توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


جردن جز یکی از مناطق شمالی شهر تهران می باشد که بسیاری از مراکز اداری و تجاری در این منطقه واقع شده است.این منطقه از تهران یکی از گران قیمت ترین مناطق تهران می باشد.افرادی که در این منطقه سکونت دارند و قصد جابجایی و حمل اسباب و اثاثیه از این منطقه به سایر نقاط تهران و یا شهرستان را دارند می توانند با باربری جردن تیک بار تماس حاصل نمایند.باربری جردن نیز زیر مجموعه اتوبار شمال تهران می باشد.این اتوبار تمامی خدمات باربری شامل خدمات حمل و نقل و خدمات بسته بندی را می توانند در منطقه جردن و اطراف آن را قادر به انجام می باشد.


تیم مجرب و کادر حرفه ای توبار تهران تیک بار با در اختیار داشتن بروز ترین تجهیزات و وسایل حمل و نقل از جمله وانت بار ، کامیون و کامیونت به عنوان یکی از بهترین شرکت های باربری جردن و باربری شمال تهران شناخته شده است و شما عزیزان می توانید از تمامی این خدمات بهره برده و اسباب کشی لذت بخشی را تجربه نمایید.


چنانچه شما قصد حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل ، شرکت و موسسه خود از جردن به سایر مناطق تهران را دارید می توانید با مشاوران ما تماس حاصل نمایید تا خدمات لازم در کوتاه ترین زمان ممکن توسط تیک بارانجام گیرد.حمل بار به شهرستان نیز یکی دیگر از خدمات ما می باشد که در صورت نیاز می توانید از این خدمت اتوبار بهره ببرید.


باربری جردن تهران

شرکت باربری تیک بار افتخار این را دارد که تاکنون با انجام فعالیت هایی که در باربری شمال تهران و همچنین سایر مناطق تهران تاکنون داشته است به یکی از بهترین باربری های استان تهران بدل شده و رضایت کامل از مشتریان خود داشته است.


افرادی که در مناطق شمالی تهران سکونت دارند با توجه به حساسیتی که روی وسایل خود دارند همواره در هنگام اسباب کشی نگران وسایل خود می باشند و در تلاش هستند که بهترین باربری تهران و شرکت های باربری شمال تهران را انتخاب نمایند.تیم تیک بار با توجه به این حساسیت ها تمامی خدمات خود را با بالاترین میزان احساس مسئولیت انجام خواهد داد.به همین جهت نیازی به نگرانی وجود ندارد و با احساس امنیت کامل می توانید وسایل خود را به ما بسپارید.


خدمات اتوبار جردن

• بسته بندی اسباب و اثاثیه به صورت کاملا تخصصی و توسط افراد مجرب با بروزترین امکانات بسته بندی روز دنیا

• انجام خدمات اسباب کشی به وسیله کارگران حمل بار مجرب و تنومند.

• انجام کلیه مراحل اسباب کشی و حمل و نقل اثاثیه بر اساس اصول و استاندارد باربری

• ارائه بارنامه و بیمه باربری توسط باربری شمال تهران تیک بار جهت رفاه حال مشتریان

• اجاره انبار در تهران

• استفاده از بروز ترین و مجهز ترین تجهیزات حمل و نقل و اسباب کشی


اتوبار جردن تهران


محدوده اتوبار جردن:

منطقه جردن جز مناطق شمالی تهران محسوب می گیردد و خیابان اصلی آن با نام نلسون ماندلا (جردن سابق) شناخته می شود.این خیابان به صورت شمالی جنوبی امتداد یافته است.این منطقه از چهار راه جهان کودک شروع می شود(جنوب جردن) و تا بزرگراه مدرس و خیابان الهیه ادامه دارد (شمال جردن).جردن از شرق به خیابان ولیعصر متصل بوده و از شرق نیز منتهی به بزرگراه مدرس می شود.


چنانچه شما هموطنان گرامی قصد جابجایی منزل ، محل کار ، واحد تجاری و... خود در محدوده جردن را دارید می توانید تمامی امور مرتبط با حمل بار به شهرستان و یا سایر مناطق تهران ، بسته بندی  و... به تیم تخصصی اتوبار تیک بار بسپارید و یا جهت انجام این کار از پیش با مشاورین ما تماس حاصل نمایید و زمان مورد نظر خود را رزرو نمایید.


باربری تیک بار یکی از معتبر ترین و بهترین شرکت های باربری در تهران می باشد که خدمات باربری شمال تهران و به خصوص باربری جردن یکی از مهم ترین خدمات این اتوبار می باشد.


قیمت باربری جردن

جهت کسب قیمت باربری جردن و یا سایر مناطق شمالی تهران می توانید با مشاوران تیک بار تماس حاصل نمایید.تمامی قیمت های باربری تیک بار بر اساس نرخ مصوب اتحادیه باربری تهران می باشد.


لینک های مرتبط:

باربری زعفرانیه

باربری الهیه

بسته بندی لباس در اسباب کشی

اسباب کشی ارزان

بهترین روش های بسته بندی اثاث منزل