توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


یکی از مناطق تحت پوشش باربری شمال تهران ، باربری پاسداران می باشد که در این مجموعه خدماتی از جمله خدمات اسباب کشی ، حمل اسباب و اثاثیه ، بسته بندی و... به مشتریان گرامی ارائه می گردد.


اگر شما هم در این منطقه از تهران سکونت دارید و قصد اسباب کشی و یا جابجایی به سایر مناطق تهران و یا شهرستان را دارید می توانید با همکاران ما تماس گرفته و از قیمت و نحوه خدمات اسباب کشی اتوبار تهران تیک بار آگاهی لازم را کسب نمایید و همچنین مشاوره های لازم را جهت انجام حمل بار به شهرستان ، بسته بندی اسباب و اثاثیه منزل و یا شرکت و سایر موارد را از تیم مجموعه دریافت نمایید.


محدوده باربری پاسداران:

منطقه پاسداران جز مناطق شمالی استان تهران محسوب می گردد و به همین دلیل خدمات باربری پاسداران زیر مجموعه باربری شمال تهران می باشد.تمامی خدمات ارائه شده در این اتوبار شامل مناطق پاسداران و اطراف آن از جمله میدان هروی ، سه راه ضرابخانه ، احتشامیه ، اختیاریه ، حصار بو علی و...می باشد.


اصلی ترین خیابان در این منطقه خیابان پاسداران می باشد که به صورت جنوبی شمالی می باشد و از پایین ترین نقطه آن یعنی سه راه ضرابخانه که تقاطع آن در خیابان شریعتی می باشد آغاز شده و انتهای آن به نیاوران منتهی می گردد.این خیابان به دلیل وجود واحد های مسکونی ، اداری ، تجاری و همچنین وجود تعداد بسیار زیادی مغازه و فروشگاه دارای حجم ترافیک زیادی می باشد و جز یکی از شلوغ ترین خیابان های تهران محسوب می شود.همچنین خیابان ها و کوچه های متعدد در این خیابان نیاز به یادگیری داشته تا با آشنایی کامل به منطقه بتوان خدمات باربری و حمل و نقل اسباب و اثاثیه به بهترین شکل ممکن صورت بپذیرد.باربری پاسداران تیک بار با تسلط کامل به این منطقه بهترین گزینه برای حمل بار افرادی که قصد اسباب کشی دارند می باشد.


اتوبار پاسداران


خدمات اتوبار پاسداران:

کلیه خدمات اسباب کشی جهت رفاه حال مشتریان توسط اتوبار پاسداران در این منطقه انجام می گیرد.این خدمات عبارتند از:

• بسته بندی اسباب و اثاثیه به صورت کاملا حرفه ای که شامل بسته بندی تمامی لوازم خانگی و یا اداری می باشد.

• حمل بار و اسباب اثاثیه توسط کارگران حمل بار مجرب

• استفاده از بهترین و بروز ترین وسایل حمل و نقل

• رعایت تمامی اصول اسباب کشی و استاندارد های مرتبط با اتوبار

• ارائه بیمه باربری برای جبران خسارت های احتمالی

• اجاره انبار در تهران برای اسباب و اثاثیه

• خدمات VIP حمل و بسته بندی اسباب و اثاثیه

• و...


چنانچه شما هم قصد اسباب کشی از منطقه پاسداران به سایر نقاط را دارید می توانید تمامی نیاز های خود مربوط به این امر را به اتوبار تهران تیک بار واگذار کرده تا با آسودگی هرچه تمام تر تمامی نیاز های شما انجام گیرد.همچنین ما در اتوبار شمال تهران انبار هایی را جهت نگهداری اسباب و اثاثیه شما می توانیم در اختیار افراد قرار دهیم. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید وارد صفحه اجاره انبار در تهران شوید و یا با مشاوران باربری تیک بار تماس حاصل فرمایید.


از دیگر خدمات مهمی که توسط باربری پاسداران صورت می گیرد بسته بندی لوازم با استفاده از بروز ترین متود ها و تجهیزات می باشد.شما می توانید جهت بسته بندی اسباب و اثاثیه خود به منظور جلوگیری از آسیب های احتمالی وسایل خود را به تیم تخصصی بسته بندی تیک بار بسپارید تا لوازمی همچون گیاهان آپارتمانی ، لوازم آشپزخانه از جمله یخچال فریزر ، ماشین لباسشویی و... و یا برخی از لوازم گران قیمت مانند پیانو ، میز بیلیارد و سایر لوازم گران بها به بهترین شکل ممکن جا به جا گردند.


باربری و اتوبار پاسداران


قیمت باربری پاسداران:

تمامی قیمت های باربری شمال تهران و همچنین اتوبار پاسداران دارای نرخ مصوب اتحادیه باربری تهران می باشد.جهت اطلاع از قیمت ها و نحوه محاسبه آن می توانید وارد صفخه قیمت باربری تهران شده و یا با مشاوران تیک بار تماس حاصل نمایید.


شرکت اتوبار تیک بار در خدمت تمامی عزیزانی که قصد اسباب کشی و جابجایی به سایر نقاط تهران و یا شهرستان را دارند می باشد.