توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


از دیگر خدمات شرکت باربری تیک بار و باربری شمال تهران این شرکت ، باربری فرمانیه می باشد.باربری فرمانیه ارائه دهنده کلیه خدمات باربری و حمل بار در محدوده فرمانیه است.این خدمات عبارتند از:

• ارائه مشاوره به صورت رایگان جهت آماده سازه اسباب و اثاثیه و جابجایی آن ها

• خدمات اسباب کشی باربری فرمانیه

• ارائه خدمات بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکت در محدوده فرمانیه

• ارائه بارنامه و بیمه باربری

• امکان اجاره انبار در تهران جهت استفاده همشهریان محترم در محدوده فرمانیه و یا سایر نقاط تهران

• قیمت و تعرفه های رسمی بر اساس نرخ های مصوب اتحادیه باربری تهران


شرکت باربری تهران تیک بار با آمادگی کامل و تجربه چند ساله خود در زمینه حمل اسباب و اثاثیه با تحت پوشش قرار دادن باربری شمال تهران آماده ارائه خدمات باربری در این مناطق و همچنین باربری فرمانیه و سایر نقاط تهران می باشد.


باربری فرمانیه تهران


باربری فرمانیه:

بخشی از خدمات باربری شمال تهران ، باربری فرمانیه می باشد و شرکت تیک بار اهمیت بسیار بالایی برای حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه همشهریان در این مناطق دارد.با وجود توسعه و ساخت و ساز های بسیار زیادی که در این مناطق انجام می شود نیاز به یک شرکت باربری مطمئن و کار بلد بسیار زیاد می باشد و امروزه شاهد افزایش تقاضا جهت اسباب کشی در این مناطق می باشیم.


درباره منطقه فرمانیه تهران

منطقه فرمانیه از گذشته تا به امروز جز محله هایی بوده است که افراد بسیار مهم و سرشناس در آن جا سکونت دارند.این منطقه از تهران جز یکی از بهترین و خوش آب و هوا ترین مناطق تهران می باشد و قدمت آن به دوره قاجار باز می گردد.


نام این منطقه بر اساس نام خانواده ی فرمانفرمائیان که از افراد سرشناس و برجسته به شمار می رود انتخاب شده است.در گذشته املاک وسیع و بسیار زیادی را این خانواده در این منطقه در اختیار داشته است.


با توجه به آب و هوا و موقعیت جغرافیای محله فرمانیه امروزه دچار تغیی و تحولات بسیاری شده است و ساخت و ساز های وسیعی در این محله انجام گرفته است که نیاز باربری شمال تهران در این محدوده بیشتر از قبل به چشم می خورد.محله فرمانیه جر منطقه یک تهران می باشد و تعداد واحد های تجاری و اداری در این منطقه افزایش یافته است.


محدوده باربری فرمانیه:

محله فرمانیه از سمت شمال به حصار بو علی و نیاوران ختم می شود.در محدوده جنوبی آن بزرگراه صدر قرار گرفته است.از سمت غرب به محله کامرانیه و چیذر ختم می گردد و همچنین میدان نوبنیاد در قسمت شرقی این محله را قطع می نماید.


از محله های معروف در این محدوده می توان به خیابان فرمانیه که ساختمان ها و برج های گران قیمتی در آن ساخته شده است اشاره نمود.این محله دارای دسترسی های مناسبی جهت حمل بار به شهرستان و یا سایر نقاط تهران می باشد.اما این نکته می بایست مورد توجه قرار گیرد که جهت جابجایی و حمل بار با توجه به ترافیک هایی که در این محله وجود دارد شرکت های آشنا به باربری فرمانیه و این محدوده جز نیاز های اصلی می باشد.


اتوبار فرمانیه


اسباب کشی در فرمانیه

همکاران و کادر مجرب باربری تیک بار تمامی اسباب و اثاثیه منازل و شرکت ها را با استفاده از بروز ترین متود های بسته بندی و حمل و نقل انجام داده و همچنین وجود کارگران کار آزموده و مجرب به شما این اطمینان را می دهند که تمامی اسباب و اثاثیه شما با سلامت کامل به مقصد برسند.


قیمت باربری فرمانیه

شما می توانید جهت اخذ قیمت باربری فرمانیه و یا باربری شمال تهران به صفحه هزینه باربری در تهران مراجعه نمایید.همچنین با تماس با مشاوران ما می توانید از آخرین قیمت های مصوب اتحادیه باربری تهران و تخمین قیمت انجام اسباب کشی اطلاعات کامل کسب نمایید.


لینک ها:

بهترین روش برای اثاث کشی

وسایل و لوازم باربری

اسباب کشی برای افراد مسن