توجه: اتوبار و باربری تیک بار تنها مجوز فعالیت در مناطق غرب و شمال غرب تهران را دارد.


خدمات اتوبار و باربری کامرانیه بخشی از خدمات باربری شمال تهران می باشد که یکی از مهم ترین شعب شرکت اتوبار شمال تهران مجموعه تیک بار می باشد، در این منطقه جهت رفاه حال مشتریان محترم صورت می گیرد. کسانی که قصد اسباب کشی و یا استفاده از خدمات باربری تهران در منطقه کامرانیه به سایر مناطق پایتخت و یا شهرهای دیگر کشورمان (حمل بار به شهرستان) دارند می توانند از خدمات باربری ما بهره مند گردند.


افراد حقیقی که قصد اسباب کشی منزل را دارند و یا اشخاص حقوقی به معنای شرکت، فروشگاه، موسسه و یا هر نهاد اداری، آموزشی، تجاری، ورزشی، فرهنگی و ... که مدیران و صاحبان آنجا به هر دلیلی قصد جابجایی وسایل و لوازم خود از آن مکان را دارند می توانند از خدمات باربری باربری شمال تهران اتوبار تیک بار بهره مند گردند.


معرفی محدودیه کامرانیه تهران

منطقه کامرانیه یکی از مناطق مهم شمال شهر تهران است و در گذشته قسمتی از شهرستان شمیرانات بوده اما به مرور با گسترش ناحیه شهری تهران امروزه بخشی از منطقه یک شهرداری تهران است. موقعیت مناسب این منطقه همراه با ساخت و سازهای فراوان و توسعه آن در چند دهه اخیر موجب اهمیت روزافزون آن از دید شرکت های باربری تهران شده است و نیاز این منطقه به اتوبار و شرکت های باربری بیشتر از قبل شده است. به همین دلیل ارائه خدمات اتوبار شمال تهران توسط مجموعه تیک بار همچنان در حال گسترش است.

باربری کامرانیه


خدمات اتوبار کامرانیه:

خدمات اسباب کشی و باربری شمال تهران در منطقه کامرانیه شامل موارد زیر می شود:

✔ اسباب کشی منازل و ادارات شما با سریع ترین سرعت ممکن و همچنین ارائه ضمانت جهت سال رساندن وسایل شما.

✔ استفاده از نیروی زبده و مجرب در زمینه اسباب کشی ، حمل و نقل و بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت

✔ ارائه خدمات VIP و ویژه جهت بسته بندی و حمل اثاثیه در صورت نیاز

✔ بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت به صورت اصولی و با استفاده از وسایلی همچون ضربه گیر ها، کارتن های چند لایه و...

✔ جابجایی اسباب ها به وسیله ماشین های حمل بار مناسب و تجهیز شده جهت عدمه صدمه به اسباب ها مانند کامیونت، نیسان وانت، خاور و...

✔ باربری شمال تهران شرکت تیک بار خدمات خود را به صورت هر روز هفته و در هر ساعتی از روز حتی روز های تعطیل ارائه می دهد.

✔ ارائه مشاوره رایگان به منظور آسودگی خیال مشتریان محترم پیش از باربری


اتوبار شمال تهران مجموعه تیک بار با سال ها تجربه در زمینه خدمات اثاث کشی، بسته بندی و حمل اثاثیه در شمال تهران و سایر نقاط این شهر است و در مناطقی مانند کامرانیه توانسته با موفقیت چشمگیری در این زمینه پیشتاز باشد. باربری کامرانیه کلیه خدمات خود را با بروزترین تجهیزات به مشتریان گرامی ارائه خواهد داد.


ما هر گونه خدماتی را که مشتریان مان در اتوبار شمال تهران در زمینه خدمات اسباب کشی و باربری کامرانیه به آن نیاز داشته باشند به آن ها ارائه می دهیم. از جمله در اختیار گذاشتن کارگر حمل بار به تعداد مورد نیاز، استفاده از بهترین خودروها و ماشین های حمل بار و همچنین ارائه خدمات باربری VIP، صدور بارنامه و بیمه باربری و موارد دیگری که جهت رفاه هر چه بیشتر و آرامش خیال شما مشتریان گرامی صورت می گیرد.


چنانچه قصد جابجایی وسایل خود با حداکثر سرعت را داشته باشید و حجم وسایلی که قصد حمل و نقل آن را دارید کم می باشد می توانید با کمترین هزینه ممکن و در اسرع وقت به وسیله نیسان یا وانت بار های اتوبار کامرانیه اقدام به انجام این کار نمایید. وسایلی مانند گاو صندوق، یخچال، فرش و... برخی از لوازمی است که می توان به وسیله وانت بار کامرانیه آن ها را در این مناطق بدون هیچ گونه تفاوت در نحوه حمل و نقل نسبت به سایر شیوه های باربری تهران تیک بار آن ها را جابجا نمود.


محدوده خدمات باربری کامرانیه در شرکت تیک بار

همانطور که اشاره کردیم کامرانیه از مناطقی است که تحت پوشش اتوبار شمال تهران است. این منطقه که قدمت آن به دوره قاجار می رسد، در گذشته محل زمین های روستایی و باغ های سرسبز بوده که متعلق به کامران میرزا (فرزند یکی از پادشاهان قاجار) بوده و بعدها این اراضی به افراد دیگر فروخته شده است. نام کامرانیه برگرفته از نام این شاهزاده قاجاری بوده است.


بعد ها به مرور زمان با گسترش مناطق شهری تهران به سمت مناطق شمالی و کوهستان ها، این منطقه بافت شهری پیدا کرده و با ساخت خانه ها ویلایی بزرگ و کوچک و آپارتمان ها و حتی برج های بلند امروزه کاملا بافتی شهری دارد و دارای اداره ها، سازمان ها، مراکز خرید، مراکز ورزشی، فرهنگی و غیره می باشد. حتی چند سفارتخانه نیز در این منطقه قرار دارند.


در حال حاضر مطابق با تعریف شهرداری منطقه یک تهران، محدوده کامرانیه به مناطق بین خیابان باهنر (نیاوران) و بزرگراه صدر و مناطق اطراف خیابان کامرانیه (شامل کامرانیه شمالی و کامرانیه جنوبی) می شود. در هر یک از این مناطق چنانچه نیاز به خدمات اثاث کشی و باربری دارید، می توانید با همکاران ما در باربری شمال تهران تماس و جهت رزرو خدمات فوق تماس بگیرید.

باربری شمال تهران


هزینه باربری کامرانیه:

نرخ و قیمت های باربری در منطقه کامراینه با توجه به تعرفه های تعیین شده اتحادیه باربری تهران محاسبه می گردد و چنانچه قصد اطلاع از قیمت های حمل بار در این منطقه و یا سایر مناطق را دارید می توانید با تماس با باربری تیک بار از آخرین تعرفه ها و قیمت های حمل با آگاهی پیدا کنید.


بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت ها در اتوبار کامرانیه:

شرکت باربری تهران تیک بار تضمین می کند که بهترین خدمات در زمینه بسته بندی اثاثیه منزل و یا شرکت ها را به مشتریان خود در اتوبار کامرانیه ارائه دهد. اسباب کشی دارای چند مرحله است که در این میان بسته بندی اثاثیه به دلیل حساسیت بالایی که دارد دارای اهمیت زیادی می باشد. این موضوع برای بسته بندی وسایل شکستنی نیز اهمیت بسیار زیادی خواهد داشت.


مهم ترین مزایای بسته بندی اثاثیه منزل یا شرکت ها در باربری شمال تهران:

• صرفه جویی در وقت و هزینه شما

• عدم وارد شدن هر گونه فشار و یا ایجاد مشکلات جسمی به شما و دیگر اعضای خانواده

• عدم وارد شدن آسیب و یا خسارت به اموال شما

• اطمینان از رسیدن وسایل و لوازم در موعد مناسب به مقصد

• امکان حمل بار به شهرستان با خاور و کامیون از محدوده کامرانیه (در صورتی که مقصد هر یک از شهرهای دیگر کشورمان است)


و موارد دیگری که موجب می شوند تا ما با افتخار بتوانیم مشتریان خود را در منطقه کامرانیه و یا سایر مناطق شمال تهران راضی و خشنود نگه داریم. اگر قصد اسباب کشی از محدوده کامرانیه را دارید، می توانید با اتوبار شمال تهران مجموعه تیک بار تماس بگیرید. شرکت باربری تهران تیک بار ارائه کننده بهترین خدمات اثاث کشی و حمل بار در تهران می باشد.