توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


یکی از مهم ترین خدماتی که شرکت باربری تیک بار با بهره گیری از کادر مجرب خود اقدام به انجام آن می دهد، باربری شمال تهران می باشد. با توجه به وسعتی که شهر تهران دارد محله های مختلفی را می توان زیر نظر باربری شمال تهران قرار داد. اتوبار و باربری ونک تهران توسط همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران اداره می شود. اهالی محترم مناطق اطراف میدان ونک و حوالی آن در تهران می توانند جهت نیاز به خدمات باربری تهران، خدمات بسته بندی اثاثیه و همچنین سایر موارد مربوط با همکاران ما در شعبه باربری شمال تهران تماس بگیرند.


ما در میدان ونک و کلیه مناطق اطراف آن به آسانی می توانیم شما را از بهترین خدمات اثاث کشی و حمل بار بهره مند سازیم. چرا که ما از بهترین امکانات روز دنیا و حرفه ای ترین نیروهای مجرب استفاده می کنیم.


به همین جهت از شما شهروندان گرامی مقیم مناطق پیرامون میدان ونک دعوت می کنیم تا جهت ارائه خدمات حمل و نقل اثاثیه، باربری تهران و جابجایی بار با همکاران ما در اتوبار تیک بار تماس بگیرید.


شرکت اتوبار تهران تیک بار با تجربه ای موفق و طولانی در باربری ونک تاکنون با موفقیت توانسته در این عرصه گام بردارد و کلیه نیازهای مشتریان خود را جهت اسباب کشی و حمل و نقل بار از این منطقه به مناطق و بخش های دیگر تهران و حتی حمل بار به شهرستان از ونک را برآورده کند. افتخار ما این است که بتوانیم به عنوان یکی از برترین شرکت های باربری تهران، بهترین شرایط اسباب کشی و انتقال بار را برای شما فراهم کنیم. شرایطی که در آن کاملا احساس آرامش کنید. یکی از مهم ترین نکات در زمینه انتخاب شرکت های باربری تهران، میزان رضایت مشتریان قبلی نسبت به ارائه خدمات شرکت می باشد. با توجه به میزان رضایت بالای افرادی که توسط تیم باربری تیک بار اقدام به جابجایی اسباب و اثاثیه خود نموده اند، می توان به این نتیجه رسید که این شرکت جز برترین اتوبار ها در تهران می باشد.

باربری ونک

محدوده باربری ونک:

همانطور که اشاره کردیم تقریبا تمام مناطق اطراف میدان ونک جهت خدمات اسباب کشی زیر مجموعه شعبه باربری شمال تهران هستند و کلیه اشخاص می توانند جهت بهره مند شدن از خدمات ما با همکاران ما در شعبه فوق تماس بگیرند:

✔ اشخاصی که قصد استفاده از خدمات باربری تهران از جمله اثاث کشی و جابجایی وسایل و لوازم منزل خود به مکانی دیگر را دارند.

✔ کلیه اشخاص حقوقی (مانند: فروشگاه ها، سازمان ها، موسسات، اداره ها، بانک ها، شرکت های خصوصی، دولتی و یا نیمه دولتی و...) که قصد جابجایی مجموعه خود را به مکانی دیگر دارند.


در هر حالت ما در شرکت باربری تهران تیک بار جهت ارائه بهترین خدمات در خدمت شما هستیم. چنانچه شما هم قصد انتقال محل زندگی و یا محل کسب و کار خود به جایی دیگر از ونک هستید با ما تماس بگیرید.


مزایای اتوبار ونک با تیک بار:

اما شاید این سئوال برای شما خوانندگان گرامی پیش بیاید که چرا شرکت اتوبار تیک بار را باید جهت این خدمات انتخاب کرد؟ در پاسخ به موارد زیر اشاره می کنیم:

• سرویس دهی عالی در تمام ایام سال حتی در روزهای تعطیل

• به دلیل انجام اصولی خدمات بسته بندی اثاثیه منزل و اداره، سلامت آن ها را تا رسیدن به مقصد کاملا تضمین می کنیم

• ناوگانی از بهترین خودروهای باربری را بکار می گیریم.

• استفاده از کارگران حمل بار و رانندگان با تجربه و حرفه ای در باربری تهران تیک بار.

• به نظرات و نیاز های شما مشتریان گرامی کاملا احترام می گذاریم.

• همکاران ما با وضعیت ترافیک خیایان های اطراف ونک و نواحی آنها آشنا هستند و می توانند با سرعت بالا وسایل بسته بندی شده را به مقصد برسانند.

بارنامه و بیمه باربری جهت رفاه حال مشتریان حقوقی و حقیقی صادر می کنیم.

• در صورت نیاز می توانید اقدام به اجاره انبار در تهران جهت نگهداری وسایل و لوازم منزل و یا شرکت خود کنید.

باربری در ونک


قیمت و هزینه باربری و اتوبار ونک:

قیمت و تعرفه های اتوبار ونک بر پایه تعرفه ها و نرخ های رسمی اتحادیه باربری تهران است. بر پایه اینکه مشتریان چه شرایطی داشته باشد، در نهایت هزینه ها برای وی محاسبه و اعلام می گردد. شرایطی از قبیل:

✔ تعداد کارگر مورد نیاز

✔ تعداد و نوع خودروهای باری سنگین، نیمه سنگین و یا سبک

✔ زمان اسباب کشی

✔ مسافت مبداء و مقصد اسباب کشی (جابجایی بار در مناطق داخل تهران و یا خارج از تهران)

✔ حجم بارها و تعداد کارتن ها و لوازم مورد استفاده جهت بسته بندی


لیست کلیه نرخ ها و تعرفه های ما را می توانید در صفحه قیمت و هزینه باربری تهران مشاهده و یا در صورت تمایل جهت مشاوره در این زمینه هنگام تماس با همکاران ما از آنها راهنمایی های بیشتر را دریافت کنید.


جهت اثاث کشی و حمل بار در ونک با شرکت اتوبار تیک بار تماس بگیرید. منتظر تماس شما هستیم.