه باربری تهران نیز دارای اهمیت می باشد. اسباب کشی و حمل بار در شهرک اکباتان و همچنین باربری غرب تهران در مجموعه ما همچون سایر محله های تهران پر اهمیت بوده و انجام کلیه امور اسباب کشی در این محله با دقت و ریز بینی انجام می شود.


شرکت باربری تهران تیک بار تنها شعار نمی دهد بلکه با عملکرد مناسب و دقیق و کاملا آگاهانه کارکنان خود در طول سالهای گذشته توانسته براحتی از عهده هر گونه درخواست جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه اشخاص حقیقی (افرادی که قصد جابجایی لوازم و وسایل منزل خد را دارند) و یا حقوقی (شرکتها، موسسات، ارگان ها، بانک ها، مراکز فرهنگی، اداری یا تجاری و غیره) بر آیند و مشتریان محترم ما در این زمینه کاملا آسوده خاطر باشند.


اهمیت خدمات اسباب کشی و اتوبار شهرک اکباتان:

شاید برای برخی از افراد این سئوال پیش بیاید که اهمیت خدمات اثاث کشی و جابجایی بار در این شهرک زیبا چیست. چرا از میان مناطق تحت پوشش باربری غرب تهران، شرکت تیک بار تلاش دارد بهترین خدمات را به اهالی این منطقه (و البته سایر مناطق غرب تهران) به بهترین شکل ممکن ارائه دهد؟ ما آشنایی کاملی با مسائل و ویژگی های خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره و حمل بار در اکباتان تهران داریم و نه تنها تعداد قابل توجهی از مشتریان ما در سالهای گذشته از این محله بوده اند، بلکه با تاریخچه و خصوصیات آن از جمله مسیرها و راه های دسترسی به آن کاملا آشنا هستیم.

اتوبار اکباتان


ساخت شهرک اکباتان در دهه 1340 شمسی آغاز شده و به مرور توسعه پیدا کرده و امروزه در منطقه پنج شهرداری تهران قرار دارد. شهرک اکباتان امروزه یکی از بهترین و مدرن ترین شهرک های مسکونی در خاورمیانه و غرب آسیا به شمار می رود، بطوری که تخمین زده شده که نه تنها فضای این شهرک بطور میانگین تا سیصد سال قابل استفاده است و ساختمان های آن بطور متوسط هر کدام بیش از صد سال براحتی قابل سکونت و استفاده هستند. از طرف دیگر وجود فضای سبز مناسب و امکانات گسترده ای مانند کافی شاپ ها، رستوران ها، فروشگاه های بزرگ و کوچک، ایستگاه های مترو، چندین مدرسه و دبیرستان، تره بار، کلینیک و بیمارستان، دو ورزشگاه، نمایشگاه هوایی و ده ها امکانات دیگر تبدیل به یکی از مهمترین و در عین حال محبوب ترین مناطق غرب تهران برای سکونت شده است.


تمام موضوعات اشاره شده سبب شده است این محله ساکنین بسیار زیادی داشته باشد و به همان اندازه نیاز به خدمات باربری تهران در این محدوده بیشتر از سایر محلات باشد. بنابراین تیم باربری غرب تهران شرکت تیک بار با آگاهی از این موضوع توجه ویژه ای به ارائه بهترین خدمات برای این محله دارد.


قیمت باربری اکباتان:

نرخ هزینه باربری در شهرک اکباتان تهران و سایر محلات تهران بر اساس تعرفه اتحادیه باربری تهران محاسبه می شود. بسته به مقصد مورد نظر (جهت جابجایی بار از این شهرک به نقاط دیگر تهران، منطقه و یا بخشی دیگر از شهرک اکباتان و یا حمل بار به شهرستان)، نوع ماشین باربری مورد نیاز(از جمله: وانت بار، نیسان بار، کامیون روباز و یا مسقف) و همچنین در صورت نیاز به اعزام کارگر اضافه می توانید هزینه ها را جمع بندی و محاسبه کنید. البته همکاران ما نیز حاضرند تا در صورت نیاز به هر گونه مشاوره کلیه اطلاعات لازم و کافی را در زمینه هزینه ها و تعرفه های حمل بار به شما ارائه دهند.


در پایان جهت اسباب کشی و استفاده از خدمات باربری تهران مجموعه تیک بار می توانید با همکاران ما جهت مشاوره و اطلاع از هزینه باربری خود در ارتباط باشید.